24-09-2014, 06:18 PM
Når der er kontrolboks inde i bilen, plejer det at være både til motor og kabinevarme.
Hvis det kun er til motorvarme, er der normalt ikke kontrolboks.
Fyret hjælper bare motoren til at blive hurtigere varm, samt holde optimal driftstemperatur hvilket en moderne motor ikke selv kan om vinteren.
CP
.17 HMR - .22 LR - .223 - .243 - .260 - 7x57R - .308 - 30.06 - 8x57 - 8x57R
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Hvis det kun er til motorvarme, er der normalt ikke kontrolboks.
Fyret hjælper bare motoren til at blive hurtigere varm, samt holde optimal driftstemperatur hvilket en moderne motor ikke selv kan om vinteren.
CP
.17 HMR - .22 LR - .223 - .243 - .260 - 7x57R - .308 - 30.06 - 8x57 - 8x57R
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP
Trump - makes America a joke.
.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM - 8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Trump - makes America a joke.
.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM - 8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"