Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jagtmesse i Hillerød (5-7 april 2013)
#1
Så er jeg lige kommet hjem efter at have tilbragt det meste af eftermiddagen til Jagt, Vildt & Våben-messen 2013.

Det umiddelbare indtryk er, at det er et helt fint arrangement - og klart bedre end Jagt i Bella forrige år.

Hvis jeg ikke var kommet hjem med lidt freebies i en goodiebag havde jeg måske nok været lidt skuffet over at have spenderet 95 kroner på sådan en omgang.

Det gode: masser af fine tilbud på tøj, masser af inspiration til jagtrejser og flere gode stande med håndværk (blandt andet knivmagere). Fint initiativ med lerduebanen. Hvordan de lige har klaret sikkerheden kunne jeg ikke gennemskue, men når nu jagt blandt andet handler om våbenbrug, var det fint med en skarpskydning. Game Fair havde en stand med primært Sauer og også den nye 101'er. Det var fint at fingerkigge på den nye tysker, der nok skal blive en gamechanger på våbenmarkedet. Det er også altid skønt med gratis ting og sager, som i større eller mindre omfang retfærdiggør entreen.

Det mindre gode: Prisen for entreen. Alt for meget hundegøgl. Alt for få våben. Trods tilstedeværelsen af flere Jaguar-Gruppen-forhandlere savnede jeg Remington. Jeg så heller ikke noget til Mauser, som ellers har en M12, de skal lufte. For få producenter i forhold til forretninger. Hvor pokker er de store producenter/importører henne? Jeg så aldrig quad-banen i aktion som lovet og opdagede heller ikke Steen Andersens oplæg.. kom det overhovedet på?

Hvad siger I til messen...?
Svar


Beskeder i denne tråd
Jagtmesse i Hillerød (5-7 april 2013) - af BlackJack - 05-04-2013, 11:22 PM
Jagtmesse i Hillerød (5-7 april 2013) - af CFR - 08-04-2013, 02:07 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)