Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hold da helt k...
#10
Øhhhh....

højstærede Dr. mærkeligkærlighed!!

Turds KAN ofte have ALDELES uønskede ballistiske egenskaber, det er derfor, som du selv så rigtigt fremhæver, vigtigt at vælge en af en tilstrækkelig fast konsistens, for dermed at undgå selv at blive ramt under den kritiske opsamlings og kaste fase! M.h.t Æbler så KAN det jo være ønskeligt med en vis "fragmentation" ved et eventuelt direkte træf[:p]

---og nu til det lidt mere alvorlige----

M.h.t. Debatniveauet på NetNatur, så er tolerance ganske rigtigt en dyd, men her på vores lille forum er vi jo så heldige at have en ret "fokuseret" debat omkring skydning og jagt og det gør det jo noget lettere at holde en sober tone.
ER der nogen skytter her som f.eks ER modstandere af jagt, eller som har moralske kvaler over at nedlægge (dræbe) vildt? Det kunne da være interessant at vide?

Måske kommer man nogen gange til at fremstå som arrogant, selvom man egentligt bare er lidt af en pralr.v[:I] " jeg mener da selv jeg er ret skrap til ditten og datten, det må i andre da godt få at vide!"
Eller: Det her DET VED jeg faktisk lidt om, så det må i også godt få at vide"
Nogen mennesker er heldigvis tolerante over for den slags, andre føler sig straks "strøget mod pelsen"

Desværre lider jeg af en form for "livstræthed" der gør det vanskeligt for mig at være tolerant over for fjolser og dorsk uvidenhed... Jeg møder ofte mennesker som ikke GIDER vide noget, men er tilfredse med at blive propfodret med Doku-soaps og reality-tv, og så bruge resten af tiden med at brokke sig over det samfund vi lever i og som de selv har rigget til ved at stemme på de forkerte politikere! Det er mit indtryk at mange af "debatørerne" på F.eks. Netnatur blot sidder i kedsommelighed ved deres PC derhjemme og skriver et bøvet indlæg, bare for at se deres "alias" og udgydelser på nettet... DET har jeg ikke meget tolerance overfor!

Jeg er til gengæld meget glad for den "Tone" vi holder her, hvor det er tilladt at forsøge sig med dårlige vitser, grine af stavefejlene (gænghætterne spøger stadig[Big Grin]) komme med åbenlyst "fantastiske" påstande i spøg, og være galgenhumoristisk.. og også at provokere ind i mellem... http://www.dogbegone.com [Wink][Wink]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar


Beskeder i denne tråd
Hold da helt k... - af ID - 12-09-2004, 12:48 AM
Hold da helt k... - af Dr. Strangelove - 12-09-2004, 02:11 AM
Hold da helt k... - af dravis - 15-09-2004, 02:04 PM
Hold da helt k... - af knerik - 15-09-2004, 07:19 PM
Hold da helt k... - af ID - 15-09-2004, 08:34 PM
Hold da helt k... - af mp - 15-09-2004, 08:47 PM
Hold da helt k... - af Great Dane - 15-09-2004, 11:44 PM
Hold da helt k... - af Dr. Strangelove - 16-09-2004, 12:15 AM
Hold da helt k... - af Kima - 16-09-2004, 01:06 AM
Hold da helt k... - af dravis - 16-09-2004, 02:14 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)