Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skal man nu også passe på med at have våben ??
Citat:quote:

Originally posted by dravis

Og: lås dørene.... Og bliv nu ikke FOR paranoide..

Hej,

Jeg gennem det meste af mit liv blevet kaldt paranoid, pga. min håndtering af diverse sikkerhedsmæssige ”problemer”. I min skydeklub blev medlemslisten med folks telefonnumre sendt ud til medlemmerne, og dette kan være praktisk nok. Men jeg opponerede til næste bestyrelses møde mod at overskriften på A4 arket lød: Medlemsliste for xxxxxx Skytteforening. Jeg fandt det stupid og i strid med alt sund fornuft, og foreslog derfor at der kom til at stå Medlemsliste for xxxxxxx Badminton klub. Alle implicerede vidste jo alligevel hvad det dækkede over!

Dette grinede folk meget af og nu var jeg igen paranoid. Utroligt at folk kan have sådan en arrogant holdning til min og andre medlemmers sikkerhed. Når man ved at folks holdning til private dokumenter, der indeholdende følsomme private oplysninger, er ualmindelig sløset, og at den slags dokumenter oftest bliver bortskaffet på lige fod med almen husholdnings affald er der alt mulig grund til bekymring.

Hos os bliver alt papir makuleret inden det bliver bortskaffet med dagrenovationen. paranoia eller ej.

Hilsen
Anders T.

The only difference between genius and stupidity, is that genius has its limits.
The only difference between genius and stupidity, is that genius has its limits.
Svar

Beskeder i denne tråd
Skal man nu også passe på med at have våben ?? - af Anders T. - 04-01-2005, 03:55 PM

Forum spring:

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)