Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skal man nu også passe på med at have våben ??
Hej
Dravis skriver bl.a.
Citat:quote:

Mod "banditter" (jeg foretrækker det gode engelske udtryk "Scumbags")
af den type der er nævnt i Ekstrabladet, er det meget svært at forsvare sin ejendom, specielt i et land hvor man ville blive straffet for at forsvare sig effektivt! Jeg er personligt af den "politisk ukorrekte" overbevisning af hvis nogen med vold trænger sig ind i mit hjem, så er de "scumbags" og det burde være lovligt at forsvare sig med alle midler inklusive i drastiske tilfælde at aflive bæsterne

Kan man ikke bruge denne her
www.saikoodense.dk/n%C3%B8dv%C3%A6rgeretten.htm

Jeg er ikke specielt blødsøden,men hvis man måtte slå ihjel i drastiske tilfælde så tror jeg at forbryderne ville starte med at slå folk ihjel eller tage gidsler inden de tømmer huset.
Det er frustrerende at have haft indbrud,jeg har prøvet 3 gange i min lastbil,man bliver sur når selv ens dyne er væk.
Den ene af gangene kom konen og jeg forbi og medens hun kørte hjem for at ringe til politiet, fik jeg en "god håndfast snak" med den ene af tyvene, den anden stak af,dagen efter fortalte politiet mig at jeg var anmeldt for overfald,heldigvis mente man, at da tyven var noget større end mig, at det fra min side var nødværge.(godt at have en svoger der er advokat)
Med hensyn til at minimere risikoen for indbrud kan man jo lade være med at have reklamer for jagt/våben på sin bil.
Det er selvfølgelig træls at det er sådan,men hvad skal man gøre?
Jeg tror, at bliver straffen hårdere,så bliver forbryderne det også,hvis man har begået en forbrydelse der betyder f.eks. dødsstraf kan man jo egentlig være ligeglad med hvor mange man slår ihjel.
mvh

Kim

Arbejde er godt,for den som ikke har jagt nok.
Svar

Beskeder i denne tråd
Skal man nu også passe på med at have våben ?? - af Kima - 04-01-2005, 08:29 PM

Forum spring:

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)