Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jeg troede da de var imod udsætning af skydevildt
#2
Det er mig en kilde til stadig undren,at nogle mennesker bruger så meget tid og(andres) penge på at "redde" diverse dyre"børn[xx(]".Jeg kan da godt forstå at man forsøger at redde unger af sjældne/truede dyr og fugle,men når det drejer sig om helt almindelige arter,så mener jeg s.. at filmen knækker.Det minder om en udsendelse der blev vist for en del år siden.Det var fra en nationalpark i US.I den park var der en hel del ulve,og man fulgte så det en kobbel igennem et par år.På et tidspunkt kunne man se at de ene af ulvene fik svært ved at se,og her kunne man jo ha´udfriet ulven for en langsom død i takt med at synet forsvandt.Men nej,istedet skød man den med en bedøvelses-pil,kørte den mange hundrede kilometer til et dyrehospital,med en rar Doktor dyregod.Han opererede så begge øjne for grå stær,og med sine nye plastic-øjne kunne den gamle og slidte ulv efter et ophold på hospitalet køres tilbage og genudsættes.Der var hundredevis af ulve i parken...........
Men som man siger,de folk der ser naturudsendelser gør det fordi de tror de elsker naturen-de gør det nok nærmere fordi de elsker at se fjernsyn!!!!!!!!

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar


Beskeder i denne tråd
Jeg troede da de var imod udsætning af skydevildt - af ULG - 12-06-2006, 08:54 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)