Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
jagtrejse til Grønland
#8
Hej Ellgård.

Jeg har lige været på trofæjagt efter moskus med ham her: http://www.greenhunt.dk/

Det er en af dem hvor man får lov at bestille noget skulle jeg hilse og sige. Jeg skød en fin moskustyr, men først efter 9 timers stroppetur i fjeldet, og man skal hjælpe med at bære kødet ud, for det må ikke efterlades (hvilket også er noget svineri). Jeg bor ellers i Nuuk og har grønlandsk fangstbevis, men alt det praktiske med at arrangere sejlads fra lufthavnen til hytten, sørge for proviantering og beredning af trofæ, kød m.m. er altså nemmere når det overlades til professionelle.

Jeg tager selvfølgelig selv på rensdyrjagt her i Nuuk, men jeg har tit tænkt på, at jeg nødig ville arrangere betalingsjagt på rensdyr. Jeg synes nemlig, at enten skyder jeg rener 5 minutter efter jeg er gået i land, eller også vader jeg rundt i flere dage uden at se så meget som et mulehår, og den slags er betalingsjægere jo ikke glade for. Jeg ved at Sven er ved at flytte til DK, men det kan være han fortsætter med at arrangere ture i samarbejde med Kangerlussuaq Tourism,der har outfittere ansat, det må du lige spørge ham om hvis du er seriøs.

Venlig hilsen Lasse ...og jeg ved det passer, for jeg har sagt det så tit!
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar


Beskeder i denne tråd
jagtrejse til Grønland - af ellgaard - 14-07-2006, 05:17 PM
jagtrejse til Grønland - af jsc - 15-07-2006, 02:32 PM
jagtrejse til Grønland - af ellgaard - 16-07-2006, 05:20 AM
jagtrejse til Grønland - af jsc - 16-07-2006, 07:27 PM
jagtrejse til Grønland - af ellgaard - 09-08-2006, 08:59 PM
jagtrejse til Grønland - af jsc - 10-08-2006, 11:23 AM
jagtrejse til Grønland - af JRexA - 11-08-2006, 08:33 PM
jagtrejse til Grønland - af LasseScout - 28-08-2006, 09:57 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)