06-12-2006, 02:27 PM
[quote]Originally posted by Gammeltoft
Ha ha STROM,
du kan lige så godt lære det.....
Du kan ikke argumentere imod en forsikringsmand.....[][][]
Sorry[:o)]
/Gammeltoft
Det kan man godt og modsat en nu snart forhåbentlig døende tråd(16 sider) er det argumenterne der tæller. Som bevis er den sidste pibe jeg har fået fra Rask Mølle og jeg troede aldrig jeg skulle have andet end koldhamret, men jeg har lyttet til argumenterne og forventer nu en pibe, der kan skyde smågrupper uden rengøring i ca 7000 skud Ja et argument jeg har hørt for disse vidunder piber er mindre rengøring(det tiltaler min dovenskab, men jeg tror nu stadig
brugen, herunder skudkadance og patron, betyder mere end riffelgangens frembringelse). Manden, der fremførte argumentet var efter min bedste overbevisning, nu heller ikke belastet af større teknisk indsigt end min egen.
VH Søren
Skal du have et tilbud så kald mig Bjævermose(ide til ny signatur?)
hvis jeg vil diskuterer med mig selv.
Nu snart med 260 REM Venter på tilladelse
Ha ha STROM,
du kan lige så godt lære det.....
Du kan ikke argumentere imod en forsikringsmand.....[][][]
Sorry[:o)]
/Gammeltoft
Det kan man godt og modsat en nu snart forhåbentlig døende tråd(16 sider) er det argumenterne der tæller. Som bevis er den sidste pibe jeg har fået fra Rask Mølle og jeg troede aldrig jeg skulle have andet end koldhamret, men jeg har lyttet til argumenterne og forventer nu en pibe, der kan skyde smågrupper uden rengøring i ca 7000 skud Ja et argument jeg har hørt for disse vidunder piber er mindre rengøring(det tiltaler min dovenskab, men jeg tror nu stadig
brugen, herunder skudkadance og patron, betyder mere end riffelgangens frembringelse). Manden, der fremførte argumentet var efter min bedste overbevisning, nu heller ikke belastet af større teknisk indsigt end min egen.
VH Søren
Skal du have et tilbud så kald mig Bjævermose(ide til ny signatur?)
hvis jeg vil diskuterer med mig selv.
Nu snart med 260 REM Venter på tilladelse
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev