16-02-2007, 09:39 AM
En sandhed med modifikationer, men er det den overbevisning du har bildt dig selv ind for at forsvare at du går i det jamen så fint med mig. Ingen skal vel i princippet fortælle hvad vi skal gå i det må vel være ens egen sag. Sikkert er det at det i hvertfald ikke er noget "den lille mand" går i her i danmark. Det kan godt være det forholder sig sådan i andre lande men ikke her. Her ser man det kun på folk som kommer "de store steder" har de dyre biler eller dyrt grej i det hele taget. Et statussymbol er det blevet til for nogen og jeg mener man har totalt misforstået det at gå på jagt hvis det skal være tøj og grej der afgør om man er noget eller ej. Det værste er at nogen tror det er sådan man skal se ud for at være med på noderne.
Jeg personligt går i det tøj jeg mener er mest pratisk og vil ski.. højt og flot hvordan det ser ud eller om jeg skiller mig ud fra mængden så længe jeg, når dagen er omme, ikke står og møgfryser eller omvendt er gennemblødt af sved eller gennemblødt af regn. Det må vel alt andet lige være det vigtigste for de fleste af os.
At jeg så mener at Tweed ser helt og aldeles latterligt og hysterisk morsomt ud er bare min egen bramfrie mening. Strittende lillefingre og kaffe i porcelænskop midt ude i skoven totalt grineren.
Be cool... Or put on some more clothes...
Jagt på vandet er livet.
Jeg personligt går i det tøj jeg mener er mest pratisk og vil ski.. højt og flot hvordan det ser ud eller om jeg skiller mig ud fra mængden så længe jeg, når dagen er omme, ikke står og møgfryser eller omvendt er gennemblødt af sved eller gennemblødt af regn. Det må vel alt andet lige være det vigtigste for de fleste af os.
At jeg så mener at Tweed ser helt og aldeles latterligt og hysterisk morsomt ud er bare min egen bramfrie mening. Strittende lillefingre og kaffe i porcelænskop midt ude i skoven totalt grineren.
Jagt på vandet er livet.
Jagt på vandet er livet.
Jagt på vandet er livet.