12-09-2008, 04:44 PM
Citat:quote:
Originally posted by J_Bille
Godt sagt Høgh. Jeg havde måske bare lige lidt luft jeg skulle af med. For jeg er ved at være lidt træt af DOF. For som du så korrekt siger, så har de nemlig kun interesse i de fugle som de mener hører hjemme i DK, og så skal vi ellers bare skyde dem bort de mener ikke hører til.
Problemet er så bare hvordan vi får jægerforbundet til at få det sendt ud til medierne, at vi (jægerne) gør en god indsats for den danske natur. Samtidig skal vi jo nok også være hurtigere til at få sat noget sådant i værk før DOF kommer først og igen udstiller sig selv som de store beskyttere af den danske natur.
@ran
Jeg tænkte nu mere på navnet Danske Organiserde Fjolser []
Nu ved jeg jo ikke om du også kommer i gruppen "Members Only" men der er et fint indlæg fra Ignoranten om hvordan vi (efter hans mening, som jeg iøvrigt deler) kommunikerer mere effektivt ved at undlade at kalde denne og hin navne og ligende. Nu kan det selvfølgeligt godt være at Ignoranten ikke er enig i at din udlægning af hvad DOF bør stå for falder under det han mener at vi bør undgå, men jeg mener at det er et godt eksempel på det. Lad os nu i denne tråd holde fast i det strålende udgangspunkt det er at vi bør arbejde for at vi jægere får en mere fremtradende rolle i miljødebatten og bl.a. derigennem for det store arbejde vi laver synliggjort for den brede befolkning.
Mvh.
Yeti
Yeti