17-09-2008, 02:16 PM
Jeg sad lige og kiggede lidt på listen af brugere. Der er rigtigt mange der har været med stort set hele tiden. Der er dog også omkring 25 sider med brugere der aldrig har lavet et eneste indlæg. En del læser sikkert bare med uden at have lyst til at skrive og det er jo også ok. Tilbage står det dog at Høghens bud på over 500 brugere må siges at være blevet gjort til skamme. Så vidt jeg kan se er der nærmere 1.000 aktive brugere.
I stedet for at sige tillykke vil jeg benytte lejligheden til at sige tak til alle herinde. I har bl.a. hjulpet mig godt igang med genladning, og har også været med de 2 gange jeg har været i process med at vælge en riffel. Og selvom Høghen en gang imellem er lidt enerådig og modererer på en måde jeg synes er forkert så skal der lyde en varm tak for at du sikre et forum med en god og konstruktiv tone. Det mener jeg er en af de stærkeste sider ved VTF.
I stedet for at sige tillykke vil jeg benytte lejligheden til at sige tak til alle herinde. I har bl.a. hjulpet mig godt igang med genladning, og har også været med de 2 gange jeg har været i process med at vælge en riffel. Og selvom Høghen en gang imellem er lidt enerådig og modererer på en måde jeg synes er forkert så skal der lyde en varm tak for at du sikre et forum med en god og konstruktiv tone. Det mener jeg er en af de stærkeste sider ved VTF.
Mvh.
Yeti
Yeti