18-09-2008, 02:26 AM
Citat:quote:
Originally posted by Høgh
Bruger nummer 23 - Great Dane - meldte sig til den 14 november 2003. Han kontaktede mig ret hurtigt og tilbød sin hjælp som moderator, hvilket blev modtaget med tak. Forummet voksede derpå i brugere, emner, indlæg og underfora.
Korrektion...
Jeg foreslog omkring 1/2 2004 et forum for genladning, og du betakkkede dig mht moderering, da genladning ikke er din stærke side, og spurgte om det var noget for mig at blive moderator. Jeg takkede pænt ja, og så en dag da jeg kom hjem, havde du kedet dig, og gjort mig til moderator på samtlige forum. Der var datoen 9/3 2004
http://www.riffeljagt.com/forum/code/top...PIC_ID=115
Jeg mødte JUH første gang i juleferien 2003 da han skulle have hjælp til noget drejearbejde, omkring nogle ideer han havde. Arbejdet blev senere præsenteret for nogle unævnelige sydtyskere. Om det var mit arbejde eller JUH's ide der ikke var god nok, skal jeg lade være usagt - Ideen blev vist ikke købt [] og projektet blev skrinlagt i januar 2004. Siden er de blevet til jagtture og besøg i det svenske hos ham og bestemmeren, og deres krudtugler (kommende Dralf'ere og autister []) Den ene jagt og besøg i det svenske resulterede i en ordentlig brandert, hvor jeg vist nok endte med at få hældt isterninger ned af ryggen af JUH's bestemmer, og ingen jagt til mig, men sjovt var det squ.
Siden er det blevet til en masse fine venskaber, og det er vist det jeg sætter højest, når jeg sådan tænker tilbage. For mig er VTF blevet en hobby i hobbyen, og det er min drivkraft. Enkelte medlemmer har sat sine særlige spor, blandt andet Hatting som jeg havde talt med i telefon op til vores første tur til Langeland. Han fortalte at han og Dravis ville komme kørende i en ældre bil og beskrev denne (husker altså ikke de detaljer idag) - Men for at korte historien af, så sker der det at JUH og jeg sidder ved en købmand på Langeland inden vi skal mødes med medlemmerne første gang, og der dukker pågældende bil op. Jeg siger med det samme at det er Hatting og Dravis, og JUH spørger om jeg nu er sikker...To sekunder efter kalder jeg på Hatting og Dravis, og ganske rigtigt. Det har vi grinet lidt af siden da []
Jeg husker også med glæde da vi besøgte Jørgen på S&L fabrikken, det var en dag hvor vi alle gik hjem med gode indtryk og ideer, og en oplevelse vi sent ville glemme []
Eller da... Jeg fik en mail fra en ældre dame der læste med på sidelinjen, og grinede af alle vores spøjse kommentarer og deslige. Hun var enke efter en jæger, og savnede blot at høre om jagt, og derfor fulgte hun trofast med - Gad vide om hun stadigt hænger på?
Jeg glæder mig rigtig meget til årene fremover, og håber at få set mere til jer allesammen.
Og inden jeg glemmer det...Tillykke til VTF
Mvh.
Lars/Great Dane
Great Dane