Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Råvildtforeningen i samarbejde med DMU
Citat:quote:

man kan ikke argumentere seriøst mod faglig forskning

Ahh det mener jeg nu nok man kan, tror faktisk at det foregår på de fleste højere læreanstalter.
Det vil altid, I mine øjne være et problem at man beder forskere om at undersøge et specifikt problem, og samtidig er økonomisk indvolveret. Jeg mener personligt at det er naivt, at se bort fra at der er den mulighed at man ikke bider den hånd der fodrer en.
Den forskning som sker på forskernes foranledning, vil i mine øjne have en større troværdighed. Altså hvor nogle forskere beder en fond om penge til at undersøge et emne som de mener er vigtigt.
Når det er den anden vej rundt er der som regel bagtanker med undersøgelsen, man vil bruge et resultat til at opnå noget bestemt.
Og da det er Råvildtforeningen som har bedt om undersøgelsen, så er det at jeg ser en mulighed for skjult dagsorden.
Resultatet skal sandsynligvis bruges politisk, men er det i jægernes interesse eller er det nogle få som ikke fik deres ideer gennemtrumfet i første forsøg, og nu prøver ad andre veje.
Måske er jeg en bagstræberisk pessimist der ikke har set lyset, og det håber jeg faktisk i denne sammenhæng.

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.

+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.

NU MED DÆMPER
Svar

Beskeder i denne tråd
Råvildtforeningen i samarbejde med DMU - af Tonny - 24-11-2008, 10:26 PM
Råvildtforeningen i samarbejde med DMU - af Kima - 25-11-2008, 12:14 PM
Råvildtforeningen i samarbejde med DMU - af Kima - 25-11-2008, 10:25 PM
Råvildtforeningen i samarbejde med DMU - af Kima - 11-12-2008, 12:14 PM
Råvildtforeningen i samarbejde med DMU - af ran - 11-12-2008, 05:24 PM
Råvildtforeningen i samarbejde med DMU - af alan - 11-12-2008, 05:56 PM

Forum spring:

Brugere der kigge i denne tråd: 9 gæst(er)