14-09-2008, 08:20 PM
Citat:quote:
Originally posted by STROM
Jeg kan INTET gøre. Jeg skal tage varen retur, og har derefter en vare jeg er brændt inde med.
halløj Rex
såfald du sælger varen igennem din fysiske forretning har du ingen pligt til at tage varen retur
mvh
Strom
Nej, der skal jeg ikke tage den retur.
Men nu var det for at "forsvare" Midway og andre webshop's internetpriser.
Men for at komme tilbage til butikken, ja så er problemet der, at man nogen gange står og skal afgøre om man vil bestille et bestemt produkt hjem eller ej.
Havde fornylig en bestilling på en Burris kikkert.
Fik den hjem til kunden, men kvaliteten var ikke den han havde forventet.
Hvad gør man så .... sige bordet fanger [?]
Så er man helt sikkert på at man får en masse dårlig omtale.
Jeg kan jo heller ikke tvinge ham til at betale for kikkerten.
Han kan jo bare sige at den har han aldrig bestilt, hvis det skulle gå så vidt som at ende i retten.
Jeg valgte at han ikke behøvede at købe den, og sendte den så retur.
Det kostede mig så lige omkring 400,00 kr. (fragt fra USA og tilbage til USA)... + 210 kr. i kortgebyrer og importafgift [V]
"Hvis du ikke kan få dem store nok"
Mvh. Rex / Guns & Powder