Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Alvorligt bekymret
#1
Kære Forum.

Min kone er begyndt at opføre sig underligt. Hun taler sjældent til mig og har en masse overarbejde. Når hun kommer hjem tager hun et bad og går direkte i seng. Forleden kom der en SMS på hendes mobil, og da jeg ville række hende telefonen blev hun rasende og bad mig holde fingrene fra hendes ting.

I går sagde hun, at hun skulle på "skydebanen" og hun var meget længe væk. Da hun var gået i seng kunne jeg bare ikke udholde uvisheden mere, så jeg gennemrodede hendes taske, og mine bange anelser blev bekræftet.

Jeg fandt 8-10 brugte skydeskiver, og på ingen af dem var spredningen under 50mm. Det skal en Sako AI i kaliber 222 da kunne gøre bedre ? var det en fejl at frilægge piben, og kan man overhovedet genetablere punktbeddingen, eller er det bedre at glasbedde hele låsestolen ??

Efter al den tvivl kan jeg godt tåle sandheden drenge, skal jeg simpelthen bide i det sure æble og få Sakoen ompibet???

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar


Beskeder i denne tråd
Alvorligt bekymret - af LasseScout - 23-01-2009, 02:48 AM
Alvorligt bekymret - af skotten - 23-01-2009, 01:09 PM
Alvorligt bekymret - af GT - 23-01-2009, 01:59 PM
Alvorligt bekymret - af Leo - 23-01-2009, 04:44 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)