Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Indflydelse på kommende 9,3X62 projekt
#1
[Image: DSC04125.jpg]

Som tidligere kort beskrevet har jeg fået fingrene i et fint CG 3000 system i 9,3X62. Til dette projekt har jeg hjemtaget et stykke valnød i meget høj grade. Jeg faldt for det perfekte åreløb fra bagskæftet og op gennem pistolgrebet. Den øverste del af bagskæftet er fersk, og her har jeg fået en idé, som jeg er lidt usikker på. Da jeg skar skæftet groft ud, stod jeg med et fint reststykke. Da skæftet skal være med justerbar skæfteryg, har jeg muligheden for at sætte dette, fint matchende, reststykke ind som justerbar del. Derved får jeg mere "uro" i den øverste del af bagskæftet.Jeg kan selvfølgelig ikke undgå, at jeg får årerne i den justerbare del "klippet over" i mødet med bagskæftet. Er der bud på, om jeg kan slippe godt fra dette "kunstgreb"? I har god tid, da jeg pt. arbejder på et andet våben, som først skal gøres færdigt.
Det indsatte billede er et foto af "the real stuff" lidt, ubehjælpeligt, bearbejdet i Paint.
Walnut
Svar


Beskeder i denne tråd
Indflydelse på kommende 9,3X62 projekt - af Walnut - 03-11-2010, 01:38 AM
Indflydelse på kommende 9,3X62 projekt - af Zoli - 07-11-2010, 10:36 PM
Indflydelse på kommende 9,3X62 projekt - af jsc - 08-11-2010, 09:51 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)