Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hjælp til en gammel idiot
#1
Jeg startede på windows 3.1 og har passeret igennem 95 og 98 til XP.
Hver gang har det været muligt at få det til at se ud som det altid har gjort og det har jeg det bedst med.
Nu smutter NemId så i svinget til den 15 og det gør det jo ikke nemmere at handle på nettet.

Jeg har ingen smart telefon og får det aldrig så hele det tryk styrede app ræs er ganske sort for mig. Jeg bruger ikke sociale medier
og skal ikke have så meget som 1 bit liggende på en server der ikke i forvejen er på min harddisk. Så de apps der er i 8 er mig ganske ligegyldige og i bedste fald ubrugelige.

Mit problem er at jeg er pisket til at få et nyt styresystem og det er noget i retning af 8.1 for windows lukker for 7 support næste år.
Min nyeste PC er 7 år gammel og muligvis slet ikke kompatibel med 8.1 så det er jo bare super. Jeg kan bare ikke overskue at lære et helt nyt system at kende ud i de detaljer som er på rygraden med XP. Det vil være lidt som hvis Volvo byttede rundt på pedalerne og knapperne hver gang de skiftede model.

Så det store spørgsmål er om 8.1 kan opsættes så det tilnærmelsesvis vil være XP agtigt, at 8.1 så ikke kan emulere XP så jeg kan fortsætte med at bruge de programmer jeg har nu er en helt anden og sørgelig ting. Det kan 7 men som sagt så ryger supporten næste år.

Er løsningen at gå Linux?
Svar


Beskeder i denne tråd
Hjælp til en gammel idiot - af Kaffegrums - 07-07-2014, 09:05 PM
Hjælp til en gammel idiot - af McQuolle - 07-07-2014, 09:30 PM
Hjælp til en gammel idiot - af Farmer - 07-07-2014, 09:43 PM
Hjælp til en gammel idiot - af ahsv - 07-07-2014, 11:30 PM
Hjælp til en gammel idiot - af HappyNanoq - 08-07-2014, 01:25 AM
Hjælp til en gammel idiot - af Kenneth - 08-07-2014, 02:22 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)