Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SKV problemer? HJÆLP!!!
#1
Da jeg som nogle af jer ved, er jeg ved at flytte til Danmark, skal jo i den anledning ha' mine våben overført til Danske tilladelser, jagtvåben er nu ved at være på plads dog med store forseninger pga. af at den sagsbehandler som havde min sag døde og mine ansøgninger forsvandt i mængden, så hvis jeg ikke have sendt en mail og ringet til dem havde det nok ligget der endnu, men de var venligheden selv og det ser nu ud til at de er på vej.
Så er der så lige problemet med mine håndvåben tilbage, jeg har jo selvfølgelig meldt mig ind i en skytteforening som er en forudsætning, formanden kontakter så SKV registered og får svaret at jeg skal vente i to år inden jeg kan få mine egne licenser, INGEN UNDTAGELSER, og det er så der filmen knækker for mig, for da jeg MED DE SAMME våben flyttede til Sverige sagde pænt velkommen og betragtede det som en flytning imellem foreninger inden for EU, altså ingen problemer med at få Svenske licenser, men når jeg vil til hjemlandet er det pludseligt et problem,
omg nu er det jo ikke sådan at jeg ligefrem er nybegynder jeg har til og med været så heldig at vinde DM ved flere lejligheder og i forskellige pistolgrene så jeg burde da ikke være ukendt for dem hvis de gad slå det op.
Så her kommer mit spørgsmål, jeg har jo set at flere formænd har været i kontakt med Justitsministeriet angående flere ting så jeg vil gerne vide jeres mening om i mener at jeg kan ringe til JM. og om der er en særlig våbenkyndig person jeg skal tale med.
Jeg havde/har en forventning om at min flytning med mine våben til Danmark skal behandles på samme måde som da jeg flyttede til Sverige, altså imellem 2 foreninger i EU.
Svar


Beskeder i denne tråd
SKV problemer? HJÆLP!!! - af Marion Morrison - 11-01-2017, 07:48 PM
SKV problemer? HJÆLP!!! - af LasseScout - 11-01-2017, 09:37 PM
SKV problemer? HJÆLP!!! - af Marion Morrison - 11-01-2017, 09:53 PM
SKV problemer? HJÆLP!!! - af TRG-S - 11-01-2017, 10:02 PM
SKV problemer? HJÆLP!!! - af STROM - 11-01-2017, 10:22 PM
SKV problemer? HJÆLP!!! - af Marion Morrison - 11-01-2017, 10:24 PM
SKV problemer? HJÆLP!!! - af LasseScout - 11-01-2017, 11:19 PM
SKV problemer? HJÆLP!!! - af Marion Morrison - 11-01-2017, 11:40 PM
SKV problemer? HJÆLP!!! - af TRG-S - 12-01-2017, 12:48 AM
SKV problemer? HJÆLP!!! - af Marion Morrison - 12-01-2017, 11:11 PM
SKV problemer? HJÆLP!!! - af dravis - 16-01-2017, 06:25 PM
SKV problemer? HJÆLP!!! - af Marion Morrison - 16-01-2017, 07:18 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)