Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kødhakker eller foodprocesser
#1
Hej Ærede formænd.

Desværre er min gamle kødhakker nu endegyldigt gået til de evige skrotmarker.

I den forbindelse overvejer jeg at anskaffe en foodprocessor som erstatning for den.
Brugen er her om sommeren hovedsagelig til hakning af fisk som indeholder mange ben. Brasen og skaller giver faktisk nogle rigtig gode frikadeller, og ungerne er vilde med dem.

Om efteråret er der jo det med at hakke vildtkød. Vi spiser rigtigt mange retter med hakket kød og en vis %del vildtkød giver super smag.

Min gamle kødhakker klarede fint overstående, så jeg kunne naturligvis bare købe en ny kødhakker, men overvejer en foodprocessor i stedet.
Da vi her i huset overhovedet ikke har erfaringer med foodprocessor, har jeg egentlig aldrig været klar over hvad sådan en fætter kan, ud over de info, der kommer fra The Julekalender.
Imidlertid så jeg en udsendelse på DR, hvor en foodprocessor blev brugt til at snitte kål og andre grøntsager, hvilket kunne spare mange timer med kniv og bræt i køkkenet. 
Jeg ved bare ikke om en foodprocessor også kan hakke fisk og kød. Specielt er det ret vigtigt at de fisk vi hakker virkelig får de uundgåelige fiskeben hakket i småstykker.

Håber på at nogen herinde kan give lidt info om hvordan sådan en foodprocessor er til hakning.

Sonny
Svar


Beskeder i denne tråd
Kødhakker eller foodprocesser - af bobo - 08-05-2018, 11:54 PM
RE: Kødhakker eller foodprocesser - af Søby - 09-05-2018, 05:19 PM
RE: Kødhakker eller foodprocesser - af farT4 - 09-05-2018, 05:24 PM
RE: Kødhakker eller foodprocesser - af CP - 09-05-2018, 11:40 PM
RE: Kødhakker eller foodprocesser - af pete1234 - 10-05-2018, 12:39 AM
RE: Kødhakker eller foodprocesser - af M@X 2.1 - 10-05-2018, 01:39 PM
RE: Kødhakker eller foodprocesser - af McQuolle - 10-05-2018, 03:51 PM
RE: Kødhakker eller foodprocesser - af bobo - 10-05-2018, 07:22 PM
RE: Kødhakker eller foodprocesser - af kka - 11-05-2018, 07:40 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)