Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dødskørsel!
#4
Det med at få de unge mænd til ikke at køre stærkt er en svær opgave.

Da jeg var ung tænkte jeg ikke særligt langt.. og jeg kørte gerne stærkt på motorcykel. Heldigvis kom jeg igennem årene uden at komme galt af sted.

Det at være ung og frytløs, og være en mand (rigtig) hænger et eller andet sted sammen, og sådan er det formentlig stadigvæk.

I en alder på 51 år skal jeg stadig arbejde med mig selv om, at holde hastigheden på det tilladelige - men det er svært i vestjylland med mange lige veje, og begrænset trafik. Jeg bryder mig ikke ret meget om at køre bag ved andre der kører 80-85 km/t. ja en sær tanke...

Jeg siger ikke dette for at refærdiggøre den grimme ulykke med faderen og barnet - men blot for at gøre opmærksom på, at det er en stor opgave at få standset dette uvæsen. For mig at se er løsningen kun en plombering af unge mænds biler bringe ulykkerne til ophør - eller en GPS afrapportering til den lokale bødeudskriver.

Her skete det så igen... da en ung mand her i området blev slået ihjel i en eneulykke - hvor grunden efter al sandsynlighed var for høj hastighed.

[Image: kongsberg393-t.jpg]
Svar


Beskeder i denne tråd
Dødskørsel! - af fdl - 26-04-2006, 01:01 AM
Dødskørsel! - af BC - 27-04-2006, 01:44 PM
Dødskørsel! - af Ulske - 27-04-2006, 10:51 PM
Dødskørsel! - af halvautomat - 27-04-2006, 11:46 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)