Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
The do it all scope - findes det
#21
Citat:quote:

Originally posted by Takleberry

Jeg takker mange gange for alle input'ene [Smile]

Valget faldt på en Zeiss Diavari Z 1,5-6x42 MC som jeg fandt i demo version hos Kr.Skov. Efter lidt jysk snakken frem og tilbage slap jeg 3K rent for den - en ganske okay handel synes jeg da selv [8D]

Efter at have brugt aftenen og morgens mørke/tusmørke til at rende rundt som en lille drenge med sit nye legetøj, må jeg nok erkende at der ER noget om det med kvaliteten i selve optikken [:I] Det er ikke en natkikkert jeg har fået købt men den kan bruges langt længere end jeg overhovedet havde håbet på.....

Men det glæder mig da, at der er andre som har haft held med at benytte den samme kikkert på 2 forskellige rifler. Og når der så tillige er tale om 2 rifler af samme fabrikat og med samme låselængde, ja så må det sgu da kunne lade sig gøre...

Mvh

[Image: Takleberry-1.jpg].[Image: sporter-1.jpg]

************************Kend din ret og gør din pligt**************************



Jeg har 2 stk. Remington 223 og 308 begge ”short action”, hvor begge rifler er monteret med samme 1-piece Leupold QR (quick release) baser. Det kræver ikke bøssemager arbejde, det er bare ”pluk and play”.[^]

Bang
Svar
#22
Citat:quote:

Originally posted by Bang

Jeg har 2 stk. Remington 223 og 308 begge ”short action”, hvor begge rifler er monteret med samme 1-piece Leupold QR (quick release) baser. Det kræver ikke bøssemager arbejde, det er bare ”pluk and play”.[^]

Bang



Bang: Det lyder sgu godt [:p]

[Image: Takleberry-1.jpg].[Image: sporter-1.jpg]

************************Kend din ret og gør din pligt**************************
Svar
#23
Sig mig kan det egentlig ikke lade sig gøre med alm. baser og QRW ringe ??????

[Image: Takleberry-1.jpg].[Image: sporter-1.jpg]

************************Kend din ret og gør din pligt**************************
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)