Svar: 3.704
Tråde: 0
Respekt:
0
En del af de billige fabriksmonterede skæfter er ikke fiberforstærkede - mon ikke det er der det går galt?
[center]
[/center]
Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar: 5.530
Respekt:
0
Citat:quote:
Hej Gammeltoft.
Jeg kan slet ikke genkende de problemstillinger du her nævner, og jeg tror ikke "Villi" hører hjemme i den kategori, og det er ikke fordi han bliver behandlet blidt. Jeg ror, at det måske har noget at gøre med, at det rustfrie stål også kræver olie, hvis det skal køre friktionsfrit.
Det er i bund og grund hastighed og/eller det specifikke fladetryk der afgør om to givne materialer vil rive.
Det udmyntes af at der på Sako´s 75 lås er en meget lille kontaktflade i racewayen, mellem låseknaster og låsestol. Det "utrænede" øje vil tro at der er en stor kontaktflade i de rundinger der er på denne specifikke lås. Det er imidlertid ikke tilfældet. Prøv evt at gøre en test med mærkeblåt.....
På din "Willy" er der en betragtelig kontaktflade i nævnte område og deraf et mindre specifikt fladetryk. Det er udelukkende derfor at Winchester og Tikka ikke "river" i låsen i nær samme frad som Sako 75.
Stod iøvrigt nede på IWA og pillede ved en sprit ny 85´er og den havde lidt den samme tendens som 75´eren........
/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!
"Boltlift forever......"
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr kopi[B)]
Svar: 1.492
Respekt:
0
Hvis de sælger 100 styk 338wm til 1250kr, så skal jeg nok lige have mig 100 skud! Hvor længe vare deres tilbud?
Mvh
Christensen
Naturnærskovdrift? Tror du os på nisser?
Mvh
Christensen