Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Under- topic´s og sortgule banditter i hækken
#21
Også jeg, men jeg har nu tænkt mig at gå hele vejen med det. Nå, nu må vi ikke stjæle tråden.

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#22
Jeg var selv rimelig presset den anden nat ude ved åen...
Stod og fiskede mellem to træer med ca. 20 meter imellem. Lod wobleren drive ned ad åen og strammede op, indtil den vrikkede ind under det træ, der stod nedstrøms. Der huggede en pæn havørred. Jeg kunne ikke lige nå vandoverfladen derfra hvor jeg stod, så jeg manøvrerede 10 meter nedstrøms tæt på det træ, hvorunder fisken havde stået. Pludselig begyndte det at summe pænt arrigt rundt om mig.... Jeg havde jokket i et jordbo med hvepse... fy for pokker de var sure...

Jeg Jeg søgte så langt opstrøms jeg kunne med fisken stadig på krogen. Til sidst stod jeg klinet op af træet vor jeg var startet. Der holdte jeg vejret og viftede sure hvepse væk, mens fisken langsomt stod og arbejdede sig træt nede i hullet. Jeg kunne ikke komme forbi træet med fiskestangen og fisken..., så jeg var pænt presset...

Da den endelig kom op til overfladen og væltede rundt på siden fik jeg lirket gafkrogen i gællerne på den, og kunne så tage benene på nakken.

Jeg tror ikke mine åndbare skridtstøvler er helt tætte længere... [8D] Fisken vejede 4,8 kilo... [Big Grin]

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#23
Ja her gik jeg og frydede mig over det ikke var mig, som havde den slags problemer. Og hvad opdager jeg så idag, da jeg henter knægten i børnehave - et KÆMPE bo med jordhvepse i min hæk [xx(][Sad!][}Smile] Så om 15 min. lister jeg ud med havesprøjten fyldt med benzin og en æske tændstikker....... skulle effekten vise sig, at være i retning af en Liquid Fuel Bomb vil jeg bare sige tak for den tid jeg har været her [Big Grin][Wink]

Mvh Takleberry

.[Image: sporter-1.jpg]

************************KAMPEN ER SLUT - EN KÆMPE ER FALDET**************************
Svar
#24
Citat:quote:

Originally posted by Takleberry

Ja her gik jeg og frydede mig over det ikke var mig, som havde den slags problemer. Og hvad opdager jeg så idag, da jeg henter knægten i børnehave - et KÆMPE bo med jordhvepse i min hæk [xx(][Sad!][}Smile] Så om 15 min. lister jeg ud med havesprøjten fyldt med benzin og en æske tændstikker....... skulle effekten vise sig, at være i retning af en Liquid Fuel Bomb vil jeg bare sige tak for den tid jeg har været her [Big Grin][Wink]

Mvh Takleberry

.[Image: sporter-1.jpg]

************************KAMPEN ER SLUT - EN KÆMPE ER FALDET**************************


Hej Takleberry
Hvilken kampånd og villighed til at satse alt.[:0]
Jeg vil, i tilfælde af værste scenarie[xx(], straks donere en gravpind i Tyrkisk Valnød med inskription af fulde navn og med bort af netskæring hele vejen rundt ( dog kun i 16 lpi.)
Mvh Walnut
Svar
#25
Arrrh Walnut, den går ikke !

Tænk lige på den utaknemlige men yderst samfundsnyttige indsats Takleberry har ydet til en elendig løn.

Du må op i 18-20 lpi [Smile]

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#26
Citat:quote:

Originally posted by LasseScout

Arrrh Walnut, den går ikke !

Tænk lige på den utaknemlige men yderst samfundsnyttige indsats Takleberry har ydet til en elendig løn.

Du må op i 18-20 lpi [Smile]

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.



Heldigt at muggeratoren lige kan hjælpe et medlem i nød [Smile]

http://www.riffeljagt.com/forum/code/top...C_ID=12685

Mvh.
Lars/Great Dane
Great Dane

Svar
#27
Åh gutter - jeg sidder sgu og bliver helt rørt [:X]

Heldigvis gik det ikke så galt som frygtet og jeg er stadig blandt DRALF'er som betræder denne jord [8D]

Jeg synes selv, at planen var rigtig godt udtænkt (eller ihvertfald kreativ [Wink]) så jeg krøb til opgaven med krum hals. Jeg skal måske lige oplyse, at ungernes legehus står op af hækken på "bagsiden" så der var ikke andre muligheder, end et frontalt angreb.
Sådan en havepumpe er faktisk fortrinlig til at forstøve benzin og der blev pumpet rigelige mængder ned til, hvor jeg regnede med de sataner havde deres "Take-off-område". Umiddelbart så det ud til at virke efter hensigten, for de enkelte som klarede det ud havde voldsomme problemer med kompasretningen.
For lige af sætte den sidste trumf på min iøvrigt geniale plan, ville jeg lige brænde de sidste rester benzin af, så jeg kunne få lukket hullet for evt. overlevende.

Lad mig sige det på den måde, at er der andre af jer som overvejer at forstøve benzin ind i en hæk, så gør det en dag, hvor det blæser MEGET eller vent i LANG tid med brugen af åben ild. Resultatet var slet ikke uimponerende [:0] for at sige det mildt - jeg fik ihvertfald andre og mere presserende ting at tænke på, end de sort/gule banditter [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Resultatet af hele manøvren er at jeg åbenbart stadig har de flyvende tingester i hækken, halvdelen af ungernes legehus skal sættes på plads igen, hækken forhåbenligt vokser ud igen og jeg behøver ikke klippe øjenbryn det næste lange stykke tid....

Mvh Takleberry

.[Image: sporter-1.jpg]

************************Kend din ret og gør din pligt**************************
Svar
#28
Hej Takleberry.
Ventetiden på dit (eventuelle) indlæg har været lang og enerverende[:0] Status er spændende og lover nye eventyr[Sad!] Du kan selvfølgelig trimme og optimere dit første forsøg til nyt attack med samme våben. En absolut betingelse må så være, at du spotter den grå bold og rammer!
Sådan en sag bringer det værste frem i hvepsehadere:
Jeg fantaserer nu om, at man måske kunne dyse krudt med en honningopløsning[}Smile][}Smile][}Smile][}Smile]... og så få hvepsene selv til at bære herlighederne ind i hovedkvarteret.Når alt krudtet så var på plads skulle den sidste bærer- hveps indfanges og udstyres med et eller andet berøringsfølsomt gnisterhalløj.....
Ooooooooooooh disse fantasier[:p][:p][:p]
[:I] Walnut
Svar
#29
Køb nu noget BIO som rigtigt heder 810...

Så brænder man intet af [Big Grin]

Det dør de squ af....[}Smile]

"Det eneste, der er kedeligere end at lære ting udenad, er at høre, hvad andre har lært udenad"

[Image: topp_sommar.gif]
Svar
#30
Citat:quote:

Originally posted by Walnut

Hej Takleberry.
Ventetiden på dit (eventuelle) indlæg har været lang og enerverende[:0] Status er spændende og lover nye eventyr[Sad!] Du kan selvfølgelig trimme og optimere dit første forsøg til nyt attack med samme våben. En absolut betingelse må så være, at du spotter den grå bold og rammer!
Sådan en sag bringer det værste frem i hvepsehadere:
Jeg fantaserer nu om, at man måske kunne dyse krudt med en honningopløsning[}Smile][}Smile][}Smile][}Smile]... og så få hvepsene selv til at bære herlighederne ind i hovedkvarteret.Når alt krudtet så var på plads skulle den sidste bærer- hveps indfanges og udstyres med et eller andet berøringsfølsomt gnisterhalløj.....
Ooooooooooooh disse fantasier[:p][:p][:p]
[:I] Walnut



Ja man kan gå helt i selvsving i en idérigdom, der ville få selv Vakse Viggo til at stå måbende tilbage [8D]

Hele humlen med "mine" sataner, er at boet er i rodnettet i hækken - altså under jorden. Ellers var skidtet "bare" blevet harpuneret med en brændende trefork [Big Grin]

Mvh Takleberry

.[Image: sporter-1.jpg]

************************Kend din ret og gør din pligt**************************
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)