Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Erfaringer med Howa 1500 ??
#21
Tja, eller blot undgå Howa[V] Der har været en eller flere årgange med problemer åbenbart. Tikka, ja, men S&L classic til 7000kr er jo næsten i samme prisklasse.

##################
S&L Victory 6.5x55
Svar
#22
Kan altså ikke forstå alt det bøvl folk har med Howa..
Bevares, det kan da godt være at det er bøvl med nogle af dem men det er vel mest de "almindelige" danske udgaver med 22" sugerørs løb!!!
Skæfterne er ikke en s... værd men sådan er det vel med de fleste, et godt aftermarket skæfte kan gøre underværker..
Det kan bare ikke passe at næsten hele den vestlige verden priser den til skyerne som værende den riffel der skulle være mest "bang for the money"
Min som i kan se længere oppe har jeg ikke nogen problemer med at få til at ramme, hvis den bøvler er det helt og aldeles egenforskyldt..
Har haft den med i Ulfborg hvor vi lavede skydninger på 100, 300, 600 meter hvor den konsekvent ramte det den skulle.. der kunne vi skyde coladåser
på 600 meter, og det var ikke bare tilfældige træffere, vil jeg mene jeg kunne gøre igen, der var ikke en vind den dag, så det var bare at klikke 5,3 mRad
med mine 167 gr. Lapua Scenar og bam, diiiing.. mål ramt.
I skal være velkomne til at prøve den når jeg får den samlet igen.. Den er pt. ved at blive modded og malet.

I rather die standing up, than live my life on the knees
I rather die standing up, than live my life on the knees
Svar
#23
Fint nok Palle,men hvad står din Howa i efter montering af diverse ting.
MVH
LØVIG
Svar
#24
Gevær, nyt skæfte, aftræksttuning, mundingsbremse står mig i ca. 10500 kr.
Det syntes jeg ikke er for meget, så kommer ting som kikkert, baser, bipod, rem og stock pack.
Men det er jo ens for alle. Så det er vel ingen forskel på min og en Remmy .308 LTR
Jeg syntes bare der er mere "gods" i en Howa.
Prøv bare at sammenlign bolt'en en dag. Remmy'en ligner en der har anoreksi i forhold til. Ikke at det i sig selv siger noget!! Men alligevel!!!

I rather die standing up, than live my life on the knees
I rather die standing up, than live my life on the knees
Svar
#25
Hvem kunne levere med tyk pibe ?

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#26
Ingen....
Roedale precision fik en barreled action hjem til mig som jeg så selv hentede hos ham.

I rather die standing up, than live my life on the knees
I rather die standing up, than live my life on the knees
Svar
#27
Citat:quote:

Originally posted by Palle2612

Ingen....
Roedale precision fik en barreled action hjem til mig som jeg så selv hentede hos ham.

I rather die standing up, than live my life on the knees



Det er lidt irriterende, at den danske importør ikke vil have andre end sugerørsmodellerne.

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#28
Tror ikke de kan få den, det er nok for lille aftager til det.
Det kan næsten ikke følge med til resten af verden. Jeg skulle selv vente ca 4. mdr på min.

I rather die standing up, than live my life on the knees
I rather die standing up, than live my life on the knees
Svar
#29
Så blev den samlet igen..
Sådan kan den også se ud..
DIY skæfte arbejde og Duracoat paintjob

[Image: HPIM4206.jpg]
[Image: HPIM4205.jpg]

I rather die standing up, than live my life on the knees
I rather die standing up, than live my life on the knees
Svar
#30
Hej!

Jeg tror, at Palle i dette tilfælde har gjort det helt rigtige ved at vælge en billig riffel med tyk pibe og derefter få den tilpasset, så aftræk, bedding m.m. er i orden.
Her er der en "kiwi", som har skrevet lidt om emnet http://www.ballisticstudies.com/Resource...+2008.html

vh Lars

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#31
Ultimately, both rifles turned out to be real shooters producing identical groups of .75" with factory ammunition - both cheap and expensive brands. The Howa really is a gem of a rifle, a rifle for those who love the original Sako as this rifle is very much a direct copy.[:0][:0][:0][:0]

[center][Image: ajbutton.gif]
Fattigdom - det er en sindstilstand
[Image: logo01_old.jpg][/center]
[center]Fattigdom - det er en sindstilstand
[/center]

[center]
Socialdekrat - Moderne nordisk udtryk for rockerrelateret skattesnyder
[/center]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)