Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Danner Boots
#21
Hold dig i hvert fald fra Haglöf. De holder ikke tæt - og samtidig får du en "sviner" af importøren, hvis du klager over produktet....

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#22
Duueeh..Tacle...
Hvad er det for firmastøvler
i får udleveret, det ville være
rart at vide. Så kunne vi også
holde os fra dem.....[Wink]

Mvh Anders

Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Svar
#23
@Rex: Mja du laver pjatrøv gør du, men i de gode gamle dage gik man sgu i ridestøvler [8D]
Du må meget gerne prøve at se, hvad du evt. kan få dem hjem til - nu skal du jo huske jeg er en fattig tjenestemand [Wink]

@300 Win: Puha så mange ord kan jeg slet ikke skrive [Wink]
Dem jeg bruger (brugte måske nærmere sagt for de er brændt af) er fra firmaet Haix.
[Image: art_108001_1.jpg]

http://www.danskerhvervsbeklaedning.dk/f.../203_3.htm

Flere af dem vi kan få, findes på den her hjemmeside. Desværre kan vi ikke få Magnum længere, som var/er en god støvle til prisen. Desværre er de ikke så slidstærke og man skal ikke regne med mere end 2 år i et par.

Som tidligere nævnt i tråden, så kan vi også få Ecco, men der er meget delte meninger om dem. Nogen er glade for dem - andre bruger dem som legetøj for hunden [Big Grin]

Lige mht. Haglöfs - hvis det har nogen interesse, så køb via Brudager Detailhandel http://www.brudagerdetailhandel.dk/ Har man problemer, så behøver man ikke gå til importøren, da ham som har det her lille firma bytter uden problemer.

Mvh Takleberry

[Image: Takleberry-1.jpg].[Image: sporter-1.jpg]

************************Kend din ret og gør din pligt**************************
Svar
#24
Alternativt vil jeg anbefale Meindl.

Jeg har selv tidligere brugt Danner, men pga de manglende forsyningsmuligheder og nu helt urimelige priser, trods dollarkurs har jeg skiftet til meindl. Som også er hurtigere gået til.
Army Wear i Svenstrup forhandler til gode priser. Og de har flere modeller og er stort set lager førende i alle normale størrelser.
De fåes af hensyn til diverse militære enheder i sort.

Den store fordel ved Army Wear er at man kan prøve dem og mærke forskellen mellem modeller og størrelser.

VH Søren

Prøv en Meindl Army Pro dejlig sort og langskaftet, samt behagelig at gå i. 9" skaft og ca 1600

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#25
Hej,

Ifølge det nye Jæger, har Hubertushuset Danner på tilbud d. 12-13 September med 40% rabat.

Knæk og bræk
Flemming
Knæk og bræk
Flemming
Svar
#26
Friluftslageret i odense Læssøesgade har også Meindl til næste samme priser som Army Wear jvf deres hjemme side.

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#27
Citat:quote:

Originally posted by Takleberry

Halløj

Er der nogen af jer, som ved hvor hulen man finder Danner støvler

[Image: 22600?$detail$]

http://www.danner.com/home.do

(evt. nogen som er lige så gode ??) henne på Fyn eller jylland.
Jeg ved der er en forhandler i Kjøwenhavn, men synes ikke lige jeg vil lægge knap en plovmand oven i prisen på et par støvler på den forkerte side af 2000,-

Mvh Takleberry

[Image: Takleberry-1.jpg].[Image: sporter-1.jpg]

************************Kend din ret og gør din pligt**************************



Kære Tackle !!!

Du er simpelthen LAAAANGT bagud...[Big Grin]

Det du søger er som andre også skriver til dig MEINDL !!!
Det skulle efter sigende være noget af det ypperligste, det skulle slå selv Hagglöff. I forsvaret kan de kun fås hvis du har seddel med fra regiments lægen om du har "problemer med fødderne" og deraf IKKE kan gå med standard !!! Efter "denne procedure" er kommet - så har
der ALDRIG været så mange i forsvaret der har dårlige fødder[Big Grin]

Prøv at se dem her - du kan sikkert finde dem andre steder, men du er trods alt i hovedstaden i ny og næ !!!

http://www.fjeld-fritid.dk/newsite/index.php?case=15&OGID=9&VGID=42&UGID=87
Jagt, gamle våben
Svar
#28
På det link er der da et rigtigt godt tilbud på Danner...
Mvh.

Yeti
Svar
#29
Citat:quote:

Originally posted by yeti

På det link er der da et rigtigt godt tilbud på Danner...



Jeg skulle lige til at sige det [Wink]

@Rex93: Mja langt bagud og langt bagud [:I] Nu springer man jo ikke på alt muligt nymodens krimskrams bare fordi det er nymodens [8D][Wink]
Altså man kan jo dårlig udtale det.....Mmmmmmeiiiinnndllll... Det lyder som noget pop [Big Grin][8D][Wink]

Nu kan jeg jo starte med at fedte ind og prøve et par (de har altså ikke samme NIF som Danner [Wink])

Mvh Takleberry

[Image: Takleberry-1.jpg].[Image: sporter-1.jpg]

************************Kend din ret og gør din pligt**************************
Svar
#30
Har ikke glemt dig, har bare ikke haft tid til at undersøge det endnu.
Til gengæld fik jeg en aftale igennem med Sealskinz i dag (takket være Hatting) [Smile]

[Image: store.jpg] "Hvis du ikke kan få dem store nok"
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#31
Har lige i dette minuto, modtaget flg. e-mail:

Hello Rex,
You can contact our Europe office at gforder@a93.dk.

Regards,
Gretchen Washington
Account Coordinator

LaCrosse Footwear Inc
17634 NE Airport Way
Portland, Oregon 97230

Ph: 503.262.0110-Ext 1456
Fax: 503.258.3252

lacrossefootwear.com
danner.com

Det prøver jeg så i morgen [Smile]

[Image: store.jpg] "Hvis du ikke kan få dem store nok"
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#32
Danner har jeg stadig ikke hørt fra.
Men hvis alt går vel, så har jeg Meindl på lager fra næste uge.

[Image: store.jpg] "Hvis du ikke kan få dem store nok"
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#33
Prøv at se i Den Blå Avis, jeg har set en annonce under jagtudstyr, hvor der stod Dannerboots,
og jeg tror der var nævnt 450 kr. (det kan jo være prisen på kassen, de leveres i !!!)

Jeg har haft både dem og Ecco. Danner er klart bedre kvalitet men skal vedligeholdes meget ofte.
Ecco er meget lettere og komfortable og kræver minimal vedligehold. De holder ikke så længe og er bestemt ikke glade for benzin og skumvæske - men sådan er der jo så meget.

Mvh. AB
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Svar
#34
Skumvæske???

Vasker du støvler i champagne???[:0]



--
mvh M@X.
DRALF - opfinder af den
originale -

[Image: wardwarf-1.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#35
Har du ikke set formel 1 - vi fejrer da selvfølgelig skydninger på samme måde [^]

Mvh. AB
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Svar
#36
Jeg får besøg af Danner / LaCrosse på næste fredag.
Så hvis han og jeg ellers kan blive enig, så skulle jeg gerne kunne skaffe Danner om ca. 10-14 dage.

[Image: store.jpg] "Hvis du ikke kan få dem store nok"
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#37
Det bliver spændende at høre Rex [:p]

Har været inde og prøve et par af de der nymodens Hr.Mingle støvler [8D] Umiddelbart sad de okay på mine udtrådte platfødder, MEN de sad ikke som jeg vil forvente (kræver) når de koster det de gør. Og ja - et eller andet sted, så er jeg altså lidt på tværs, for Danner er altså en flottere støvle. (JA JA JA jeg ved godt man ikke skal gå op i udseende, men hvis man skal slippe i omegnen af 2K for et par futteraler så skal de fandme også være pæne [:I][Wink])

Mvh Takleberry

[Image: Takleberry-1.jpg].[Image: sporter-1.jpg]

************************Kend din ret og gør din pligt**************************
Svar
#38
der ligger en parti vare forretning i Esbjerg ikke ret langt fra Bilka, da jeg var der sidste år havde de både Danner og la crosse, jeg fik mig et par virkeligt gode Danner støvler til ca 500 kr[Big Grin]

pastoren
pastoren
Svar
#39
Tirsdag har jeg forskellige Danner og LaCrosse støvler på lager.

[Image: store.jpg] "Hvis du ikke kan få dem store nok"
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#40
Udemærket Rex [8D] Kommer de på din webshop ???

Jeg må godt nok vente lidt med støvlerne, eftersom Tackeline besluttede sig for afprøve bilens "crash-pads" i en vaskehal - jo sørme..... de tager skade når man kører i væggen [:0][xx(][}Smile] Så mine støvler er pt. lige byttet med en mekanikerregning [Sad!]

(Hvordan fanden kører man i væggen inde i en vaskehal [?][?][?][?][?])

Mvh Takleberry

[Image: Takleberry-1.jpg].[Image: sporter-1.jpg]

************************Kend din ret og gør din pligt**************************
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)