Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S&L Classic - nu med gevind til dæmper
#21
Hehe - fint... det var NEMLIG også ment som en joke [Big Grin]
Men lad os nu se om der er en frigivet betaversion til den interesserede skare... et billede kan vel sendes til en Mugerator som så vil sætte det ind på dette forum...[8D]

"Det eneste, der er kedeligere end at lære ting udenad, er at høre, hvad andre har lært udenad"

[Image: topp_sommar.gif]
Svar
#22
Citat:quote:

Originally posted by ignorant Der er ikke mulighed for at fravælge gevind,
jbn



Det har jeg og min drejebænk nu nok en
anden holdning til...........[Wink]

Mvh Anders

Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Svar
#23
Citat:quote:

Originally posted by 300winDet har jeg og min drejebænk nu nok en
anden holdning til...........[Wink]

Jeg er meget enig med dig og din drejebænk [8D]
MVH Bjarne
Svar
#24
Tak for svarene:-)

K

hip hop dynamolygte...
Min næste skal være en 243'er...
Svar
#25
Har for nylig været nede ved S&L for at få lidt service. Ud over at få 'det i overmål, så jeg også mange piber med gevind. Jeg har lige ehvervet en 308w pibe, som jeg har kortet ned og skåret gevind i. Der sidder så en lyddæmper på den konstant. Det er til brug i udlandet - især norge. Jeg syntes det er god mulighed at have. Det skåner min hørelse og min skydning bliver også bedre - med mindre rekyl!!

Se det som en mulighed, ikke som et minus.

jes
Svar
#26
Hej 223 Rem

Må jeg spørge hvornår du har fået tilladelsen til den lyddæmper ?

Jeg spørger fordi jeg for tiden danser med politiet i Odense fordi de ikke vil give mig en tilsvarende tilladelse. jeg har en temmelig kort 308 win, og der er en verden til forskel på at skyde med og uden dæmper. Lidt ligesom at køre en bil med og uden lydpotte.

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)