Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Peter Lundin...
#21
Rolig nu...
Lad ham få lov at sprede sine gener en enkelt gang: Om gennem skorstenen båret af røgpartikler med retning mod et andet solsystem[Wink]
Mvh Walnut
Svar
#22
Citat:quote:

Originally posted by Walnut

Rolig nu...
Lad ham få lov at sprede sine gener en enkelt gang: Om gennem skorstenen båret af røgpartikler med retning mod et andet solsystem[Wink]
Mvh Walnut



[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Hvis nu uheldet skulle ske og hun blev den ulykkelige mor
bliver det så et delebarn[^]

Schönauer

Vegetarer??
Det er bare jægere der ikke kan ramme.


[Image: p----blaser.jpg]
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#23
Citat:quote:

Originally posted by Skovfogdeelev Christensen

Jeg læste et sted et kort portræt af pigen der havde giftet sig med Ludin:

Velfungerende Psykologi studerende
Almindeligt kældt i morderne designer tøj



Måske derfor [Big Grin]

Fik lige en SMS:

Københavns kommune lykønsker brudeparret og sender følgende til Lundins nye brud:

En gratis mentalundersøgelse, et styk tilmeldingsblanket til programmet "Er du klogere end en tiårig", 5 års forbrug af peberspray. Bogen "100 ANDRE måder at begå selvmord på" Og til sidst en optrækkelig Hugo-dukke, der siger "Haaaalllloooooo, er der nogen hjemme?"

K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Det er bedre at være kompleks, end at lide af dem ...

Man behøver ikke være tosset for at være her, men det hjælper ...
K&B Claxel Wink




Svar
#24
Hmmmmmm. Nu har jeg altså slet ikke mere dårlig samvittighed over min joke med eleven og hans pindsvineunger !

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#25
"De grønne slagtere 2" er på vej med Peter Lundin i hovedrollen. Peter er knivskarp og skærer helt ind til benet, udtaler instruktøren. Lundin har lovet sin nye kone at hun kommer med i små stykker af filmen

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#26
Citat:quote:

Originally posted by marcus

Hr. Lundin er jo som bekendt blevet viet.
Nu kan jeg ikke lade være med at tænke på, hvad Peter vil sige når bruden en dag siger til ham:

"Peter, jeg vil skilles"

"Okay min snut, i hvor mange dele"



Tja, det får vi åbenbart snart at vide[8D]
Nu vil hun skilles

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar
#27
Læg godt mærke til hende fremover. Hun bliver en stor psykolog[8)] Jeg mener: Så hurtigt at komme fra et bryllup til en diagnose. Nogle vil måske, med urette, hævde, at hun kun giftede sig med den omtalte herre for at tvinge omgivelserne til at bekræfte at diagnosen er korrekt.
Hvilken skarphed[Big Grin]
Kan måske efter et glimt af hende i TV være lidt bekymret for hendes holdbarhed.
Mvh Walnut
Svar
#28
Citat:quote:

Originally posted by Walnut

Læg godt mærke til hende fremover..............

Hvilken del af hende.............hun vil jo skilles [:I]



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#29
Nu ikke så hårde ved den kommende X-kone - hun er trods alt færing og har formentlig vurderet Lundins mentale tilstand ud fra Færøsk standard. Set i det lys er han måske slet ikke så tosset.

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#30
[:I][:I][:I]
Fuldstændigt skarp og korrekt vurdering Høgh. Jeg vil så undlade at skrive, at jeg netop har set et billede på forsiden af EB. Her er omtalte, snart ex., skildret som et kig ind i et færøsk træskur fyldt med kommende skærpe-kød. Man må give EB, at de forstår, at sælge varen på bedste/ værste tænkelige måde.
Walnut
Svar
#31
Man må gerne kalde Hr. Lundin for en "Psykopat"

Han udmærker sig nemlig sammen med den nu afdøde "politimorder" Palle Sørensen ved at være en af de få der har scoret "topkarakter" i den kriminologiske test der anvendes til vurdering af den slags, når man laver "profiling" af serie-mordere og lignende....[xx(]

såvidt jeg husker var "maksimum-scoren" 35 og Lundin fik vistnok 34[V]

Måske troede den psykoligi-studrende brud at hun havde noget at arbejde med i det der sidste manglende point..[?]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!" Nu snart med .17 Mach 4 ...
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#32
Er Palle Sørensen død?

Sidst jeg læste om ham var han da ellers på vej til at blive sluset ud i samfundet ??? Damn jeg har været for længe i grønland.

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#33
Øhhh, Nu skal jeg måske lige passe på hvem jeg udråber til afdød, det kan godt være jeg husker fejl m.h.t. Palle Sørensen, men jeg mener nu at jeg kan huske at jeg hørte han var død, det er vist ikke så længe siden, ihvertfald i år mener jeg, han var jo oppe i 80'erne

...

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!" Nu snart med .17 Mach 4 ...
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#34
Den 26. maj 1995 blev Palle Sørensen imidlertid overført til fortsat afsoning i åbent fængsel, og den 17. marts 1997 udstationeret til en af kriminalforsorgens pensioner. Den 4. maj 1998 blev han, der nu var 71 år gammel, benådet efter at have siddet til afsoning i ca. 32 år og 8 måneder. Han er dermed den, som i nyere tid har afsonet den længste straf i Danmark.

Har ikke hørt at han skulle være død, men han har da alderen til det[}Smile].

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#35
Efter at have læst nogle af disse indlæg... virker Lundin mere og mere normal.. eller i hvert fald mindre afvigende.

Men jeg må sige at jeg skriger af grin af selvsamme indlæg, så er sku ikke bedre selv. hehe.

Personligt håber jeg at lundin bliver sluppet fri - og samtlige danske jægere og sportsskytter for CarteBlanche og der bliver givet åben jagttid....

[Image: Polarbear.gif]
Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#36
Har lige hørt, at Peter Lundin har søgt jobbet som direktør i Roskilde Bank!! Han mener, de har brug for en mand, der kan skære igennem....
Svar
#37
Appropos bankfolk
Optimisme=?

En bankansat der stryger 5 skjorter mandag morgen....

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)