Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lidt VTF statistik.......
#21
Tjaa man fatter jo ikke nogen gider bruge tid på det [Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Med mindre de bliver betalt [}Smile][}Smile][}Smile]
Og det er der jo ifølge statistikken mange der gør [Big Grin]

Hilsen Steen
Svar
#22
Stærkt... det begynder at ligne noget [8D]
Men endnu ikke som på mit gamle "job"
på det forum var der i perioder 3.000 samtidige brugere [^]

"Det eneste , der er kedligere end at lære ting udenad, er at høre, hvad andre har lært udenad"

[Image: topp_vinter.gif]
Svar
#23
56 nye brugere i april måned - velkommen til!

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#24
Antal medlemmer pr:

2003-12-31: 33 (Fremgang 2003: 33)
2004-12-31: 214 (Fremgang 2004: 181 -> 448%)
2005-12-31: 521 (Fremgang 2005: 307 -> 143%)
2006-12-31: 855 (Fremgang 2006: 334 -> 64%)
2007-12-31: 1229 (Fremgang 2007: 374 -> 44%)
2008-12-31: 1659 (Fremgang 2008: 430 -> 35%)

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#25
Og hvis alle B..... brugere havde no.... af samme materiale som visse andre. Så var vi nok endnu flere. [8D][Big Grin]

mvh Don Bums

[Image: snipertarget.jpg]
mvh Don Bums

Svar
#26
De er nok ikke maschoister pretom[Big Grin]

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#27
Citat:quote:

Originally posted by prethom

Og hvis alle B..... brugere havde no.... af samme materiale som visse andre. Så var vi nok endnu flere. [8D][Big Grin]

mvh Don Bums

[Image: snipertarget.jpg]



[Big Grin]

Hej Prethorn
Var de bare ikke så store[B)] Liggende feltskydning[Big Grin]
Mvh Walnut
Svar
#28
Citat:quote:

Originally posted by Walnut

[quote]Originally posted by prethom

Og hvis alle B..... brugere havde no.... af samme materiale som visse andre. Så var vi nok endnu flere. [8D][Big Grin]

mvh Don Bums

[Image: snipertarget.jpg]



[Big Grin]

Hej Prethorn
Var de bare ikke så store[B)] Liggende feltskydning[Big Grin]
Mvh Walnut

Det er ikke dem, men derimod dunken der generer[Big Grin]

mvh Don Bums

[Image: snipertarget.jpg]
mvh Don Bums

Svar
#29
Citat:quote:

Originally posted by prethom

Citat:quote:

Originally posted by Walnut

[quote]Originally posted by prethom

Og hvis alle B..... brugere havde no.... af samme materiale som visse andre. Så var vi nok endnu flere. [8D][Big Grin]

mvh Don Bums

[Image: snipertarget.jpg]



[Big Grin]

Hej Prethorn
Var de bare ikke så store[B)] Liggende feltskydning[Big Grin]
Mvh Walnut

Det er ikke dem, men derimod dunken der generer[Big Grin]

mvh Don Bums

[Image: snipertarget.jpg]



[Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Er det tilladt at ligge på ryggen og bruge den som fast anlæg [Wink].
Mvh Walnut
Svar
#30
Tillykke. Det er en kanon fremgang. Meget beundringsværdigt. Jeg glæder mig umådeligt til VTF skifter til en anden forum platform. Én af de små features som jeg savner i det daglige er ,; at kunne abonnere på en tråd........

Jeg hilser selvfølgelig reklame finansieret drift velkommen.....men at det skal have drastisk indflydelse på foras layout, det kan jeg ikke forstå.

Der har længe været optræk til at samle dette forums formænd i en egentlig lokal afd. under Danmarks Jægerforbund.....en masse tabt korrespondance.....venten på "Sodoma Gomorra" osv. Tingene er tilsyneladende gået i stå…..

Det virker lidt som om ansvarshavende på dette forum lider af(lad nu være med at flippe totalt ud...jeg ved at det kan være en alvorlig sygdom) ADHD. Så snart der er en smule succes med et medie kaster man sig straks over et nyt....Hvorfor?

Lad os da sammen udvikle VTF til DET forum hvor novicer, Mentorer og folk indimellem mødes og udveksler erfaringer…………

Med venlig hilsen
Charlie-Bravo-Alpha
[Image: Asgrdlogo.gif]
Med venlig hilsen
Charlie-Bravo-Alpha


Svar
#31
Citat:quote:

Lad os da sammen udvikle VTF til DET forum hvor novicer, Mentorer og folk indimellem mødes og udveksler erfaringer…………



Pokkers ..... det må jo betyde at der igen er noget jeg har misforstået .... Jeg troede det VAR stedet hvor "novicer, Mentorer og folk indimellem mødes og udveksler erfaringer". [:I][Big Grin][8D]

/Stanton

Der er intet der slår "svineheld" ....... !!
/Stanton
Svar
#32
1878 of 3005 Members have made 160100 posts in 70 forums[Big Grin]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)