Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Buffalos jægergryde
#1
INGRIDIENSER.

1 Dyrekølle fra sommerbukken[Big Grin]
3 store løg
8 gullerødder
2 rød pebber
2 spk god paprika
6 fed hvidløg
10 STK knust enebær
2 Portere gerne LIMFJORS PORTER[^]
2 Ds tomater.

Køddet skæres i gode mundrette stykker,brunnes godt af i en god oliven olie sammen med den knuste enebær,der tilsættes porter[:p]mens øllet koger ned napper man selv en pilsner eller to hvis man har en at bytte jagt eller andre løgnehistorier med[Big Grin]

Så er det tid for at smide løgene i gryden en 10 minuttes tid,i den tid kan man jo passende bytte en historie mere og måske nuppe en lille snaps,så er det tid for at de to dåser tomater skal med i gryden sammen med paprika gullerødder i smalle skiver og rød pebber der er skåret i smalle strimler.

Giv nu hele herligheden en time ved svag varme, de sidste 5 minutter skal hvidløgen med(kan dog undlades)

Hvis der mangler væde i retten kan man under hele tilberedningen spæde op med en god kvallitets øl gerne mørkt øl[:p]

Jeg har lavet retten mange gange,og uden at prale for meget har jeg fået ROS hver gang[^]

SKÅL OG VELBEKOMME

mvh Buffalo
Svar
#2
UHA jag glemte i farten at man spiser kartoffelmof og godt brød til ovennævnte ret,,,ja jeg var igang med at bytte jagt og løgnehistorier,og ja rigtig gættet jeg er igang i køkkenet oooh hvor det dufter minderne om sommerens jagt ååååhhhhh bare det snart er sommer igen,kun en der elsker naturen forstår det.

mvh Buffalo
Svar
#3
Det må prøves! Tak.

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#4
Så er jægergryden prøvet.
Det er længe siden jeg har spist mig til sådan en mavepine[Smile]
Svar
#5
Tusind tak for mavepinen. Det var godt nok guf. [Big Grin]
Mvh Hilbilly

Roser er røde
Violer er blå
Dine øjne er-----Åh fuck da også.
Jeg tager på jagt.
Sover du når jeg kommer hjem ??
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)