Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Diana konkurs...og genopstår!
#21
Det ligner i hvertfald den endelige død for Diana som vi kender det. Måske kan der opstå noget ud af boet i Danmark, men det tvivler jeg nu på.
Mvh.

Yeti
Svar
#22
Hov - jeg troede, at "de stakkels småsparere" havde mistet alt ved Dianas Konkurs!? Da aktierne er tegnet i DTG Sweden er håbet måske ikke 100% ude for at hente nogle af kronerne hjem....

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#23
Nej, men det er sandt at sige en noget anden investering - ja faktisk ved man jo ikke om der fremover skal investeres i kviksølv udledende virksomheder eller jagt relaterede ting. Jeg har dog på fornemmelsen at det sidste ikke har nogen som helst prioritet. Nogen har fået sig et billigt børsnoteret selskab og vil nu lave en ny strategi for selskabet.
Mvh.

Yeti
Svar
#24
Diana Genopstår

[Image: dralflogoKim1.jpg]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks quilty
Svar
#25
Det var da godt!

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#26
Ja selvom det stadigt betyder mindre konkurrence, men på den anden side så er det vel først på det seneste at Limpopo er kommer til Europa, så ændringer er nok ikke så mærkbar. For mig er glæden ved at Diana fortsætter nu også den største. God vind til dem i det sikkert hårde arbejde der forestår.
Mvh.

Yeti
Svar
#27
Det bliver mere og mere spændende med DTG Sweden... Nu aflistes de på First North og listes i stedet på http://www.mangold.se (Se også http://www.dtgsweden.se/ )

Underligt!
Mvh.

Yeti
Svar
#28
Interview med ny gamle ejer af Diana og om Dianas fremtid!

http://www.netnatur.dk/netjaegeren/artik...agtrejser/

Lille

The Blaser R-93 is nothing more than an overcomplicated piece of expensive junk. Owners of this glorified toy think it’s a rifle."
Hilsen Lille

Svar
#29
Med ovenstående interview in mente, er jeg ganske sikker på at en kendt dansk afrikaner, atter får travlt med sin smædekampagne.
Gud ved hvem der bliver "special guest star" på hans hjemmeside ved næste showtime.

Svar
#30
Han skal da ha noget at gå op i,han skulle da helst ikke gå og kede sig i varmen.

mvh,Buffalo
Svar
#31
Jeg læste lidt i en meddelelse fra Kurator i konkursboet. Han mangler vidst en kraftig lommelygte, da han for tiden leder efter ca 27mio, som skulle være indgået til selskabet i tiden op til konkursen, hans største problem er nu at pengene ikke findes på kontoen eller i kassen. Samtidigt er der heller ingen billag eller dokumentation der viser hvor pengene er forsvundet hend[:o)]

En vittig hund kom med en joke om at Mads J og Stein Bagger sidder i en bette båd nede ved bahamas og fisker. Men mads er lidt mobset fordi Stein kalder ham en amatør, der går i alt for små sko, og ikke har virkelig talent

jbn
Svar
#32
ignorant, og hvad vil du så sige med dette indlæg?

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
[img=left]http://usera.ImageCave.com/thorlak/hunt-deer-small.jpg[/img=left]
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#33
Citat:quote:

Originally posted by THORLAK

ignorant, og hvad vil du så sige med dette indlæg?

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
[img=left]http://usera.ImageCave.com/thorlak/hunt-deer-small.jpg[/img=left]



Nogle ville måske i bagklogskabens ulideligt klare lys sige at Holgers personbeskrivelse af den tidligere ejer og direktør , var et rent skønmaleri.

Men ellers synes jeg da det er spændende at se hvor ca 27mio, kan forsvinde i et selskab, uden at efterlade sig det mindste spor

jbn
Svar
#34
Det er åbenbart forbigået min opmærksomhed, at der er faldet dom i sagen... eller rejst tiltale eller sigtelse for den sags skyld.

Er du sød at skrive indlæget under med dit eget navn, så du selv påtager dig ansvaret? (Jeg har kun tid og lyst til at tage skraldet, for det jeg selv lukker ud)

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#35
Citat:quote:

Originally posted by Høgh

Det er åbenbart forbigået min opmærksomhed, at der er faldet dom i sagen... eller rejst tiltale eller sigtelse for den sags skyld.

Er du sød at skrive indlæget under med dit eget navn, så du selv påtager dig ansvaret? (Jeg har kun tid og lyst til at tage skraldet, for det jeg selv lukker ud)

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.



Kære Jens Ulrik
Beskrivelsen af de manglende 27 mio, stammer fre den oficielle skrivelse fra kurator, markeret som KREDITOR INFORMATION 2, som jeg fik tilsendt den anden dag.

Med venlig hilsen

Jørgen Nielsen

PS uanset om der er faldet dom eller ej, stinker sagen efter min mening.
Det er ikke pga mit uvæsentluige tilgodehavende, derimod fordi det efter min vurdering, hele tiden har været påfaldende hvor uheldig den tidligere ejer og direktør, har været med sine beskrivelser, og forudsigelser

jbn
Svar
#36
Jeg synes det er flot, at du kan drage alle de konklusioner, som kurator formentlig leder efter. Hvad skal vi med et retssystem, når vi har dig? Intet er så klarsynet som en ophidset pøbel, så hvad venter vi på? Må vi be' om et reb og en lygtepæl!

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#37
Citat:quote:

Originally posted by Høgh

Jeg synes det er flot, at du kan drage alle de konklusioner, som kurator formentlig leder efter. Hvad skal vi med et retssystem, når vi har dig? Intet er så klarsynet som en ophidset pøbel, så hvad venter vi på? Må vi be' om et reb og en lygtepæl!

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.



Jeg har svært ved at se pøblen, eller at der fældes dom i det jeg skriver. Dog er der en portion information, der ikke taler til den tidligere direktør og ejers gunst

Underskrevet

Jørgen nielsen
(for høghens natteros skyld)[Wink]

Beklager vitsen i første indlæg, men jeg syntes faktisk den var velplaceret og relevant[Wink]
Forresten er Stein jo heller ikke dømt, og i de første dage var der heller ikke rejst tiltale. Derimod opførte hele den danske presse sig som pøbel[Wink]

jbn
Svar
#38
Nu har jeg ikke læst det brev JBN refererer til, men det virker på mig som om han blot kommer med netop en reference til et brev - måske ikke den mest præcise reference... det er dog svært at bedømme før jag har læst brevet. Med mindre det af brevet fremgår i indhold eller form at det ikke er ment til offentliggørelse så kan der ikke være noget galt i en sådan reference. Det fremgår endda ganske præcist hvorfra JBN har informationen.

Vittigheden synes jeg derimod er helt kanon og den har jeg MEGET svært ved at se ikke skulle passe fint ind på sitet her. Som jeg husker det har der da været en gut herinde der i sin signatur havde "Blaser - one shot two kills" hvilket vel ret beset er langt værre juridisk set - selvom man nogle gange kan komme i tvivl om hvad der straffes hårdest i Danmark mord eller økonomisk kriminalitet.
Mvh.

Yeti
Svar
#39
det kan jo være at den ophidsede pøbel består af skuffede jagtrejsekunder (og eventuelt også et par aktiekøbere)

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#40
Hmmmm får Thy-boen i Syd Afrika mon ret igen?Har før været ude med riven i god tid i andre sager,også selv om det har inbragt en del øretæver.

Det bliver interesant og se hvad der sker,så mange mønter forsvinder næppe af sig selv,hvis der ellers er kød på den historie.

mvh,Buffalo
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)