Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Browning BLR tuning
#61
Hej A-bolt.
Det ser ud som om, du er sluppet igennem det udfordrende netskærearbejde med skindet på næsen. Tillykke med det fine resultat.
Walnut
Svar
#62
Hej Walnut . Tak . Ja , jeg tror jeg er ved at have lært det , jeg føler arbejdet går mere sikkert nu .

Jeg ved så også nu , hvorfor de fleste mynstre havde en stor blomst ! det er meget svært at lave så små kringlede buer , med et pænt finish [Wink] . Hilsen A-bolt
Svar
#63
Tillykke herfra også, det er blevet rigtig flot. Det må være et stort arbejde.

[Image: jger.jpg] Man er først en rigtig mand når man er Morfar"
"Den der ler sidst er langsomt opfattende"
Svar
#64
Det er sku iorden, flot stykke arbejde[Wink]

Hva´ får en Bornholmsk, rævejæger mon tiden til at gå med...?
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#65
Respekt. Flotte netskæringer!
Svar
#66
Hej . Så er den færdig og samlet [Smile].

[Image: dscn1213.jpg?t=1293452244]

Skæfteformen er ændret lidt , forskæftet er rettet lidt ud og pistolgrebet er blevet lidt bagud lænet , for at give et mere traditionelt look .

[Image: dscn1214.jpg?t=1293452733]

En løbsring fra Recknagel er monteret .(Den første fra Talley passede dårligt i farven efter brunering , nærmest grå ,og blev fravalgt).

[Image: dscn1215.jpg?t=1293452733]

Den stjerne formede pistolgrebsroset blev rigtig flot efter brunering , men var desværre lidt for lille så det endte med vildsvinet .

[Image: dscn1216.jpg?t=1293452733]

Puklen på ryggen giver 15mm og er max jeg ville gå op , da de faste sigtemidler stadig skal være brugbare .

Kikkerten er en Leupold vx-111 med "Boone and Crockett" sigte , når første streg er indskudt til 100m så passer næste streg til 200m , meget heldigt.

Den vejer lidt under 3,2kg uden kikkert , og virker meget let og fiks . Så er der bare at håbe ,at første gang på jagt med den ,ender lige så godt som ved Big Bad 450 .

Hilsen A-bolt
Svar
#67
Det er en af de fineste renoveringer jeg har set. Dog en lille anke angående kikkerten, et lidt mindre objektiv ville gøre indtrykket optimalt.
Svar
#68
Et 12 tal i ”Stil – Form og Farve”! [Image: smiley20.gif]

Tillykke med det flotte resultat A-bolt.

hilsen Swift

Member of "Team Headshot"
[Image: logo1mini.jpg]
Svar
#69
WAAUW,den er godt nok blevet flot[Big Grin]
MVH
LØVIG
Svar
#70
Hej . Mange tak de herrer .

Rekylling , funktionen er viktigere end udseende (selvom man kunne få et andet indtryk ved mine våben [Big Grin]) men det er da sjovt ,at give sine våben sit egen håndaftryk [Wink]. Hilsen A-bolt
Svar
#71
Ved det. Slæber selv rundt på et 56mm objektiv.

Der er en eller anden harmoni over billderne, især med den forgyldte aftrækker og ringen på kikkerten. Ofte så syntes jeg en old english bagkappe ville passe rigtig godt på velrenoverede rifler men den sorte er bare wauv.

Ned i kufferten og på grisejagt.
Svar
#72
Flot skyder.Fornemt udført.Flotte billeder. Tillykke med resultatet.
Walnut
Svar
#73
[Image: DSCN1453.jpg]
Svar
#74
Så ikke nok med at den er kanon flot, så kan den ovenikøbet også ramme. Tillykke med svinet[Wink]

A. Westergaard
A. Westergaard
Svar
#75
Hej A-bolt rigtig flot skyder du der har fået "banket" ned - hvor præcis er en BLR i forhold til en almindelig repetér riffel

kimcar
Svar
#76
Jeg er dybt imponeret over hvad den menneskelige hånd kan fremtrylle. Det er fantastisk flot arbejde, gid jeg kunne det samme[Smile]

Med venlig hilsen

Flemming
Fri jagt på gæs i januar
Med venlig hilsen

Flemming
Fri jagt på gæs i januar
Svar
#77
Hej Kimcar .

Nu er det jo TD modellen jeg har og løbet er ikke fritsvingende , forskæfte er monteret direkte på løbet(træfpunktet kan påvirkes ved fast anlæg !, men kan minimeres ved anlæg lige før magasinet !!.Den almindelige model har ikke det problem da løbet der er fritsvingende , forskæftet er monteret på en metalstav , men det er stadig noget varme følsomt).

Lige TD modellen ville jeg ikke tage til skud på langt hold på småt vildt (200m råvildt , mindre svin )men de første 4 skud fra koldt løb ligger altid fast på under 30mm ved 100m.

Det er virkelig en fantastisk fiks riffel i 358 win og kaliberet virker super !.

Hilsen A-bolt
Svar
#78
super flot stykke arbejde Smile

7.62 er vejen frem
7.62 er vejen frem
Svar
#79
Ja , folk kikker noget når man kommer slæbende med en leveraction [Smile] .

" Hvad vil du med den " kommer der så .

Det er fordi jeg ikke kan ramme [Wink]

[Image: DSCN1491.jpg] [Image: DSCN1492.jpg?t=1355296889]

[Image: DSCN1495.jpg][Image: DSCN1502.jpg]
Svar
#80
Brunsthjorte kan heller ikke tåle en tung langsom kugle [Smile].

[Image: DSCN1718_zpsevzuj1ch.jpg]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)