Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
remington 700 sps varmint
#21
Citat:quote:

Originally posted by Gammeltoft

Det er faktisk heller ikke altid tilfældet i tyskland. F.eks i MVP er det lovligt at skyde svin med 6,5mm kugle[Wink]

I kroatien er det iflg. velunderrettede kilder 7mm der er mindste tilladte diameter til svin.

/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!
"Boltlift forever......"


Godt fornuft til at have mange-mange rifler..[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

http://www.andersencharters.com
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#22
jeg ved ikke lige hvad lov kravet er men jeg tror også de var ligeglade. de ville bare gerne have skudt nogle. så de kunne få penge i kassen. min makker skød 4 vildsvin og det var også med 243.
Nå men spørgsmålet gik ud på om der var nogle der kendte til remington 700 sps varmint jeg tænker på præcision evt.pris har kun fundet den på remingtons hjemme side og det er jo dolars$$.
Svar
#23
fin riffel. Hvis du er ser bort fra skæftet, som er testet her

http://www.snipercentral.com/remspsv.htm er det en fin riffel.

Bemærk dog, at at de tunge kugler til 223 kræver en 9" stigning, som varminten ikke leveres med. Dette kan dog klares da jeg har en kun let brugt 26" police 223 pibe med 9" stigning til at flyde ude hos Hatting. Den går lige på.
Jeg mente nemlig at en 223 selv med tungeste kugler er det mindste til gris og derfor røg den pibe af. Desuden er den lidt rigeligt vindfølsom.

243 er også fin, men ikke lige så taknemmelig let at lade eller finde ammo til. Så jeg ville enten gå i en 260 rem evt. AI eller en 308 win.

Selve riflen kan du vel få med ud af butikken for 5000 hvis du ikke skal bytte for meget ukurant med ind i handlen. Et godt stift skæfte med full bed alu block kan hentes hos midway eller andre for under 3000 kr. Og så har du en skyde maskine.

VH Søren(der er lidt glad for rem 700 i forvejen)

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#24
Hej hej.
Jeg har da en remington 700 sps varmint i .22-250, der aldrig har skudt et eneste skud, da jeg lidt har fortrudt købet, og nu hellere vil have et eller andet i .264 win mag...- den overlades gerne i bytte for kontanter, eller en en lækker russertøs!
Kluden : 30238488.

Knæk og bræk!
-Klud.

Den der ler sidst......
Er langsom i opfattelsen!
Knæk og bræk!
-Klud.

Den der ler sidst......
Er langsom i opfattelsen!
Svar
#25
Jeg kan kun anbefale SPS varmint. Skæftet er ikke for godt fra fabrikkens side, men jeg har arbejdet lidt på at fritligge piben og den smed 5 skud indenfor 5 cm på 300 meteren her i weekenden (308win)med billig kikkert og montage. Det var med fabriksammo, så jeg tør slet ikke tænke på hvad den kan, hvis jeg får et godt skæfte, god kikkert, god montage og hjemmeladninger kørt i stilling :-D. Endvidere viste den igen tegn på at grupperne åbnede op efter 15 skud i ret hurtigt tempo.

Indtil videre har sættet stået mig i 5.700 alle dele brugt, så jeg syntes man får meget præcision for pengene.

Den skyder allerede røven ud af den riffel jeg hidtil har brugt til flere gange den pris.
Stort knald = stort smil :-D
Svar
#26
Jamen 2500kr er budt [Big Grin] & så følger der vel die sæt med...

Citat:quote:

Originally posted by kluden

Hej hej.
Jeg har da en remington 700 sps varmint i .22-250, der aldrig har skudt et eneste skud, da jeg lidt har fortrudt købet, og nu hellere vil have et eller andet i .264 win mag...- den overlades gerne i bytte for kontanter, eller en en lækker russertøs!
Kluden : 30238488.

Knæk og bræk!
-Klud.

Den der ler sidst......
Er langsom i opfattelsen!


Svar
#27
Citat:quote:

den overlades gerne i bytte for kontanter, eller en en lækker russertøs!



Jeg har ingen penge og heller ingen russertøs, men derimod en stor lækker tømrer fra Sønderborg som er fleksibel, hvis det var noget [Wink]

LANI

Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....
Mvh.LANI



Svar
#28
Hov hov, ikke skam byde [Big Grin]
Svar
#29
Yo Lani, hvis han kan grynte som en gris, med lettere østeuropæisk accent tror jeg sgu' jeg slår til.....

Knæk og bræk!
-Klud.

Den der ler sidst......
Er langsom i opfattelsen!
Knæk og bræk!
-Klud.

Den der ler sidst......
Er langsom i opfattelsen!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)