Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bukkejagt 2005
#61
Sussi trænger til en reinkarnation....[:X]

--
mvh M@X.
DRALF champion.
Bullits, brass or ass, noone shoots free.
emil:max@dralf.dk
[IMG] http://photobucket.com/albums/v487/416ta..._Pokal.jpg [/IMG]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#62
Fredag morgen: Fik skældud af skovens kongebuk lørdag morgen....den store 6-ender med grå maske løb bagom mig og fik fært, hvorefter den storsmælende rendte ind i skoven.
Jeg så også 3 rå´er.
Fredag aften: Så to harer, 6 gravænder der fløj forstyrrede rundt og et gåsetræk...ingen rådyr...
Lørdag morgen: Sove over mig - ØV!!
Søndag morgen. Var på post til solopgang. Vinden var perfekt - ja, faktisk var alle forhold perfekte - bortset fra at rådyrene glimrede ved deres fravær. EFter endt sidning lavede jeg en lille pursch langs med hegnet, da vinden var god i forhold til en denne forteelse. Skræmte et dyr inden på den anden side af hegnet, som spurtede væk - jeg nåede ikke at se det - men hørte klovslagene i marken da det stak af....... de har en god hørelse....

VRØVL! Kun PIGER vil have magnum... ;-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#63
Citat:quote:

Fredag morgen: Fik skældud af skovens kongebuk lørdag morgen


[?][?][?]

Mvh.

mphansen
mph@dralf.dk

[Image: Kopiaf01010026.jpg]
Knæk & Bræk til dem der ikke har fået buk i år
De dumme er så sikre i deres sag, og de kloge så fulde af tvivl
Mvh.

mp
Svar
#64
Citat:quote:

Originally posted by mphansen

Citat:quote:

Fredag morgen: Fik skældud af skovens kongebuk lørdag morgen


[?][?][?]

Mvh.

mphansen
mph@dralf.dk

[


Øhh...nå ja...det var en fortsættelse fra side 3 i denne efterhånden lange tråd...[Smile]

VRØVL! Kun PIGER vil have magnum... ;-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#65
Hej Ansager,
hvilken krudtladning bruger du til din 180 grains interlok i 30.06? Har du en idé om hvor høj hastigheden er? Hvordan var kødødelæggelse?

mvh. Johannes
Svar
#66
Har din kone en søster[?][?][?]

--
mvh M@X.
DRALF champion.
Bullits, brass or ass, no-one shoots free.
emil:max@dralf.dk
[IMG] http://photobucket.com/albums/v487/416ta..._Pokal.jpg [/IMG]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#67
Citat:quote:

Originally posted by M@X

Sussi trænger til en reinkarnation....[:X]

--
mvh M@X.
DRALF champion.
Bullits, brass or ass, noone shoots free.
emil:max@dralf.dk
[IMG] http://photobucket.com/albums/v487/416ta..._Pokal.jpg [/IMG]


Hej M@X.

Jeg har tænkt lidt på det med reinkarnation, men er det ikke for let.
Jeg vil i stedet for foreslå et større antal behandlinger af Ole Henriksen, du ved ham feministen der tager sig kærligt af alle de kendte fra Hollywood.

375ras

Rigtige autister har deres eget kaliber.
Svar
#68
Hvilke swingerklubber kommer hun i?

Så vil jeg holde mig derfra.[:I]

--
mvh M@X.
DRALF champion.
Bullits, brass or ass, no-one shoots free.
emil:max@dralf.dk
[IMG] http://photobucket.com/albums/v487/416ta..._Pokal.jpg [/IMG]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#69
Halløj Ras
Mht Per Henriksen og Max hedder det alle de ANDRE kendte
mvh

Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#70
[Sad]Jeg gider ikke mere

Hvordan fa.... kan man glemme og afsikre når der står en fin lille spidsbuk og stiller sin krop til rådighed for et lille 44 mag eksperiment.
Den forp.. marlin har udover at hanen kan stå i halv-stilling også en fangsikring der stopper hanen med et højt KLIK også gad bukke bruse ikke lege med mere.
Nu skal huset vist males og plænen slåes for det her bukke jagt er ikke godt for mit blodtryk[xx(]
Svar
#71
Hvorfor tror du at JEG fik fjernet sikringen på min .45Colt Marlin og lavet gevind i og derefter sat en skrue i hullet, det var OGSÅ for syns skyld [xx(][xx(]
The Shootist
The Shootist
"Live and let live"

Svar
#72
Tjae jeg tror Winchester er min ven.
Det er ellers lidt ærgeligt jeg var på banen med den og det lykkedes faktisk at få et hæderligt resultat alt taget i betragtning åbne sigtemidler, langsom kugle, min person osv.
Kan den fjernes let eller skal der en bøssemager indover? og hvorfor sidder den der egentlig? Den eneste grund jeg kan se er at man kan aflade imens den er sikret
Svar
#73
Citat:quote:

Originally posted by STROM

Halløj Ras
Mht Per Henriksen og Max hedder det alle de ANDRE kendte
mvh

Strom



Hej Strom.

Ole Henriksen er ham der boddyskrubber alle kællingerne i Holywood. Ja han påstår sågar, at når de har fået nyt silicone i brysterne så beder de ham om at afgøre om det føles naturligt.
Lad ham endelig også skrubbe og befamle Sussi.

Skidt med det.

375ras

Rigtige autiste lader ikke med kaffegrums.
Svar
#74
Hej,
fik en buk kl. 17:55. Det var en gaffelbuk der stadig var i bast. Det er første gang, jeg har skudt en buk med bast så sent på sæsonen.

mvh. JOhannes
Svar
#75
Hej.

Ja jeg har også fået en buk nu. Det var godt nok d. 21. maj. Men har haft travlt med eksamen, så har ikke lige haft tid til at være på nettet.

Bukken blev set på 300 meters afstand lige da jeg var stået ud af bilen, og så måtte jeg af sted på den side af læhegnet hvor han ikke kunne se mig. Jeg fik mig placeret så jeg kunne komme til at skyde hvis han skulle vise sig. 30 sek efter kommer han gående 3 meter fra mig, og selvfølgelig opdager han mig inden jeg når at få fat i riflen. Og så fik han travlt med at komme tilbage mod skoven, heldigvis (for mig) stopper han lidt fra skoven for og se hvad jeg var for noget. Han faldt på stedet for en 11,7 grams ballistic tip i min tikka .308 på 120 meter. Det skal lige siges at jeg også skal have fundet mig en anden kugle, for den sviner da helt vildt.

Mvh og knæk og bræk
Jonas Bille
Svar
#76
Citat:quote:

Han faldt på stedet for en 11,7 grams ballistic tip i min tikka .308 på 120 meter


Så tror da fan at du ikke kunne få ram på ham når han kun var 3 m væk. Kunne du ikke bare have slået ham ned med løbet[8D][8D][Big Grin]
Hvad ert løbslængden egentligt på så'n en kanon[?][?]

jbn
Svar
#77
Hvad har Ignoranten tilfælles med en salami - bortset fra fedtindholdet[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Nå det var der ingen der kunne gætte. Svaret er 3 stjerner,[Smile]

--
mvh M@X.
DRALF champion.
Bullits, brass or ass, no-one shoots free.
emil:max@dralf.dk
[IMG] http://photobucket.com/albums/v487/416ta..._Pokal.jpg [/IMG]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#78
[/quote]
Så tror da fan at du ikke kunne få ram på ham når han kun var 3 m væk. Kunne du ikke bare have slået ham ned med løbet[8D][8D][Big Grin]
Hvad ert løbslængden egentligt på så'n en kanon[?][?]

jbn
[/quote]
Kan man købe 3 m. lange løb hos mølleren?

375ras.

Rigtige autister har deres eget kaliber.
Svar
#79
max din slemme dreng.

mvh. Johannes
Svar
#80
Ja tro det eller lad være, men min tikka er faktisk modificeret en del [8D] Men jeg tror nu at den skal afkortes igen efter episoden [Big Grin]

Jeg kan faktisk ikke huske hvor langt løbet er helt præcist, men hvis det er til nogen hjælp så er det M590 modellen.

Mvh
Jonas Bille
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)