Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Farmor vil gerne hjælpes igen
#21
Citat:quote:

Originally posted by Schönauer

Hej Farmor
[Big Grin] Den vil jeg glæde mig til at følge tæt [8)] Af ren nysgerrighed vil jeg gerne, om du kan oplyse hvilken proffession personen, der udfører reparationen har? Jeg vil også meget gerne vide, hvilken lim der anvendes? Endelig vil jeg også gerne vide, hvordan man har båret sig ad med at affedte de to limflader effektivt. Heller ikke uinteressant, hvad man vil forsøge sig med anden gang [Wink]
Jeg ønsker selvfølgelig for kammeraten, at det lykkes for de involverede.
Mvh Walnut



Der bliver formentlig ikke en anden gang, da en dygtig bøssemager i 99% af tilfældende kan få det til at holde. Formentlig uden at det kan ses hvor revnen har været.
Jeg er næsten 100% sikker på, at han vil bruge en 2 komponent epoxy[Wink]

Schönauer

Bag enhver succesfuld jæger,
står en arrig kælling


[Image: p----blaser.jpg] [Image: hunter.gif] [Image: Fuchs.gif]
[/quote]
Jeg er ikke i tvivl om, at man kan spartle revner i et olieret forskæfte med tokomponent. Men lime og lukke ned for al bevægelse.....
Walnut
Svar
#22
@Walnut, jeg skal gøre hvad jeg kan for at skaffe dig de ønskede oplysninger [Wink]

Mvh Farmor

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#23
Citat:quote:

Originally posted by Farmor

@Walnut, jeg skal gøre hvad jeg kan for at skaffe dig de ønskede oplysninger [Wink]

Mvh Farmor

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.



Nu ingen hast [Wink]
Mvh Walnut
Svar
#24
Forskæftet er kommet retur fra limning, og det ser rigtig pænt ud. På ydersiden af skæftet er der intet at se, og på indersiden er der en ganske tynd linie, hvor man kan se limningen.
Det har været ovre hos importøren, så mon ikke det er en proff der har haft fingrene i det? Hvad der er blevet brugt til at lime med, meldte historien desværre ikke noget om.
Der blev skudt ca 25-30 skud med riflen i lørdags, og det så stadig godt ud bagefter.
Så vi håber det holder. Men fandens til bøvl for at få sine garanti rettigheder opfyldt.

Mvh Farmor

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#25
Hvis det var min, ville jeg skynde mig at udsætte den for opfugtning og nedtørring - det er træls, hvis problemet opstår igen og først viser sig efter den hellige dato, vi alle længes efter.

/bundgaard
Svar
#26
@Bundgaard: Tjah, det var da en mulighed. jeg vil give den videre.

Mvh Farmor

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)