Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ny genlader
#21
RCBS Trim Pro Powerunit !
Korsholm forlanger kr 2.995,- Guns & Powder: 2.695,-
Sættet består af trimmer og motor.

Min trimmer stammer fra et startsæt - motoren købte jeg i Tyskland for knap 2.000,-
mvh
Svar
#22
Der er faktisk ikke noget at hente, rent tidsmæssigt - nærmest tvært imod - det er mere på planlægningssiden, at du kan hente noget "tid"

Det jeg mener er, at mange af de allermest seriøse, kortdistance benchrest skytter, de vejer slet ikke deres ladninger - de bruger et strygemål, og det virker sådanset på samme måde, som hvis du lader direkte fra din dispencer.
Der er for meget focus på ladningsvægten, fordi det er noget vi kan finde ud af !

Det aller aller vigtigste er hylsterbehandlingen, med ekstrem focus
på hylsterhalsen.

Drivladningen er jo ligegyldig, hvis raketten ikke bliver sendt i den rigtige retning.

Der er mange skytter der bruger fabriks ammo (osse mig) og meget af det skyder vældig godt. Hvis du nu trækker projektilet af nogle af dem, vil du se en overraskende variation i krudtmængden.

Jeg har en Lyman, og der hvor den kommer til sin ret, er under udviklingen af ladninger, hvor krudtmængden hele tiden ændres.

Det tager 20 sek. for en ladning på 50 grain !

Mvh. AB
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Svar
#23
Citat:quote:

Originally posted by jss

RCBS Trim Pro Powerunit !
Korsholm forlanger kr 2.995,- Guns & Powder: 2.695,-
Sættet består af trimmer og motor.

Min trimmer stammer fra et startsæt - motoren købte jeg i Tyskland for knap 2.000,-



Skal du have det nyeste af det nye "Top Dollar" trimmmeudstyr, så skal du nok kigge på Hornady's Case Prepare Center".

https://www.hornady.com/shop/?ps_session=f2e2eac6fcf00924c89d10d38cd4159b&page=shop%2Fbrowse&category_id=3c9ed2b433d9b02ac7e10ac73321c437

Men jeg ville vente med alt det fancy udstyr hvis jeg var dig.
Start med noget enkelt og få "følelsen" af og genlade.
Når "den" så er i hus, så udvid din samling af ladegrej.

Har du forøvrigt fået din ladetilladelse ...ikke at det har nogen indflydelse på indkøb af ladeudstyr, men der er pt meeeeget lang ventetid på dem. Det sidste jeg har hørt er til august.
Jeg har kursister fra mit november 2008 hold, der endnu ikke har fået deres tilladelse [xx(][xx(][xx(][xx(]

[Image: store.jpg] "Hvis du ikke kan få dem store nok"
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#24
@REX :Jeg er åbenbart en heldig kartoffel[^] . Bor i Silkeborg området og det tog kun 5 dage fra kursus til jeg modtog tilladelsen.

Mvh LAM
Mvh Lars
Svar
#25
jeg afleverde paprine til aalborg politi forrige mandag, jeg har stadig ikke fået min. men en af mine kammerater afleverde sine papir til samme politi, i fredags, og han fik sin tilladelse i går.

HVORFOR GÅ PÅ ARBEJDE.. NÅR MAN KAN GÅ PÅ JAGT
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#26
Så kom postmand per, med min genlade tilladelse[Smile]

HVORFOR GÅ PÅ ARBEJDE.. NÅR MAN KAN GÅ PÅ JAGT
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#27
Så blev der købt grej, det hele er fra RCBS, pånær krudt vægten som er fra Hornady. Glæder mig til at komme igang[Smile]

HVORFOR GÅ PÅ ARBEJDE.. NÅR MAN KAN GÅ PÅ JAGT
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#28
jeg står og skal til at købe et sæt ladeudstyr, og jeg er faldt lidt for en rcbs pro 2000, men er den præcis med krudtet?
Svar
#29
hej larsfn

hvis du skal købe ladeudstyr så kan du købe mit, det hele er ubrugt undtagen pressen som jeg har kaliberet nogle få hylstre i. jeg må erkende at jeg nok aldrig får tid til at lade selv PM til mig

LANI

Exclusive confirmed member of "Team Headshot"

DILLIGAF

Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....
Mvh.LANI



Svar
#30
er en rcbs pro 2000 præcis med krudtet?
Svar
#31
@larsfn ..... Tak for tilbudet... (xxxxx)

LANI

Exclusive confirmed member of "Team Headshot"

DILLIGAF

Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....

Tilbudet var nok ikke interessant.
Modereret af ran.
Mvh.LANI



Svar
#32
Den er helt klart totalt uanvendelig.....

...... så præcist som folk skyder.....[B)][B)][B)]

/GT

www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)