Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen!
#61
Citat:quote:

Originally posted by Høgh

Citat:quote:

Originally posted by JHA

Jeg kan sku godt forstå at DJ går ud med en pressemeddelelse og dementere det!

Jesper Hansen



Hvad er det helt præcist du mener, at DJ dementerer?


Hehe de dementere selvfølgelig ikke noget min fejl!! Men det går jo somme tider lidt hurtigt[Wink] De præcicere vel nærmere at de ikke har aktie i artiklen!

Jesper Hansen
Jesper Hansen
Svar
#62
Citat:quote:

Originally posted by Skovfogedelev Christensen

Citat:quote:

Originally posted by Tikka4ever

Hvis nu tømmermester Jan tager alle hans 10 bedste kunder med på de vildeste luksusferie med hele familien. Intet problem. Jans firma. Jans penge. Jans bekymringer

Hvis nu Grundfos gør det samme for 3/4 af alle lokal politikere i en del af landet som de påregner at starte en kæmpe produktion op så er der et kæmpe problem!!!

Hvis det kun er mig der har det sådan så kald bare mine str 47 alt for små. Så kan vi kalde din optik det samme [:o)]

A.Nielsen

Fattigdom er en sindstilstand



Til JHA: Om rejsen er købt eller arrangeret på eget revir så repræsentere rejsen stadig en værdi.
Mvh
Christensen



Alt skal jo tilsyneladende opgøres i penge nu om dage!! Så selvfølgelig repræsentere jagten en værdi. Men at påstå at arrangementet har kostet omkring 20k er vel lige i overkanten.

Jesper Hansen
Jesper Hansen
Svar
#63
Citat:quote:

Originally posted by JHA

Citat:quote:

Originally posted by Skovfogedelev Christensen

Citat:quote:

Originally posted by Tikka4ever

Hvis nu tømmermester Jan tager alle hans 10 bedste kunder med på de vildeste luksusferie med hele familien. Intet problem. Jans firma. Jans penge. Jans bekymringer

Hvis nu Grundfos gør det samme for 3/4 af alle lokal politikere i en del af landet som de påregner at starte en kæmpe produktion op så er der et kæmpe problem!!!

Hvis det kun er mig der har det sådan så kald bare mine str 47 alt for små. Så kan vi kalde din optik det samme [:o)]

A.Nielsen

Fattigdom er en sindstilstand



Til JHA: Om rejsen er købt eller arrangeret på eget revir så repræsentere rejsen stadig en værdi.
Mvh
Christensen



Alt skal jo tilsyneladende opgøres i penge nu om dage!! Så selvfølgelig repræsentere jagten en værdi. Men at påstå at arrangementet har kostet omkring 20k er vel lige i overkanten.

Jesper Hansen



@ Jesper og Skovfogedelev
Hvis I citer mig kunne I så ik være rare at forholde jer til det jeg skriver??

Jesper læs det jeg skriver med rødt. Kun 3 korte linier. Det handler ikke om penge eller andet end at en folkevalgt ikke skal forgyldes af et privat firma. Det kan de derimod godt gøre med alle deres andre samarbejdspartnere... til overflød endda.

A.Nielsen

Fattigdom er en sindstilstand
[center]Fattigdom - det er en sindstilstand
[/center]

[center]
Socialdekrat - Moderne nordisk udtryk for rockerrelateret skattesnyder
[/center]
Svar
#64
Citat:quote:

Originally posted by Tikka4ever

@ Jesper og Skovfogedelev
Hvis I citer mig kunne I så ik være rare at forholde jer til det jeg skriver??

Jesper læs det jeg skriver med rødt. Kun 3 korte linier. Det handler ikke om penge eller andet end at en folkevalgt ikke skal forgyldes af et privat firma. Det kan de derimod godt gøre med alle deres andre samarbejdspartnere... til overflød endda.

A.Nielsen

Fattigdom er en sindstilstand



Hej Tikka

Min post er forkortet af JHA, den er i sin fulde ordlyd

Citat:quote:

Originally posted by Skovfogedelev Christensen

Tikka4ever det lyder til din størrelse 47 er helt passende. Jeg er helt på linie med dig.

Til JHA: Om rejsen er købt eller arrangeret på eget revir så repræsentere rejsen stadig en værdi.

Mvh
Christensen

Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?



Mvh
Christensen

Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?
Mvh
Christensen
Svar
#65
Hej Tikka

Nu var det i og for sig Elevens indlæg jeg citerede fra. Kan godt se at du også blev blandet ind i mit indlæg, det var ikke min hensigt! Ville kun forholde mig til det Eleven skrev!

Jesper Hansen
Jesper Hansen
Svar
#66
llooll så vi vi det på plads [Smile]

A.Nielsen

Fattigdom er en sindstilstand
[center]Fattigdom - det er en sindstilstand
[/center]

[center]
Socialdekrat - Moderne nordisk udtryk for rockerrelateret skattesnyder
[/center]
Svar
#67
Ang BB køb af MC

BB køber Iflg BT en BMW 1200 gs A
Årgang 2008 Kørt 10000 KM (demo)

BB betaler ca 38000kr under nypris.

Dvs det BT betegner som rabat er den forskel der er på ny pris
og brugt pris !!!!!!!

BT Bør læses med forsigtighed

Mvh Bo
Svar
#68
Alle aviser bør læses med et gran salt.

I min optik så er flertallet af journalister en flok oportunistiske løgnere.

Ad BB, så må det da stå helt klart at man som minister ikke kan modtage invitationer af en sådan art fra private, uanset hensigten det skaber tvivl om hvor uvildig man er....period

LANI

Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....
Mvh.LANI



Svar
#69
enig, enig og enig.

[Smile]

Bladtegnere ER sjovere end journalister: http://jp.dk/arkiv/?id=1639855&eceExpr=bendtsen"%20/>&eceArchive=o

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#70
he he

LANI

Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....
Mvh.LANI



Svar
#71
Lige mine ord LANI

A.Nielsen

Fattigdom er en sindstilstand
[center]Fattigdom - det er en sindstilstand
[/center]

[center]
Socialdekrat - Moderne nordisk udtryk for rockerrelateret skattesnyder
[/center]
Svar
#72
Nu kommer vi ud i noget hvor jægerforbundet helt sikkert skal holde kæft, og ikke stikke snuden frem for at forsvare en ministers ulovligheder.

http://www.bt.dk/article/20090322/politik/90322006/

De har foreløbigt heldigvis overset, at det kræver jagttegn hvis chaufføren legalt skal kunne hente et jagtgevær, eller får det overdraget i sin varetægt...Minister eller ej [^]

Desuden er det ikke legalt at opbevare et jagtgevær i en bil, andet end til og fra en jagt, bane eller våbenforretning.

Mvh.
Lars/Great Dane

'Citat M@X' Udnævnt til "autonom bandit" af "jeg er ikke nærtagen" Blasergun

...So What - Jeg er udnævnt til skødehund af Miss Speedy Jegsnupperentudekikstil
Great Dane

Svar
#73
Ja det var så det lovlige/ulovlige aspekt i sagen, men at sende en ministerbil fra Sjælland til Fyn for at hente et jagtgevær er saftsusemig at behandle mine surt tjente skattekroner med disrespekt - gid fanden havde den idiot.
Lemfældig omgang med borgernes penge skal i samme strafferamme som mandatsvig og bedrageri - jeg tillader mig her at citere Lars: "Gid lopperne fra tusinde kameler må overvintre i hans armhuler!" [Sad!]



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#74
Igen en der ikke kan holde fingrene oppe af kagedåsen. Hvis man har udleveret en bil til at køre en fra sted til sted i embeds medfør, er det åbenbart meget svært ikke at bruge den indenfor de rammer [V]. Han skulle have lov til at afholde udgifterne til bil og chaffør i hele sin periode hvis han vil blive siddende på taburetten.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#75
Nej manden skal bare igennem samme vridemaskine som alle os andre der blir stoppet i firma øsen i privat virke.
Og så ellers indbetale den meget klækkelige bøde han får tilsendt af SKAT - ligesom alle andre.[xx(]

Alternativt kunne han jo ha arbejdet for at ændre regler, der iøvrigt er pisse urimelige![Sad]

Manden burde jo ha ringet til et Odense taxafirma og bedt om en chafut med jagttegn og så eller selv ha betalt turen. Ville osse være det billigeste. Så slipper han jo med at betale den éne vej [Big Grin]

A.Nielsen

Fattigdom er en sindstilstand
[center]Fattigdom - det er en sindstilstand
[/center]

[center]
Socialdekrat - Moderne nordisk udtryk for rockerrelateret skattesnyder
[/center]
Svar
#76
Jeg har netop startet en tråd op på jægers debatforum grundet den nye udvikling med BB's våbenhåndtering, og DJ's direkte forkerte forsvaren af en korrumperet og falden mand.

Mvh.
Lars/Great Dane

'Citat M@X' Udnævnt til "autonom bandit" af "jeg er ikke nærtagen" Blasergun

...So What - Jeg er udnævnt til skødehund af Miss Speedy Jegsnupperentudekikstil
Great Dane

Svar
#77
Det er da direkte ulovligt at BB overlader nøglen til sit våbenskab til sin chauffør, med mindre at BB's kone har jagttegn og våbentilladelse til de våben der befinder sin i våbenskabet.

Ydermere er det ikke lovligt kun at låse sin jagtgevær inde i et alm skab, med mindre det opfylder kravne til skafor blå.

Jeg finder det yderst kritisabelt at en person der er uddannet polibetjent og sidder i den lovgivne forsamling ikke kan overholde alm. dansk lovgivning.

Man burde overveje at politianmelde ministeren for disse ulovligheder og det burde være Danmarks Jægerforbund der gør det.

Alle bør være lige for loven.

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#78
Citat:quote:

Originally posted by Santo

Det er da direkte ulovligt at BB overlader nøglen til sit våbenskab til sin chauffør, med mindre at BB's kone har jagttegn og våbentilladelse til de våben der befinder sin i våbenskabet.

Ydermere er det ikke lovligt kun at låse sin jagtgevær inde i et alm skab, med mindre det opfylder kravne til skafor blå.

Jeg finder det yderst kritisabelt at en person der er uddannet polibetjent og sidder i den lovgivne forsamling ikke kan overholde alm. dansk lovgivning.

Man burde overveje at politianmelde ministeren for disse ulovligheder og det burde være Danmarks Jægerforbund der gør det.

Alle bør være lige for loven.

Mvh

Santo



Hallo...Danmarks Jægerforbund forsvarer netop BB's våbenhåndtering med en helt hen i skoven forklaring [xx(]

Mvh.
Lars/Great Dane

'Citat M@X' Udnævnt til "autonom bandit" af "jeg er ikke nærtagen" Blasergun

...So What - Jeg er udnævnt til skødehund af Miss Speedy Jegsnupperentudekikstil
Great Dane

Svar
#79
kære VTF medlemmer!
Det er nu morsomt at læse div. indlæg i denne tråd, og så se hvor folk kan komme op i det røde felt. Hvad ved VI af fakta i denne sag,
indtil videre er det i min focus, kun det som BT skriver.....
Jo og så var der noget med en afskediet chaffør i Tv2.
Jeg tror vi lige skal hælde koldt vand på indtil der kommer håndfaste beviser på bordet.

mvh. O.P.
Svar
#80
Citat:quote:

Originally posted by ovep

kære VTF medlemmer!
Det er nu morsomt at læse div. indlæg i denne tråd, og så se hvor folk kan komme op i det røde felt. Hvad ved VI af fakta i denne sag,
indtil videre er det i min focus, kun det som BT skriver.....
Jo og så var der noget med en afskediet chaffør i Tv2.
Jeg tror vi lige skal hælde koldt vand på indtil der kommer håndfaste beviser på bordet.

mvh. O.P.


Så sandt, så sandt - jeg har dog meget svært ved at forstille mig at en så konkret beskrevet hændelse, kan være frugterne af en forskruet journalist hjerne.



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)