Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen!
#81
Citat:quote:

Originally posted by Great Dane

Citat:quote:

Originally posted by Santo

Det er da direkte ulovligt at BB overlader nøglen til sit våbenskab til sin chauffør, med mindre at BB's kone har jagttegn og våbentilladelse til de våben der befinder sin i våbenskabet.

Ydermere er det ikke lovligt kun at låse sin jagtgevær inde i et alm skab, med mindre det opfylder kravne til skafor blå.

Jeg finder det yderst kritisabelt at en person der er uddannet polibetjent og sidder i den lovgivne forsamling ikke kan overholde alm. dansk lovgivning.

Man burde overveje at politianmelde ministeren for disse ulovligheder og det burde være Danmarks Jægerforbund der gør det.

Alle bør være lige for loven.

Mvh

Santo



Hallo...Danmarks Jægerforbund forsvarer netop BB's våbenhåndtering med en helt hen i skoven forklaring [xx(]

Mvh.
Lars/Great Dane

'Citat M@X' Udnævnt til "autonom bandit" af "jeg er ikke nærtagen" Blasergun

...So What - Jeg er udnævnt til skødehund af Miss Speedy Jegsnupperentudekikstil



Hej GD

Der i kan vi kun være enige[^], men som jeg også skriver "det burde være DJ der anmeldte ham" og her i kan vi vel ikke være uenige i eller[?][?]

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#82
Jeg tror at DJ blot skal trække snudeskaftet laaaangt tilbage, da deres seneste optrædender har givet associationer på nethinden om en elefant i et glashus [V]

Enig? [Smile]

Mvh.
Lars/Great Dane

'Citat M@X' Udnævnt til "autonom bandit" af "jeg er ikke nærtagen" Blasergun

...So What - Jeg er udnævnt til skødehund af Miss Speedy Jegsnupperentudekikstil
Great Dane

Svar
#83
DJ skal ikke anmelde noget som helst i denne her sag, deres indblanden er lige så relevant som en indblanden fra Håndværker Rådet eller Dansk Minkavler Forbund.



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#84
Citat:quote:

Originally posted by Great Dane

Jeg tror at DJ blot skal trække snudeskaftet laaaangt tilbage, da deres seneste optrædender har givet associationer på nethinden om en elefant i et glashus [V]

Enig? [Smile]

Mvh.
Lars/Great Dane

'Citat M@X' Udnævnt til "autonom bandit" af "jeg er ikke nærtagen" Blasergun

...So What - Jeg er udnævnt til skødehund af Miss Speedy Jegsnupperentudekikstil



Nej[xx(]

DJ bør træde frem og dementere, og herefter vil det mest korekte være at anmelde BB og eller andre der overtræder loven, herved fremstår DJ mere troværdig i offentligheden.[^]

Tror du selv at DJ havde reageret hvis det havde været dig eller mig der havde lavet sådan brøler.[?][?]

Mvh

Santo

Vildulåneenkleenextiløjnene.
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#85
Hvorfor skal DJ anmelde BB og for hvad????? DJ har intet med denne sag at gøre.............hvis du syntes at beviserne mod BB er så overvældene, kan du jo selv anmelde ham, det er mindst lige så relevant.



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#86
Enig - DJ skal bare gå laaaangt udenom, så de ikke får griseri på jægernes omdømme.

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#87
Vi er og vil ikke blive enige i dette, jeg er stadig af den mening at DJ bør trække deres udtagelser i denne sag tilbage og anmelde BB for overtrædelserne, kun herved kan DJ fremstå troværdigt i offentligheden.

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#88
Citat:quote:

Originally posted by ID

Ja det var så det lovlige/ulovlige aspekt i sagen, men at sende en ministerbil fra Sjælland til Fyn for at hente et jagtgevær er saftsusemig at behandle mine surt tjente skattekroner med disrespekt - gid fanden havde den idiot.
Lemfældig omgang med borgernes penge skal i samme strafferamme som mandatsvig og bedrageri - jeg tillader mig her at citere Lars: "Gid lopperne fra tusinde kameler må overvintre i hans armhuler!" [Sad!]



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]



Jeg har stået skoleret hos skattevæsenet, fordi jeg indberettede fradraget på befordring til 38 km/ dag, Dette tal var helt korrekt og målt afstand fra job til bopæl. Tallet blev rettet til 34km, hvilket er afstanden mellem de 2 byers byskilte.Min fejl, over nogle år, blev indregnet i det følgende skatteår.
Derfor kan jeg kun være [}Smile][}Smile][}Smile] over, at andre kan forvalte og disponere så lemfældigt med mine skattekroner.
Walnut
Svar
#89
Hey Walnut - hva str sko bruger du?? Lyder lidt som mine egen [8D]

A.Nielsen

Fattigdom er en sindstilstand
[center]Fattigdom - det er en sindstilstand
[/center]

[center]
Socialdekrat - Moderne nordisk udtryk for rockerrelateret skattesnyder
[/center]
Svar
#90
Citat:quote:

Originally posted by Tikka4ever

Hey Walnut - hva str sko bruger du?? Lyder lidt som mine egen [8D]

A.Nielsen

Fattigdom er en sindstilstand



Det er ikke usandsynligt [Big Grin]
Har i dag udvist størst mulig selvkontrol [8D] Overværede og overhørte en ældre jæger holde et BB pro "foredrag" overfor en håndfuld andre mundlamme jægere. Temaet var BB´s fedtede pamperi.Her er et par pluk:
.... det er fandme ikke andet end misundelse.....
....når de nu har den ministerbil stillet til rådighed ska´ de sku´også have lov til at bruge den.... og så ska´ ingen blande sig.
OG SÅ DEN ULTIMATIVE OG LAMMESTE:
... hvis vi vil have nogle ordentlige politikere i Danmark, ska´ de sku´ også have nogle goder....
Jeg slog op i banen, drejede stolen 180 grader og valgte at koncentrere mig om min kommende skydning.
Jeg fik senere skudt nogle meget fine serier med den lille Varmint på trods af den stive kuling [Wink][Big Grin][8D]
Walnut

Nu med selvkontrol [8D]
Svar
#91
Jeg synes at du har en fantastisk form for selvbeherskelse Walnut [Smile][^]
Især med tanke på at en månedsløn for en alm. MF beløber sig til ca. 63.000 kr/mnd. men så skal de også selv betale for deres telefon. Så mon ikke politikerne har råd til at betale deres "goder" selv? Og nej, ministerbiler skal bruges, ikke misbruges.
Og nej, jeg synes heller ikke DJ skal gå ind og forsvare B.B., for viser der sig et moralsk misbrug i embeds medfør, vil det heller ikke være til gavn for jagten i DK.
Og ups`eren fra Henrik Frost Rasmussen, er ikke heldig. Selv ministre skal vel overholde gældende våbenlov. Og den påbyder at både riflede og glatløbede våben opbevares under transport i dertil beregnede etuier/kufferter, OG i aflåste baggagerum. Det er altså ikke nok med svigermors bedste hjemmehæklede slumretæppe [Wink]
Resten af sagen med B.B. hører under de relevante kontrolorganer, som må være dem der skal bedømme om B.B. har gjort noget ulovligt eller ej.

Mvh Farmor

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#92
hvad var de for noget med 170km kørsel for hente et våben på Fyn uden ejeren af våben har været med?De kræver vist en våben transporttilladelse eller andet erhvervsmæssig beskæftigelse med våbensalg eller reparation! Jeg tror næppe sådan en tilladelse findes til dette konkrete tilfælde!Ikke nok med at mine skattepengene bliver brænd af på BB`s fornøjelse han misbruger og bruger sin chauffør til at udføre en kriminelle handling!Dette er en formodning som er groet på min mødding![Wink]

Lille

Des Waidmanns Ursprung liegt entfernt – dem Paradiese nah, da war kein Kaufmann, kein Soldat, kein Arzt,

kein Pfaff, kein Advokat, doch Jäger waren da!
Hilsen Lille

Svar
#93
Det var da sata...

Dj har igennem tiden ofte redigeret i debatter og artikler på alle tider af døgnet, men endnu har de ikke præsteret at dementere næstformandens stinker. De fremstår nu endnu mere amatøragtige end deres forgængere, og det viser vel egentligt også at de pågældende ikke er deres job værdige.

[xx(]

Mvh.
Lars/Great Dane

'Citat M@X' Udnævnt til "autonom bandit" af "jeg er ikke nærtagen" Blasergun

...So What - Jeg er udnævnt til skødehund af Miss Speedy Jegsnupperentudekikstil
Great Dane

Svar
#94
Det er set før at en betjent støtter en anden betjent, uanset hvad, broderskabet fungere også blandt politiet lige som HA. Nu er HFR også kommet på banen, hvad bliver det næste, et samlet HB der støtter op om formand, HFR og Bendt betjent.?
Jeg er sikker på ORJ i løbet af denne uge kommer med en "god" forklaring på hans støtte til Bendt betjent, eller så har formandsskiftet i DJ været forgæves.
Axman
Svar
#95
Pruuuuuhhh for pokker!
Jeg har læst samtlige artikler omkring B.B. og hans, indtil videre, fra BT`s side, påståede embedmisbrug. Det er indtil videre resulteret i at B.B. er under grundig ransagelse af folketingets ombudsmand, og at Told og Skat er inde i billedet, fordi B.B. vist ikke har svaret skat af værdien på de modtagne ydelser i form af jagt og golfrejser, gennem hans 7 år som minister.
Og ingen steder har Ole Roed været citeret for noget som helst! Den eneste der har offentliggjort en pressemeddelelse fra DJ, er faktisk G.D. Og alt andet lige, så ville jeg da heller ikke stille mig op og hverken forsvare eller dementere noget, der ikke har været udsendt i den danske presse.
Den eneste der er kommet med en uheldig udtalelse, er Henrik Frost,(som forøvrigt er "gammel" militærmand med rang af Oberst, og IKKE betjent), og jeg vil da blive meget forbavset hvis ikke den bliver berigtiget i løbet af dagen. (Og så skal vi vist lige have diverse sjove udtalelser fra uvidende journalister i baghovedet, før vi fæster lid til alt hvad BT skriver, OG journalister fra de øvrige dagblade). Jeg mener senest i en jydsk avis, at en journalist har formået at få en alm. skydevest, konverteret om til en skudsikker vest! Såh........!!!! Så rolig nu, drenge og piger. Dagblade sælger bedre på skandaler, for hvem fanden gider læse klappepåhovedet-historier??? Ja, jeg spørger bare.

Mvh Farmor

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#96
Citat:quote:

Originally posted by Farmor

Pruuuuuhhh for pokker!
Jeg har læst samtlige artikler omkring B.B. og hans, indtil videre, fra BT`s side, påståede embedmisbrug.
Mvh Farmor

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.



Fandt du den tre-siders artikel fra sidste søndag, som jeg har efterlyst?
Jeg kan stadig ikke ud fra pressemeddelelsen se at ORJ støtter BB, men det er muligt jeg kan hvis/når jeg ser den tre-siders artikel, der svares på i pressemedelelsen.
Der må unægteligt stå noget mere i denne artikel, end i de korte indlæg, der findes på nettet.

Hvor vidt BB er skyldig er denne sag uvedkommende og er for politi og told at komme frem til.
Men når man læser denne tråd får man næsten det indtryk at mange hellere vil have BT, som Politikere, Politi og dommere! Så kan Politikere, Politi og dommere skrive nyheder og så har vi det alle meget bedre.[Smile]

Hilsen Renegade
Svar
#97
Citat:quote:

Originally posted by Farmor

Og ingen steder har Ole Roed været citeret for noget som helst! Den eneste der har offentliggjort en pressemeddelelse fra DJ, er faktisk G.D.


Heldigt nok - men det ændrer vel ikke ved, at Ole Roed har skrevet og udsendt den pågældende pressemeddelelse i håbet om, at den skulle blive bragt?

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#98
Bendtsen risikerer jagttegnet

[Image: dralflogoKim1.jpg]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#99
Jeg bliver i hvert fald citeret korrekt.

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
@Høgh: Og det er jo ganske givet fordi nævnte pessemeddelelse IKKE SPECIFIKT NÆVNER B.B..Ergo bliver der ikke solgt flere aviser på den baggrund.

@Renegade: Nej jeg kan heller ikke finde den omtalte 3-siders artikel. Der står kun en henvisning pr 14/3: Læs mere i BT søndag. Så den avis skal man altså have indkøbt for at læse artiklen.

Hvad angår Henrik Frost`s udtalelser, er han ikke blevet citeret korrekt af den pågældende journalist.

Mvh Farmor

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)