Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen!
Citat:quote:

Originally posted by Farmor

@Høgh: Og det er jo ganske givet fordi nævnte pessemeddelelse IKKE SPECIFIKT NÆVNER B.B..Ergo bliver der ikke solgt flere aviser på den baggrund.


Overskriften på den pågældende pressemeddelelse er ellers ganske klar:

Pressemeddelelse
Ang. Tidl. vicestatsminister Bendt Bendtsens jagtture


Hvor meget tydeligere kan man understrege, at udtalelsen drejer sig om Bendt Bendtsen??? [Smile]

Citat:quote:

Originally posted by Farmor

Hvad angår Henrik Frost`s udtalelser, er han ikke blevet citeret korrekt af den pågældende journalist.


Nå..... I så fald ville jeg have meget travlt med at dementere klart og tydeligt, hvis jeg var ham - folk kan jo ikke så godt gætte sig til, at manden (måske) er fejlciteret. Som hans udtalelser står nu, er det et klart forsvar for Bendt Bendtsen.

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
i guder for en hyklerisk kalkunjagt.

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
Det er da også rigtigt Høgh [Smile] Sorry [Smile]
Men jeg ville da stadig væk også gerne have læst artiklen, der åbenbart gav anledning til den pressemeddelelse. For den virker jo nærmest som et forsvar mod at jagt skal betragtes som noget uetisk og umoralsk, som jægere bare bruger til at "smøre" hinanden økonomisk med. Og jeg skal da ikke blive forbavset hvis en eller anden smart journalist har udledt netop det, af B.B.`s jagt-og golfrejser. Hvilket jo ingenlunde er tilfældet. Har du selv læst den 3-siders artikel? For så kunne vi måske blive lidt klogere allesammen, i stedet for at gætte på hensigten med pressemeddelelsen.
Jeg ville da gerne have alle facts frem, i stedet for bare at skyde i blinde. For det tror jeg absolut ikke gavner nogen af os.

Mvh Farmor

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
Citat:quote:

"Man skal have sit gevær under opsyn hele tiden. Især hvis det er en riffel".

Det er vist frit efter H.C. Andersen - der er såvidt mig bekendt ikke nogen særregler vedr. våbentype, når det gælder opsyn.
Og hvad er der forskel på at "holde sit våben under opsyn" og så "især holde sit våben under opsyn".



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
Det er helt frit efter gamle H.C. - præcis sådan har Kanstrup sikkert ikke udtrykt sig. Da B.T. ringede insisterede jeg selv på kun at blive citeret på baggrund af et skriftligt svar, da sagens karakter nødvendiggør en meget præcis formulering. Det lykkedes nogenlunde for min del. Helt generelt synes jeg nu heller ikke, der er nogen særligt meningsforstyrrende drejninger af fakta i specielt denne artikel.

I bund og grund bryder jeg mig ikke om selve sagen, den interesserer mig ikke specielt og har klart karakter af sædvanlig klapjagt på et udvalgt offer. Men når jeg bliver spurgt til referat om jeg kender reglerne, så svarer jeg efter bedste evne - alt andet ville være underligt. Om det så opfattes hyklerisk, kan jeg ikke gøre så meget ved.

Hvad der derimod interesserer mig langt mere end Bendt Bendtsen er Jægerforbundets efter min mening meget uheldige håndtering af sagen. Jeg forstår fortsat ikke, hvorfor man ikke holder forbundet langt væk fra denne hvepserede.

Seneste: http://www.bt.dk/article/20090323/politik/90323075/

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
-
It's not the caliber of the rifle that matters,

It's the caliber of the man behind it.
Svar
@ Jens - Tror ikke vi her på siden kan tage æren for noget som helst.....

A.Nielsen

Fattigdom er en sindstilstand
[center]Fattigdom - det er en sindstilstand
[/center]

[center]
Socialdekrat - Moderne nordisk udtryk for rockerrelateret skattesnyder
[/center]
Svar
Ja Krenchel foran loven er vi vel alle lige!?Udvidenhed er vel ikke strafbart men selve gerningen er efter loven!

Lille

Des Waidmanns Ursprung liegt entfernt – dem Paradiese nah, da war kein Kaufmann, kein Soldat, kein Arzt,

kein Pfaff, kein Advokat, doch Jäger waren da!
Hilsen Lille

Svar
men det er nu alligevel friskt at møde en med god gammeldags "det er smart at snyde men dumt at blive opdaget"-mentalitet.
Den holdning er der ikke mange der vil stå ved idag :-)

A.Nielsen

Fattigdom er en sindstilstand
[center]Fattigdom - det er en sindstilstand
[/center]

[center]
Socialdekrat - Moderne nordisk udtryk for rockerrelateret skattesnyder
[/center]
Svar
Citat:quote:

Ja Krenchel foran loven er vi vel alle lige!?Udvidenhed er vel ikke strafbart men selve gerningen er efter loven!

Lille



Selvfølgelig er uvidenhed strafbart, det manglede da også bare. Alt andet ville ende i kaos.

LANI

Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....
Mvh.LANI



Svar
Citat:quote:

Originally posted by Krenchel

Tillykke til de der er de politiserende medlemmer af VTF for at have bragt en chauffør i fedtefadet.

Mvh.
Jens

It's not the caliber of the rifle that matters,

It's the caliber of the man behind it.



Langt under lavmålet Krenchel.

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
Laniiiiii!
De var ironisk spørgene ment.[Smile]

Lille

Des Waidmanns Ursprung liegt entfernt – dem Paradiese nah, da war kein Kaufmann, kein Soldat, kein Arzt,

kein Pfaff, kein Advokat, doch Jäger waren da!
Hilsen Lille

Svar
Citat:quote:

Originally posted by Krenchel

Tillykke til de der er de politiserende medlemmer af VTF for at have bragt en chauffør i fedtefadet.


Ja ja Krenchel den er go' med dig - arbejder du for en eller anden interesseorganisation og i givet fald hvilken?
Der ud over afslører man vel næppe nogen hemmeligheder ved at gætte på at oplysningen om den famøse køretur til Fyn, stammer fra chaufføren selv [:0]



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
-
It's not the caliber of the rifle that matters,

It's the caliber of the man behind it.
Svar
jeg ville egentlig gerne vide om ingen her på topic´et kan sige sig fri for, på et eller andet tidspunkt at have bøjet våbenloven.

men selvfølgelig: hvis alles samvittighed er snehvid, så hak da bare videre på en anden jæger.

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
Citat:quote:

Originally posted by Krenchel

Jeg repræsenterer mig selv. Det er vel tilladt, uagtet at jeg ikke måtte følge trenden hér på stedet i meningsmæssig henseende.

Mvh.
Jens

It's not the caliber of the rifle that matters,

It's the caliber of the man behind it.



Naturligvis er det tilladt at repræsentere sig selv, men det gør ikke spørgsmålet irelevant.

I en debat som denne, gør det en væsentlig forskel for kommnumikationen om deltagerne har nogle - helt legale - særinteresser eller ej. Det kunne i dette tilfælde f.eks. være arbejde for KU, Danmarks Jægerforbund, Chaufførernes Fagforening eller en stor ehvervsorganisation, der repræsenterer de virksomheder, som har inviteret på jagter og golfture. Et synspunkt har altid værdi i debatten, men det er almindelig fairness i forhold til de øvrige debattører at melde ud, hvis man har specielle aktier i et givent emne.

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
-
It's not the caliber of the rifle that matters,

It's the caliber of the man behind it.
Svar
Citat:quote:

Originally posted by Krenchel

Tillykke til de der er de politiserende medlemmer af VTF for at have bragt en chauffør i fedtefadet.

Mvh.
Jens

It's not the caliber of the rifle that matters,

It's the caliber of the man behind it.



Mistænkeliggøre dig??? Almindelig høflighed??? Prøv lige at læse dit eget indlæg herover igennem en gang til.

Og hvad er det for noget snik snak om censur?

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
-
It's not the caliber of the rifle that matters,

It's the caliber of the man behind it.
Svar
Sat det lige i perekspektiv.............Det er kun et skide gevar!

Hogmeister
Hogmeister
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)