Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Er der andre der mangler JVV bladet??
#21
JVV i krise

[Image: dralflogoKim1.jpg]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#22
Jeg har lige snakket med en sød dame i deres kundeservice (tlf. 70 26 15 65 mandag-torsdag fra 1000-1500 og fredag fra 1000-1430 hvis andre skal bruge det..) hun kunne slet ikke finde mig... Men nu var deres "system" også lige "gået i stå" og det kan jo ske for selv den bedste...
Mit abb. er nu opsagt, så kan vi jo altid etablere det igen hvis det kommer op at køre..

Desuden kom der svar igen fra JSL:
-------------------------------------------------------------------------------------------
Kære Bo Hansen,

Tak fordi du har lagt mit svar op på debatsiden. Som sagt, så havde jeg problemer med at oprette mig som bruger...

Vi har her til eftermiddag lagt følgende op på JVV's hjemmeside:

http://www.jvv.dk/Nyt/Naste%20nummer%20af%20jvv.aspx

Jeg kan forstå, at du har valgt ikke at betale for abonnementet. Hvis abonnementet ikke formelt er opsagt, så vil du fortsat modtage magasinet. Dette betyder også, at du formentlig i weekenden vil modtage næste udgave af Jagt, Vildt & Våben... Såfremt du ønsker at opsige dit abonnement, skal jeg bede dig om at have ulejlighed med at kontakte vores kundeservice på tlf. 70 26 15 65 mandag-torsdag fra 1000-1500 og fredag fra 1000-1430. Men jeg synes nu, at du lige skal lade det næstkommende magasin komme ind af døren, inden du beslutter dig for at opsige magasinet. Forudsat naturligvis, at du indtil nu har været glad for bladet...

Det vil jo altid være en smagssag, men jeg tør godt love dig, at magasinet bestemt ikke er blevet ringere tværtimod, og når magasinet til efteråret "skifter ham", så tror jeg, at det vil blive meget vel modtaget af de danske jægere.

Med venlig hilsen

JSL

JSL PUBLICATIONS A/S
Dortheavej 59
DK-2400 København NV

Tel.: +45 32 71 12 00
Dir.: +45 32 71 12 06
Fax: +45 32 71 12 12
Mob.: +45 20 200 900

e-mail: jsl@jslpublications.dk

________________________________________________________________________________________________
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#23
JEg har nu fået svar på min mail. Se nedenfor:

Pga. et kvalitetsløft af bladet er det blevet en anelse forsinket. Den nye udgivelsesdato er torsdag d. 14-5-09, men hvis du abonnere på bladet vil det allerede ramme din postkasse fredag/lørdag i denne uge eller mandag i næste uge.

De følgende udgivelsesdatoer for 2009 ser således ud:

JVV4 = 11-06-09
JVV5 = 03-08-09
JVV6 = 08-10-09
JVV7 = 19-11-09

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#24
Har de virkeligt skrevet til dig, at næste nummer (JVV4) udkommer den 11. juni????

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#25
Det hænger daikke helt sammen hvad der stod i mailen til mig????[B)][B)][B)]

Citat:quote:

Originally posted by farT4

Så kom der lidt respons fra JSL (han læste denne tråd og mailede mig følgende som han bad mig om at poste for ham)..

Kære jagtfolk,

Jagt, Vildt & Våben er netop nu på vej til vores mange tusinde abonnenters brevkasser... Den oprindelige udgivelsesdato var planlagt til den 30. april, men er blevet rykket 14 dage til den 14. maj... Magsinet er netop kommet fra trykkeriet og ligger klar til distribution... Og I kan godt begynde at glæde jer... Magasinet rammer jeres postkasser fra weekenden, og løssalgsstederne på torsdag den 14. maj. JSL PUBLICATIONS distribuerer via Bladkompagniet til landets bladkiosker, og Bladkompagniet står på ingen måde tilbage for UBD, som distribuerer Allers magasiner... Ex. er det Bladkompagniet, som sørger for distribution af samtlige aviser til landets kiosker...

Indholdsmæssigt vil de 112.000 trofaste læsere af Jagt, Vildt & Våben kunne genkende deres magasin, eftersom magasinet redaktionelt er blevet produceret af de selvsamme mennesker, som hele tiden har stået bag magasinet, herunder Jens Høgh, som jeg kan se ytrer sig livligt i debtatten på siden her. Til gengæld har designet fået et løft, bedre billeder samt et flottere og dyrere tryk... Ex. har magasinet nu fået fast ryg, fremfor blot at være hæftet i ryggen...

Planen er herefter at holde en pause henover sommeren, således at næste udgave udkommer primo august... Baggrunden herfor er, at magasinet vil undergå et totalt redesign og udvikling med henblik på at skabe et endnu bedre og endnu mere læseværdigt Jagt, Vildt & Våben... Og jeg tør allerede godt nu love, at der bliver noget at glæde sig til...

God fornøjelse med læsningen...

Med venlig hilsen

Jesper Sehested Lund
Ansvarlig udgiver

JSL PUBLICATIONS A/S
Dortheavej 59
DK-2400 København NV

Tel.: +45 32 71 12 00
Dir.: +45 32 71 12 06
Fax: +45 32 71 12 12
Mob.: +45 20 200 900

e-mail: jsl@jslpublications.dk

________________________________________________________________________________________________
A house without a rifle is just a house..



________________________________________________________________________________________________
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#26
Nu har det delvist skiftet ejer igen.
http://www.huntersmagazine.com/?mod=article&aID=3125

Mvh Erik
Man er først fattig når man ingen ønsker har.
Mvh Erik
Man er først fattig når man ingen ønsker har.
Svar
#27
Er bladet landet i abonnenternes postkasser nu?

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#28
Ja. Mit kom i går.

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#29
Mit er ikke kommet[V][V]... Nåhhh nej jeg afmeldte det jo [}Smile][}Smile] Men jeg tror da jeg kører forbi bladkiosken og ser hvordan det er faldet ud [:p] lidt spændt er man jo, og når nu det er så længe siden såååå....[^][^]

________________________________________________________________________________________________
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#30
Mit er lige kommet med et girokort til Aller på de næste 6 nummer.

Jeg har kun hurtigt set det igenmen men det ser nu helt godt ud.

KR

Heller komme galt afsted end slet ikke afsted.

Nu plads til 15 i skabet.
If you pay with penuts.

You only get monkeys
Svar
#31
Det bedste blad til dato efter min mening[Smile].

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.

Nu med 25X forstørrelse.
Nu med sako 75 ss laminat


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#32
[Smile] Det er vi da nogle, der er glade for at høre!

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#33
Så er det nu heller ikke bedre, men det slå helt klart Jægerbladet.

KR

Heller komme galt afsted end slet ikke afsted.

Nu plads til 15 i skabet.
If you pay with penuts.

You only get monkeys
Svar
#34
ja mit er altså ikke kommet endnu ).:

hilsen H.S.Jensen
Svar
#35
Ja mit kom også i dag.

Det var en særdeles positiv oplevelse at læse det.
Der var rigtig mange gode og spændende artikler.
Rigtig meget ros til alle skribenterne.[Big Grin]

Jan
Jan
Svar
#36
der skal heller ikke meget til at slå jæger efterhånden
Svar
#37
Jeg vil da tro at alle som producere jagt eller fiskeblade mærker krisen!I går fik jeg en opringning fra en bladsælger fra fisk og fri med et super tilbud 24 udgaver to års abbo med en film i hver + to film til en værdi for 150kr stykked hele herligeheden skulle koste 498 kr de er langt under halv pris hvad vil koste normalt!!!

Lille

Des Waidmanns Ursprung liegt entfernt – dem Paradiese nah, da war kein Kaufmann, kein Soldat, kein Arzt,

kein Pfaff, kein Advokat, doch Jäger waren da!
Hilsen Lille

Svar
#38
Mit kom i går.

Dejlig appertizer forud for weekenden - og endnu mere øv-øv[xx(][xx(] at der ikke kommer flere af den "originale" version - hvis der overhovedet kommer flere.

@Krengel - Du har ret. Jeg hørte branchetal for "de kulørte blade" fra en insider for nogle dage siden. Mener salget er nede med godt 15% i.fht. sidste år og det falder fortsat. Men faktisk forventer udgiverne, at salget kan stige i takt med at arbejdsløsheden stiger - deres erfaringer viser åbenbart, at stigende ledighed = mere sofatid = stigende bladsalg. Men dén tror jeg sgu ikke meget på i denne omgang. Det bliver vist stigende ledighed = mere sofatid = stigende internetaktivitet[Wink]

@Høgh - apropos - har "den gamle" jvv redaktion ikke overvejet at starte en online-udgave med samme høje redaktionelle niveau, som jvv var nået op på? - evt. som sidevogn til dit glimrende site? Just an idea.

/bundgaard
Svar
#39
Citat:quote:

Originally posted by bundgaard

@Høgh - apropos - har "den gamle" jvv redaktion ikke overvejet at starte en online-udgave med samme høje redaktionelle niveau, som jvv var nået op på? - evt. som sidevogn til dit glimrende site? Just an idea.


[Smile] Der er mange overvejelser i spil p.t. Mon ikke det munder ud i et eller andet konstruktivt. [Big Grin]

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#40
Hejsa
Har lige læst den fine artikel om Lapua i JVV nr 3 men studser lidt over at Mega kuglen ikke fremstilles i cal. 243 da der i JVV nr 2 er en ligeså god artikel om netop cal. 243 hvor der prøveskydes forskellige projektiler heraf Mega endda i 2 forskellige kuglevægte.
Hvordan kan det hænge sammen ?
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)