Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Team Headshot
#61
UTØJ!![Big Grin][Big Grin]

A. Westergaard
A. Westergaard
Svar
#62
Er det ikke en rotteunge.....[?]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#63
Ja, meningen var at den skulle fuldmonteres, men der var ingen plads i fryseren. Den fylder jo godt sådan en krabat.

Musen er af racen halsbåndmus.

I didn't come this far to miss!
I didn't come this far to miss!
Svar
#64
[quoteMusen er af racen halsbåndmus.][/quote]
Nå,så er det derfor jeg ikke kunne kende den-trofæafgiftsmæssigt ligger sådan en langt over mit budget.... Her på landet må vi nøjes med at drømme om en rotte...[Big Grin]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#65
Dream on, du ULG!

Du ved, hvis man vil have penge til nogle flotte trofæer, skal du til at finde dig et arbejde(usandsynligt).

Alternativt....(lige som alle os ordentlige perler), begynde med at rende rundt med noget af det der hvidt pulver.

[^]

[Big Grin]

/Buba

Så længe der er Blasere, er der underholdning.
/Buba

Dubravko

Svar
#66
Citat:quote:

Originally posted by Annanias HUNT

Musen er af racen halsbåndmus.

I didn't come this far to miss!



Ok, saa kan jeg forstaa at den er reguleret som skadevoldende vildt da de jo ellers er fredet.
Mvh.

Yeti
Svar
#67
For en del år siden boede jeg på en herregård sammen med to kammerater. Den ene var også jæger, mens den anden var lystfisker.
Jægeren og jeg morede os en periode med at gå over i den gamle hestestald og skyde rotter med et luftgevær.
En dag skulle fiskeren så også prøve at skyde en rotte. Vi gik over i stalden og der gik ikke lang tid før der kom en rotte frem. Makkeren fik geværet op, men han kunne ikke skyde - han havde simpelthen fået så meget bukkefeber, at han rystede som et espeløv. Han forsøgte en 3 - 4 gange, men måtte til sidst overlade geværet til mig.
Jeg synes det er fantastisk, at man kan føle så meget intensitet i at skulle skyde en rotte, at man får bukkefeber.
Svar
#68
Citat:quote:

Du ved, hvis man vil have penge til nogle flotte trofæer, skal du til at finde dig et arbejde(usandsynligt).


Hvad kender sådan en gammel krybber som dig til trofæafgifter.....[?][?][?][Big Grin][Big Grin] Jagt er jo ikke noget man lejer,men noget man tager..!![Big Grin][Big Grin]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#69
Citat:quote:

Originally posted by Leo

For en del år siden boede jeg på en herregård sammen med to kammerater. Den ene var også jæger, mens den anden var lystfisker.
Jægeren og jeg morede os en periode med at gå over i den gamle hestestald og skyde rotter med et luftgevær.
En dag skulle fiskeren så også prøve at skyde en rotte. Vi gik over i stalden og der gik ikke lang tid før der kom en rotte frem. Makkeren fik geværet op, men han kunne ikke skyde - han havde simpelthen fået så meget bukkefeber, at han rystede som et espeløv. Han forsøgte en 3 - 4 gange, men måtte til sidst overlade geværet til mig.
Jeg synes det er fantastisk, at man kan føle så meget intensitet i at skulle skyde en rotte, at man får bukkefeber.


bukkefeber med en rotte???...[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin] nej PD skydning for ham..[Big Grin][Big Grin][Big Grin][:0]
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#70
Citat:quote:

Hvad kender sådan en gammel krybber som dig til trofæafgifter.....


Hov hov....jeg ved alt om tofæafgifter, jeg har læst og hørt en masse om det fænomen.

Jeg venter med at prøve det, til jeg ikke kan løbe væk mere.
[Big Grin]

/Buba

Så længe der er Blasere, er der underholdning.
/Buba

Dubravko

Svar
#71
Gråkrage 80m med .22LR [8D]

[Image: IMAG0186.jpg?t=1285270221]

[Image: IMAG0187.jpg?t=1285270292]

...hvor ingen hegner, kun torne gro!

Fattigdom - det er en sindstilstand

[center][Image: logo05.jpg][/center]
[center]Fattigdom - det er en sindstilstand
[/center]

[center]
Socialdekrat - Moderne nordisk udtryk for rockerrelateret skattesnyder
[/center]
Svar
#72
Super-Sniper!

Det er vist et skud du godt kan være tilfreds med....

Mvh

Otterup
Svar
#73
Er det for at spare på krudtet, at man vælger at "genbruge" eksisterende kropsåbninger eller er det udelukkende et æstetisk spørgsmål [?][?]
[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

################
Howa 1500 30.06

"Den gamle Major elskede sin kone, god mad og god vin, men det der stod hans hjerte allernærmest var det langtrækkende artilleri"
Svar
#74
Nyt medlem af team headshot... "SKIPPY" the Prairie Dog..[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

[Image: flvio1.jpg]
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#75
Hell yeah....

Var det AB eller dig selv der lavede det skud??[Big Grin][Wink][^]

/GT

www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#76
Citat:quote:

Originally posted by GT

Hell yeah....

Var det AB eller dig selv der lavede det skud??[Big Grin][Wink][^]

/GT


Jeg skudt den i foto...men AB skudt nogle i hovedet osse med hans .223 AI Tikka..[8D]...AB osse skudt et PD 522 yds. Han lavede de 500 yard klub i VHA..[8D]
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#77
Excellent....[Big Grin]

Er selv med i "580 yard springbuck double" i Namibia[Big Grin][Wink][B)]

Må se om vi når dfe 600 yards i januar[B)]

/GT

www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#78
Må nu bøje mig i støvet mht skud placering. 6,5-284 er perfekt til grise.

[Image: Billede0062.jpg]

[Image: Billede0054.jpg]

Mvh.

mp

De dumme er så sikre i deres sag, og de kloge så fulde af tvivl
Hvis I nu lige læser hvad jeg skriver, så er det noget jeg har hørt - period
Mvh.

mp
Svar
#79
Jeg troede ellers ikke at de frigav billeder af Osama...
Svar
#80
Pas nu på du ikke starter en ny "mohamed-tegning" krise med den slags kommentarer. De er jo ikke helt glade for grise.. ;-)

PCP 22., 223rem, 308win, 7mmRM, 9,3x62, 375 H&H
Stort knald = stort smil :-D
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)