Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vente vente vente - og så lidt venten!
#81
Eske>> Dvs. at det alene er fordi I holder af jeres katte at I hegner dem inde og ikke fordi at lovgivningen siger I skal?

MvH
Morten
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
#82
Mcquolle. Jep. Vi har ikke børn, så fruen har katte

mvh Eske.

Tächnischer woodsnitter. dr. prof Holzkopf
mvh Eske.

Tächnischer woodsnitter. dr. prof Holzkopf
Svar
#83
Men jeg ville heller ikke betænke mig ved at skyde en løs ukendt hund på mit jagtrevir. Da den gør mere skade end en kat.

du snakker om psykojægere der kan finde på at skyde kat, og i samme indlæg vil du ikke betænke dig ved at skyde en hund på dit revir[?][Sad!][?][Sad!][?][Sad!][?][Sad!][?][Sad!]

gælder loven for kat, men ikke hund ?
(moral er godt, dobbeltmoral er dobbelt så godt)

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#84
Jeg synes det er forkasteligt, at der er nogen der såmeget som bare tænker på at skyde en fremmed kat eller hund !!
Det kan man, efter min mening simpelthen på ingen måder være bekendt !!

Men sådan er folk jo åbenbart så forskellige.

Mvh Per
Svar
#85
Jeg synes det er forkasteligt, at der er nogen der såmeget som bare tænker på at skyde en fremmed kat eller hund !!
Det kan man, efter min mening simpelthen på ingen måder være bekendt !!

Efter min mening er det da langt mere forkasteligt at lade sin hund jage rundt på må og få i anden mands skov eller for den sags skyld i statsskovene.

Det vil svare til at en storpattet blondine på 45kg går en tur igennem Nyhavn med sin og kærsten Rocker Ronnie´s 40 kg Amstaff UDEN SNOR. Det er der ingen der kan leve med.

Fattigdom - det er en sindstilstand

[center][Image: logo10.png][/center]
[center]Fattigdom - det er en sindstilstand
[/center]

[center]
Socialdekrat - Moderne nordisk udtryk for rockerrelateret skattesnyder
[/center]
Svar
#86
Efter min ringe mening burde man overveje om man ikke burde indlevere sine våben og div tilladelser når man seriøst tror at man kan løse problemer med bortløbende husdyr med skydevåben.
I bedste fald er der ingen der opdager det. Men muligheden for en seriøs røvfuld vil være tilstede det kunne jo være ronni's vovse du havde pløkket eller min!

"Efter min mening er det da langt mere forkasteligt at lade sin hund jage rundt på må og få i anden mands skov eller for den sags skyld i statsskovene."

Også er du ridderen i den hvide rustning der kommer alle de små dyr i skoven til undsætning...Det er godt at vi har typer som dig eller hvad lavede du lige i skoven med skydevåben til at starte med?

"Det vil svare til at en storpattet blondine på 45kg går en tur igennem Nyhavn med sin og kærsten Rocker Ronnie´s 40 kg Amstaff UDEN SNOR. Det er der ingen der kan leve med."

Ja nu stiger argumentationen til uanede højder Hvad fanden har det med en løs kat at gøre??
Svar
#87
OKJ nu overfortolker du. Siger kun at alle kan se at det ikke er iorden at gå en tur med en hund der ikke er i snor i en storby. Snakker da ikke om at skyde den på åben gade!!! Men hver gang jeg ser det får jeg lyst til at be folk om holde deres hund i snor

Render heller ikke rundt og leger ridder, men jeg plejer mit revir og vil da ikke finde mig i, at andres forsømmelighed skal ødelægge mit arbejde. Det er da simpelt nok. Beklager hvis din kærste er blond og bredpattet og du har halsen fuld af tusser. Det var ikke ment som andet end et farverigt eksempel.

.....men som jeg læser hva du skriver har du lige truet mig med en røvfuld for at ligge ord i munden på mig. Det er da en hoplanål værdigt.

Fattigdom - det er en sindstilstand

[center][Image: logo10.png][/center]
[center]Fattigdom - det er en sindstilstand
[/center]

[center]
Socialdekrat - Moderne nordisk udtryk for rockerrelateret skattesnyder
[/center]
Svar
#88
Citat:quote:

.....men som jeg læser hva du skriver har du lige truet mig med en røvfuld for at ligge ord i munden på mig. Det er da en hoplanål værdigt.



Næ der tager du fejl. Jeg har beskrevet processen i hvordan man gør sig fortjent til en røvfuld.
At skyde folks kæledyr kunne vise sig at være en genvej.
Citat:quote:

Beklager hvis din kærste er blond og bredpattet og du har halsen fuld af tusser.


Kender du hende?? og hvor kom tusserne fra?

Nå men der er tilsyneladende ingen grund til at skrive mere. Din egen udstilling af dig selv er nok det bedste argument.
Svar
#89
Det er sgu da utroligt at en ny jæger der skriver om hans forventninger/glæde ved sin nye riffel,skal høre på sådan noget baljepis ja undskyld mit udtryk,men jeg synes der er nogen der opfører sig som nogle hysteriske kællinger,kom dog ned på jorden og tilbage til det oprindelige topic[Sad!]
LØVIG
Svar
#90
@Løvig - enig

Fattigdom - det er en sindstilstand

[center][Image: logo10.png][/center]
[center]Fattigdom - det er en sindstilstand
[/center]

[center]
Socialdekrat - Moderne nordisk udtryk for rockerrelateret skattesnyder
[/center]
Svar
#91
Det lader til at oprindlig topic er glemt.. hehe

- Errare humanum est, ignoscere divinum! -
- Errare humanum est, ignoscere divinum! -

Svar
#92
Nu mangler vi den smilie med popkornene[Wink]

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.

[Image: ajbutton.gif]


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#93
He he,

éen ting er sikkert, det borger da for folks intelligens når man åbenlyst truer med vold som reaktion på handlinger udført efter loven[xx(]
God damn hvor er det godt nok snart lamt[V]

Havde min nabo en lortekøter der jagede rundt på min grund og han efter advarsler i henhold til lov om markfred ikke fjernede køteren ville den øjeblikkeligt blive skudt, præcis som reglerne/loven tillader!!

Og ville idioten skaffe sig en voldsdom på halsen, tja, be my guest!

/GT
Shoot low, they might be crawling !!!!"Team Headshot", HS with Precision!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#94
hovhov GT pas nu på du ikke "udstiller dig selv"

Fattigdom - det er en sindstilstand

[center][Image: logo10.png][/center]
[center]Fattigdom - det er en sindstilstand
[/center]

[center]
Socialdekrat - Moderne nordisk udtryk for rockerrelateret skattesnyder
[/center]
Svar
#95
Whatever....

Der er en himmel til forskel på en handling udført efter gældende lov og afstumpet vold[Wink]
Det var den sammenkædning jeg efterlyste!

/GT
Shoot low, they might be crawling !!!!"Team Headshot", HS with Precision!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#96
lige præcist.....

Fattigdom - det er en sindstilstand

[center][Image: logo10.png][/center]
[center]Fattigdom - det er en sindstilstand
[/center]

[center]
Socialdekrat - Moderne nordisk udtryk for rockerrelateret skattesnyder
[/center]
Svar
#97
tsktsk Say alo to Ronnie and tell him to kiss my [IMG] http://www.caravelle.dk/forum/smileys/smiley107.gif[/IMG]
http://ekstrabladet.dk/112/article1248733.ece

Dét ´der er da verdenklasse!!

Fattigdom - det er en sindstilstand

[center][Image: logo10.png][/center]
[center]Fattigdom - det er en sindstilstand
[/center]

[center]
Socialdekrat - Moderne nordisk udtryk for rockerrelateret skattesnyder
[/center]
Svar
#98
HA, så kan de fandme lære det!

/GT
Shoot low, they might be crawling !!!!"Team Headshot", HS with Precision!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)