Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Marcipan!
#21
trror nok det er skovmus,jeg kender ikke navnene på de forskellige mus,de er hurtige og livlige og det er 100% ikke rotter,det skidt kender jeg kun alt for godt
Svar
#22
En af mine rottefælder,magen til dem på billederne,forsvandt sidste år på loftet. Jeg har ikke set den siden. Mon ikke jeg støder på den engang under oprydning. Måske bliver det først, når isoleringen skal omlægges.
Walnut
Svar
#23
@Walnut

Du har altså osse rotter på loftet.............og valnødder i fælden....tsk tsk[Big Grin]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: wardwarf-1.jpg]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#24
efter at en der skulle forestille at vide lidt om mus har set på underholdningen på vores fuglefodderbrædt,er vi blevet enige om at det er de der halsbånd fyre og efter sporene i sneen at dømme har måren prøvet af fange dem.........så sagen er opklaret he he he underholdene er de nu godt nok at se på
Buffalo
Svar
#25
Citat:quote:

Du har altså osse rotter på loftet.............og valnødder i fælden....tsk tsk



Bare han ikke får fingrene i maskinen.....håret i postkassen er heldigvis udelukket[Big Grin]

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#26
Citat:quote:

Originally posted by Tonny

Citat:quote:

Du har altså osse rotter på loftet.............og valnødder i fælden....tsk tsk



Bare han ikke får fingrene i maskinen.....håret i postkassen er heldigvis udelukket[Big Grin]



Så så. Ikke mobbe Walnut, det kunne være han blev sur og så "snittede" lidt i jer.[Big Grin][Big Grin]

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#27
[Big Grin]
Lad bare knægtene drille den skæfteslidte Walnut [Big Grin] Nu inspicerer jeg tomme fælder på loftet.De er, vel at mærke, stadig ladte med søde sager. Enten sidder de få overlevende på loftet og planlægger, hvordan de kan aflive undertegnede [:0], eller også har jeg 0 stillet bestanden i denne omgang [Big Grin]
[Big Grin] Fingrene i maskinerne er stadig en kalkuleret mulighed. Med lidt hjælp skulle det kunne lade sig gøre at få håret i postkassen. Det er vinter! Trimmeren kører på trin 4.... jeg er langhåret [:I][Big Grin]
Walnut
Svar
#28
I aftes puslede det igen på loftet [8)]. Jeg har lige spændt den ene fjeder igen [}Smile] En halsbåndsbandit var omgående blev truffet lige bag hovedet, da den satte en lille fjerlet fod på den fristende marcipan. Marcipanen er urørt. Måske et lille print i overfladen [8)]
De to fælder bliver tilset og plejet med stor omhu.
Walnut
Svar
#29
DOUBLE! [8D]
Det har de sidste dage igen puslet på loftet [}Smile] Selvsikkerheden hos loftforvalteren er nu så stor, at Fruens klagesang blot besvares med et: "Jeg tømmer fælderne i morgen tidlig og sætter dem igen" [8D][Big Grin]
Den ene af de granvoksne halsbåndsbanditter var ramt lidt bagligt, men det hjalp den ikke!
Jeg ved ikke, hvor meget man kan lægge i denne lille forbruger analyse, meeeen jeg tror nu på, at marcipan tiltrækker halsbåndsmus i en, for dem, fatal grad [Big Grin]
Forvalteren har stadig kun afprøvet fælderne på egen hånd 1 gang [:0][B)]

Walnut
Svar
#30
En enkelt! Det var ikke nødvendigt at supplere med marcipan i den udløste fælde. Hurtig ekspedition!

[}Smile][}Smile][}Smile][}Smile][}Smile][}Smile][}Smile][}Smile] er det blevet til.

Walnut
Svar
#31
Det ender da med at der ikke er marcipan tilbage til konfekt når det engang bliver jul igen bette Valnød :o)

Vi kan slå os sammen i et skadedyrsbekæmpelsesinteresseholdingselskabsfirma jeg er ekspert udi fangst af muldvarper, de små skiderikker!! Jeg kender en der hedder Stein som kan ordne papirarbejdet :o)

[Image: jger.jpg] Man er først en rigtig mand når man er Morfar"
"Den der ler sidst er langsomt opfattende"
Svar
#32
Citat:quote:

Originally posted by Vilsgaard

Det ender da med at der ikke er marcipan tilbage til konfekt når det engang bliver jul igen bette Valnød :o)

Vi kan slå os sammen i et skadedyrsbekæmpelsesinteresseholdingselskabsfirma jeg er ekspert udi fangst af muldvarper, de små skiderikker!! :o)

[Image: jger.jpg] Man er først en rigtig mand når man er Morfar"



Fruen og jeg delte en "pølse", da jeg startede min kampagne. Den ene halvdel blev nydt i småkager [:p] Den anden har jeg stadig til at dække resten af vinteren med. Der er en kvart tilbage.

Walnut
Svar
#33
Citat:quote:

Originally posted by Walnut

Citat:quote:

Originally posted by Vilsgaard

Det ender da med at der ikke er marcipan tilbage til konfekt når det engang bliver jul igen bette Valnød :o)

Vi kan slå os sammen i et skadedyrsbekæmpelsesinteresseholdingselskabsfirma jeg er ekspert udi fangst af muldvarper, de små skiderikker!! :o)

[Image: jger.jpg] Man er først en rigtig mand når man er Morfar"



Fruen og jeg delte en "pølse", da jeg startede min kampagne. Den ene halvdel blev nydt i småkager [:p] Den anden har jeg stadig til at dække resten af vinteren med. Der er en kvart tilbage.

Walnut


Tænkte lige, at nu havde du vist brugt for mange penge på træ og våben, siden I var nødt til at dele en pølse :o) Jeg er vist ikke helt frisk i bøtten i dag, blev jaget ud af sengen i nat kl. 2.00, og afsted på en alarm, var hjemme igen kl. 04.00, og så op igen kl. 06.00.. Gaaab!

Du har da rigeligt til en hel musehær med en halv pølse marcipan. Mine nordsjællandske mus tager til takke med rullepølse, når jeg så har fanget dem i fælden, siger fruen "Undskyld" til dem. Hun syntes det er synd at fange dem, de er jo så søde. Det samme gjaldt for de 2 rotter jeg skød med luftgevær sidste år, de fik også et behørigt "undskyld" inden jeg smed dem på mødingen :o) Er ikke helt sikker på at jeg forstår kvinder endnu?!

[Image: jger.jpg] Man er først en rigtig mand når man er Morfar"
"Den der ler sidst er langsomt opfattende"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)