Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Baikal IZH 18MH .223r : Den grimme ælling
Citat:quote:

Glæder mig til at se den i auktion


Skal den da sælges......[?][Big Grin][Big Grin][Wink][Wink]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
Hej Walnut . En ide´. Fil og tilpas et stykke metal til slidsen i skinnen , som rekyltap . Giv det en lidt elegant udformning , bruner den og lim den på plads . Nemt og billigt , eller hvad [?] . Hilsen A-bolt
Svar
Citat:quote:

Originally posted by A-bolt

Hej Walnut . En ide´. Fil og tilpas et stykke metal til slidsen i skinnen , som rekyltap . Giv det en lidt elegant udformning , bruner den og lim den på plads . Nemt og billigt , eller hvad [?] . Hilsen A-bolt



[Smile]
Du har reddet mig før A-bolt. Den idé køber jeg. Takker.
Walnut
Svar
[Image: Hill22AirBlackth.jpg]

Jeg leder nu efter en stålmontage i stil med den på billedet. På billedet se en Hillver Tasco B square til 11mm dovetail. Den forhandles ved Opticswarehouse, men jeg vil gerne finde den eller en lignende i DK. Som jeg skrev i går, er der kun 64mm til rådighed på skinnen. Det betyder, at mine ringe ikke må have en bredde, der overstiger 16mm. Er der en eller flere, der har et bud på, hvor jeg finder en montage, der ligner den på billedet?
Walnut
Svar
Citat:quote:

Originally posted by Walnut

[Image: Hill22AirBlackth.jpg]

Jeg leder nu efter en stålmontage i stil med den på billedet. På billedet se en Hillver Tasco B square til 11mm dovetail. Den forhandles ved Opticswarehouse, men jeg vil gerne finde den eller en lignende i DK. Som jeg skrev i går, er der kun 64mm til rådighed på skinnen. Det betyder, at mine ringe ikke må have en bredde, der overstiger 16mm. Er der en eller flere, der har et bud på, hvor jeg finder en montage, der ligner den på billedet?
Walnut



Det kan din lokale pusher hjælpe dig med.
Seeland er importør på Hillver

Schönauer

[Image: 11takker-3x.jpg]
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
Citat:quote:

Originally posted by Schönauer

Citat:quote:

Originally posted by Walnut

[Image: Hill22AirBlackth.jpg]

Jeg leder nu efter en stålmontage i stil med den på billedet. På billedet se en Hillver Tasco B square til 11mm dovetail. Den forhandles ved Opticswarehouse, men jeg vil gerne finde den eller en lignende i DK. Som jeg skrev i går, er der kun 64mm til rådighed på skinnen. Det betyder, at mine ringe ikke må have en bredde, der overstiger 16mm. Er der en eller flere, der har et bud på, hvor jeg finder en montage, der ligner den på billedet?
Walnut



Det kan din lokale pusher hjælpe dig med.
Seeland er importør på Hillver

Schönauer

[Image: 11takker-3x.jpg]



Tak for hintet [Smile]
Walnut
Svar
andetsteds har Hatting linket til dette uundværlige katalog

http://www.media2print.de/images/flippin...fault.html

på side 41 er der en montage der ser ud som noget du kunne bruge. det er en fast bro med montager på, så du kunne få kikkerten lidt længere frem uden at ændre på den bro du allerede har... måske det var noget?

ellers ser det ud til at de har noget lignende det du søger (og en masse andet du ikke vidste du manglede). fz et dækset til patron holder i skæftet... som sådan en lille kiplauf jo næsten burde have... (jeg ved det... man må ikke lokke)

ellers er jeg bare fortsat imponeret af dit arbejde. keep it up!
Svar
Citat:quote:

Originally posted by DCP

andetsteds har Hatting linket til dette uundværlige katalog

http://www.media2print.de/images/flippin...fault.html

på side 41 er der en montage der ser ud som noget du kunne bruge. det er en fast bro med montager på, så du kunne få kikkerten lidt længere frem uden at ændre på den bro du allerede har... måske det var noget?

ellers ser det ud til at de har noget lignende det du søger (og en masse andet du ikke vidste du manglede). fz et dækset til patron holder i skæftet... som sådan en lille kiplauf jo næsten burde have... (jeg ved det... man må ikke lokke)

ellers er jeg bare fortsat imponeret af dit arbejde. keep it up!



Takker [Smile] Jeg ville meget gerne have sat en patronholder med dæksel i skæftet. Der er så et alvorligt problem med at montere det [:0] Kan du selv regne den ud?[Big Grin]
Walnut
Svar
Geværet bliver dobbelt så dyrt?
Svar
Det skulle vel aldrig være fordi at du har en gennemgående bolt i skæftet?

[Image: jger.jpg] Man er først en rigtig mand når man er Morfar"
"Den der ler sidst er langsomt opfattende"
Svar
Citat:quote:

Originally posted by Vilsgaard

Det skulle vel aldrig være fordi at du har en gennemgående bolt i skæftet?

[Image: jger.jpg] Man er først en rigtig mand når man er Morfar"



Bingo! [Big Grin] Hverken nedefra eller bagfra lader det sig gøre. Rekylling har også (næsten) ret [Big Grin]
Walnut
Svar
Det næstbedste er nok sådan en her
http://www.almas.dk/shop/shop/product/sh...ageindex=1
Svar
Citat:quote:

Originally posted by rekylling

Det næstbedste er nok sådan en her
http://www.almas.dk/shop/shop/product/sh...ageindex=1



Så kunne jeg også,set i bakspejlet, have valgt en lavere grade til skæftet [Wink]
Walnut
Svar
[Image: DSC03438.jpg]

For første gang vil jeg prøve at lave det sådan, at kindpuden, ud over at være en del af skæftet,også får sit "eget liv". Det giver også mulighed for at trække en ren kurve under den lavthængende pude.
Walnut
Svar
Nice[Wink]

A. Westergaard
A. Westergaard
Svar
Very nice indeed!

[Image: jger.jpg] Man er først en rigtig mand når man er Morfar"
"Den der ler sidst er langsomt opfattende"
Svar
[Smile]
Det var da dejligt. Så er vi da mindst 3 , der synes, at man godt kan være sådan noget "spræl" bekendt.Det er nok til, at jeg så tør fuldføre [Big Grin]. Jeg må, for en god ordens skyld nævne, at jeg ikke er den første, der har forsøgt at få kindpuden til at træde i karakter.Den findes i utallige varianter.
Walnut
Svar
http://www.baikalinc.ru/en

Har lige i en pause været inde at kigge på den russiske hjemmeside. Her er en del at hente bl.a. manualer. Der kan også nærkigges på noget custom gravørarbejde.
Walnut
Svar
a tøws den er så fin så fin... Falder den godt til dig, det er jo ikke helt uvæsentligt?

[Image: jger.jpg] Man er først en rigtig mand når man er Morfar"
"Den der ler sidst er langsomt opfattende"
Svar
Citat:quote:

Originally posted by Walnut

[Image: Hill22AirBlackth.jpg]

Jeg leder nu efter en stålmontage i stil med den på billedet. På billedet se en Hillver Tasco B square til 11mm dovetail. Den forhandles ved Opticswarehouse, men jeg vil gerne finde den eller en lignende i DK. Som jeg skrev i går, er der kun 64mm til rådighed på skinnen. Det betyder, at mine ringe ikke må have en bredde, der overstiger 16mm. Er der en eller flere, der har et bud på, hvor jeg finder en montage, der ligner den på billedet?
Walnut



Jeg bestilte i går den omtalte Hillver montage i UK.
Walnut
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)