Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bukkejagt 2009
Det ser godt ud

Mvh Bo
Svar
så flot hvem har lavet den?
Svar
Diana Konservering v. Kongensbro

Billederne er desværre blevet lidt for mørke , skindet er i virkeligheden meget lysere.
Førsøger med nogle nye engang

[Image: 1-1.jpg]
Jeg kan ikke få dem store nok
Svar
okay ja han er så god har selv fået lavet en ude ved ham flot arbejde!
Svar
Fra side 4 i denne tråd:

Citat:quote:

For da - den lugter skønt af metal - stort tillykke



Jeg fik ham målt op i går,og det gav en Bronze medalje[Smile] 111,72 Points.

[Image: IMGP1018.JPG]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
Flot! - og endnu engang tillykke.

Et smukt trofæ bliver på en eller anden måde lige en tand smukkere med "det lille vedhæng"[Wink]

/bundgaard
Svar
Min første buk, mit allerførste stykke vildt faktisk. Skudt en solrig oktobersøndag. Efter 4 timers beundring af naturen i tårnet, kom han galloperende med 3 damer henover marken, med retning af skoven ca. 200 meter ude. De stoppede til mit store held op før det lille skovstykke, og efter kort betænkningstid, skyndte jeg mig langsomt ned af tårnet, og kravlede de første 100 meter bag lidt buskads. Da jeg løb tør for buskads var der jo ikke andet for, end at komme ned på maven, i muddersporet det sidste stykke vej. Da jeg havde ca. 60 meter tilbage, stregede jeg kuglefang på checklisten, og mavede mig ind i en smule brændnælder (takker mig selv for at jeg huskede handsker den dag). Efter hvad der føltes som uuuuuufatteligt lang tid (max 30 sekunder!!!) stoppede han op med bredsiden til, fri fra de 3 råer. Jeg fandt bladet, fik styr på min vejrtrækning, og trykkede af. Han hoppede en meter i vejret, stod 3 sekunder og bævrede på benene, hvorefter han faldt død om, forendt på stedet. Fan-tas-tisk oplevelse!

[Image: 10722_193770693974_651833974_3884693_1799708_n.jpg]

"At ramme ved siden af er også at ramme!"
"At ramme ved siden af er også at ramme!"
Svar
tillykke med din første !
dejligt at du fik så meget jagtoplevelse ud af situationen.
jeg tror du husker den bedre, end hvis du havde taget anlæg på tårnet første gang du så ham.

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
Kære formænd

Jeg havde held til at nedlægge dette dyr på en lille bondegårdsjagt i Sverige sidste sommer:

[Image: BukkejagtAUG2009023.jpg?t=1269951377]

I dag fik jeg ham så omsider hjem igen. Han er opmålt til 120,8 p.

[Image: Slvbukken001.jpg?t=1269951481]

God Påske
MVH
Klaasehaans
Svar
Holy moly-dét er godt nok en flot buk[Smile] Tillykke med den.

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
Et par fantastiske bukke fra Klaase og ULG [:p] Man kan måske begræde, at de 2 herrer skal lide resten af deres bukketid med en viden om, at de har skudt deres livs bukke.Og så i så ung en alder [B)]
Konservatorarbejde i høj Klaase [Big Grin]

Også et stort tillykke til slawter med den første buk. Den er noget særligt [Smile]

Walnut
Svar
Citat:quote:

Man kan måske begræde, at de 2 herrer skal lide resten af deres bukketid med en viden om, at de har skudt deres livs bukke.Og så i så ung en alder



Dét håber jeg da ikke at jeg har....[8D]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)