Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
erfaringer med hornady interlock sp
#21
Ja, jeg kan godt se hvad du mener.Den er lidt voldsom ved kødet.Jeg overvejer også Accubond,måske det bliver den så.

Tak for svaret.

Mvh.

Bka
Svar
#22
Fin ide at indsætte et fotos. Så er det noget nemmere at følge med i, hvor store skader der evt. anrettes. Godkendt initiativ! [Smile]

Mvh Club338
Mvh Club338
... min næste Sako BLEV en L461 Vixen Varmint .223R med Lothar Walther pibe :-)
Svar
#23
Hvis du prøver accubond, vil jeg gerne høre om dine erfaringer.
Interbond laver lige så meget kødødelæggelse som SP... Har i et par tilfælde oplevet endnu større kødødelæggelse end det på billedet med interbond.

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#24
Hej prm

Hvad er det lige der er galt med dit tastatur..?
Det ser jo fuldkommen vanv#i¤t-Igt ud det du skriver..[Big Grin][Big Grin]
Svar
#25
hmm ved jeg ikke på min pc står det fint læseligt
er der andre der ikke kan læse det [:I]eller var det mine tykke tommel fingere alle ti af dem du mener

out hunting
out hunting
6,5x47 L
300 wsm
Svar
#26
Ran...Jeg skal lige have præcisionen helt på plads med Accubond,men hvis jeg vælger den skal jeg nok lige melde tilbage. Jeg har en ide' om at den er god til gris, dog uden at have skudt noget med den endnu.
Svar
#27
Hej... jeg er lige kommet hjem fra en jagtkammerat, hvor vi har kloget i kugler m.m. Han skyder med Accubond 180 gr. i hans 30.06'er. Det er hans universalkugle. Han siger den fungerer ganske udemærket til gris. Den laver pænt udgangshul på råvildt, og kronvildt vælter også fint. Alt i alt en rigtig god kugle til 30.06'eren efter hans overbevisning.

Jepsen :-)
***  Jepsen :-) ***
 
Svar
#28
Hejsa

Jeg har ikke gode erfaringer med Interlock´en i 30.06 - den er mindre præcis end Interbond - de laver begge nogel grimme udgangshuller (lader dem t 855m/s)

I .243 er 95g SST fra Hornady ret lækker - pæne små 5-krones udgangshuller på rådyr (ladet m N140 35,2Grains) rævene springer lidt i luften på den klamme måde - men de løber ingen stederSmile
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)