Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mufflon vædder
#1
Hejsa Mufflon vædder er det noget der kan spises kan det self. men smager det af uld eller som en våde strik trøj?

Nogen der ved noget om det ??
Svar
#2
var inviteret hos vores schweishundefører til jomfruhummer, muflonvædder og is: da jeg så at vædderen var i sølvklassen regnede jeg med uspiseligt kød og åd mig mæt i hummeren.

stor fejltagelse[B)] kølle og ryg var lækkert mørkt kød med super smag (og jeg er ikke færing eller grønlænder!)

glæd dig!

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#3
har også smagt det en del gange i tjekkiet og det er meget lækkert. men er som med alt andet ungt kød er bedre end noget fra en gammel buk . og er den i brunst ved nedlæggelsen er ikke så godt har jeg hørt men skulle stadig kunne spises

Michael

skovarbejder af guds nåde
Michael

skovarbejder af guds nåde
Svar
#4
Takker for svar.Jeg vil så glæde mig til det er der så nogen der har nogen opskrifter på det ?
Svar
#5
Hvis den bliver tilberedt som god gammeldaws dyreryg, med en bardering af baconskiver, og stegt i ovnen med en god fond af grøntsagsboullion, fløde og ribsgele, som overhældes herligheden med jævne mellemrum, så går du ikke helt galt i byen [Wink]

Så vil jeg personligt til hver en tid foretrække mufflon frem for råvildt ....... det er nemlig super mums [:p]

Mvh Farmor

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)