Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ammunition til 338wm
#21
Er det nu ikke besynderligt at man horer ikke et kvidder fra eleven. Det virker som om han betegner dem der har givet ham raad som kunne spare ham for en masse ubehageligheder ved ankomst i USA, som nogle gamle idioter der ikke ved hvad de taler om.
Priviligeret? Ja, men manererne kniber det lidt med.
Hogmeister
Hogmeister
Svar
#22
[Smile]

Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Svar
#23
Citat:quote:

Originally posted by hogmeister

Er det nu ikke besynderligt at man horer ikke et kvidder fra eleven. Det virker som om han betegner dem der har givet ham raad som kunne spare ham for en masse ubehageligheder ved ankomst i USA, som nogle gamle idioter der ikke ved hvad de taler om.
Priviligeret? Ja, men manererne kniber det lidt med.
Hogmeister



Er det ikke begynderligt at du helt ovre fra canada ved hvorfor jeg ikke svare? Der er trodsalt nogen km når du skal kikke mig over skulderen...? Hvis du nu kikkede på min profil vil du jo eventuelt kunne finde ud af jeg ikke har skrevet andre indlæg her på forumet siden min sidste post i denne tråd? Det kunne lede til den antagelse jeg ikke havde læst hvad der stod i tråden? En logisk antagelse kunne jo være jeg havde været optaget af noget andet? Det kunne fx. være at jeg var ved at flytte og havde tralvt med det? Og det gjord jeg havde svært adgang til at komme på nettet?

Men det er selvfølgeligt lettere bare at antage jeg er en arrogant skiderik. [xx(]

I øvrigt har jeg tænkt mig på mandag og tage fat på jagtrejse arrangere og tage en snak omkring diverse tilladelse mm. på baggrund af indlægne i denne tråd.

Mvh
Christensen

Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?
Mvh
Christensen
Svar
#24
Not so fast Christensen. Jeg ved godt at du ikke har skrevet nogen indlag paa forummet siden da; men iflg. Recently seen, saa har du varet inde paa forummet mindst to gange siden de mange indlag om tilladelser osv der er nodvendige for at faa et vaaben ind i USA.
Jeg kan paa intet tidspunkt forestille mig at du ville vare paa forummet og ikke kigge paa en traad du selv har startet og bedt om hjalp. Det er simpelthen ikke logisk, saa der maa du komme med en bedre undskyldning.
Hogmeister
Hogmeister
Svar
#25
Jeg fik 2 pm'er som jeg valgte at svare på?

Du synes ikke det er logisk at jeg ikke læser forumet hvis jeg har tralvt med alt muligt andet? prøv at checke min svar rate frem til den 2 august... Flyttede den 3....

Jeg synes det du skriver er dybt uforskammet, jeg mener den der VIRKELIGT mangler manerer er dig selv.

Mvh
Christensen

Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?
Mvh
Christensen
Svar
#26
Jeg er ikke overbevist, men jeg kunne tanke mig at baade Grizz og Bushman som har gjort sig ulejligheder med at finde websider og uddrag til dig forventer en respons af en eller anden slags der bekrafter at du har set deres indlag og forstaaet dem.
Hogmeister

Dele af indlægget slettet pga. personfnidder af privat karakter

Vi stopper her med personlighederne, selvfølgelig fortjener folk et svar, men der kan jo være årsager til at det trækker ud.
Tilbage til det tråden drejer sig om.
Kima/Moderator

Modereret af Kima
Hogmeister
Svar
#27
Men det er selvfølgeligt lettere bare at antage jeg er en arrogant skiderik. [xx(]

Tjaee - du arbejder da på sagen [B)]

[Smile] AB

Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Svar
#28
Citat:quote:

Originally posted by hogmeister

Jeg er ikke overbevist, men jeg kunne tanke mig at baade Grizz og Bushman som har gjort sig ulejligheder med at finde websider og uddrag til dig forventer en respons af en eller anden slags der bekrafter at du har set deres indlag og forstaaet dem.
Hogmeister



Citat:quote:

Originally posted by Skovfogedelev Christensen
I øvrigt har jeg tænkt mig på mandag og tage fat på jagtrejse arrangere og tage en snak omkring diverse tilladelse mm. på baggrund af indlægne i denne tråd.


Jeg synes det er fantastisk fedt de har brugt deres tid og energi på at komme med deres erfaringer
, derfor har jeg netop valgt at tage handling på baggrund af hvad der er skrevet i denne tråd, som jeg tidligere har givet udtryk for.

Mvh
Christensen

Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?
Mvh
Christensen
Svar
#29
Citat:quote:

Originally posted by AB

@ eleven

Når nu du har masser af hylstre - så må du da have styr på, hvilken ammo den skyder godt med !!!!



Den har ikke være specielt kredsen udover Hornady er no-go. Det den skyder bedst med er en winchester fabriksrulet som desværre ikke produceres længere. Ellers har den klare sig ganske glimmerende med Swift a-frame 225 gr ladet af norma og 250 grains np ladet af norma.

Citat:quote:

Er det ikke lidt for nærigt, at tænke på ammopris, i forbindelse med en bjørnejagt [?]


Jeg arbejder ud fra jeg skal bruge 60-80 skud, det er 2400-3200, det er allerede over 10% af hvad rejses pris er...

Citat:quote:

50 stk. træningsammo - behøver jo ikke have samme træfpunkt.

20 stk. kvali jagtammo - 3 skrald til indskydning 3 til kontrol, ved ankomst til jagtområdet - så kan du skyde 14 bjørne.


Jeg tidligere prøvet prøvet den kombination... ved et uheld... Bad move... Ved et uheld fik min kikkert et slag så den begynde at ramme et helt andet sted og måtte indskydes igen... Den endte med jeg måtte låne stalkeres rifle fordi jeg var løbet ud af ammunition... Aldrig igen.

Mvh
Christensen

Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?
Mvh
Christensen
Svar
#30
Godt nok ærgeligt, at være forfulgt af uheld [B)]

Du gør det vist heller ikke nemt for dig selv [Wink]

Håber at du finder en løsning, der svarer til dine forventninger og ønsker.

Knæk og bræk.

[Smile] AB

Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Svar
#31
Gad vide om eleven kom afsted til USA paa bjornejagt og om han fik papirene i orden.
hogmeister
Hogmeister
Svar
#32
Du kan jo sende ham en PM hvis du er urolig... [Wink]

Citat:quote:

Originally posted by hogmeister

Gad vide om eleven kom afsted til USA paa bjornejagt og om han fik papirene i orden.
hogmeister



"Livet er for kort til upræcise rifler"

[Image: topp_sommar.gif]
Svar
#33
Citat:quote:

Originally posted by hogmeister

Gad vide om eleven kom afsted til USA paa bjornejagt og om han fik papirene i orden.
hogmeister



Jeg er spændt på om jeg bliver lukket ind i landet... Modtog nogle papirer i lørdags fra jagtrejse udbyderen, håber da de har styr på det ellers bliver jeg lidt[}Smile], men der er skam en permit for våben til USA så indtil videre er jeg[:p]

Mvh
Christensen

Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?
Mvh
Christensen
Svar
#34
jammen saa glader vi os til at hore om turen
Hogmeister
Hogmeister
Svar
#35
Citat:quote:

Originally posted by hogmeister

jammen saa glader vi os til at hore om turen
Hogmeister



Status på tur til USA: [}Smile][xx(][Sad!][}Smile][xx(][Sad!][}Smile][xx(][Sad!][}Smile][xx(][Sad!][}Smile][xx(][Sad!]

Mvh
Christensen

Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?
Mvh
Christensen
Svar
#36
Og så i knap så klart sprog [Wink]

[Image: ajbutton1.gif]
mvh
Svar
#37
Ja, fortal nu hele historien.
Hogmeister
Hogmeister
Svar
#38
Det er en længere historie... Den får i ikke lige...

Den kort version er:

Jeg kommer til USA, vi møder 3 hill billies der skal være vores guider, ingen af dem er kompetente og de gider kun jæge om aftenen. Jeg ser end ikke bjørn, det gør de 3 andre heller ikke. Og jeg har brugt 30.000kr + 9 dage af mit live på absolut nada. Og var lige ved at strande i Portland lufthavn fordi de ikke ville tage min riffelkuffert med ombord. Shit en lorte tur! Men hey de 2 andre der var med os var hyggelige at dele nogle bajere med.

Mvh
Christensen

Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?
Mvh
Christensen
Svar
#39
det er dæleme træls !!!!!!!!!!!!!

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#40
Jeg er nysgerrig. Hvordan fandt du de guides? Og maaske du skulle advare andre medlemmer paa VTF at de ikke gaar i samme falde. Du navnte tidligere at deres hjemmeside saa godtnok ud. hvad hedder siden??
hogmeister
Hogmeister
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)