Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ammunition til 338wm
#61
Citat:quote:

Originally posted by hogmeister

@ Eric In case you don't know pt. means for the time being, but I think that is more likely never. He feels he has been embarrassed enough and is not willing to share the details with the members who could benefit from his unfortunate experience. You and I, on the other hand, can go and shoot a bear anytime we want, and without a guide.
hogmeister



Jeg tror han er er ved at forhandle en løsning på plads, og der står man sig bedre ved ikke at have hængt nogen ud først.
men finder man ikke en løsning tror jeg det ser anderledes ud.

Det kunne jo være Eleven ville give sælgeren en fair chance for at rette op skidtet. Denne kan jo indtil videre være helt uskyldig.

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#62
@ Hogmeister...

Så vil jeg gerne med dig og Eric på bjørnejagt..... [Big Grin]

BigDane

Jag eller bliv jaget...

VENI VEDI VICI

***B***L***A***S***E***R
BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....

Svar
#63
Citat:quote:

Originally posted by 308 komp

Jeg tror han er er ved at forhandle en løsning på plads, og der står man sig bedre ved ikke at have hængt nogen ud først.
men finder man ikke en løsning tror jeg det ser anderledes ud.

Det kunne jo være Eleven ville give sælgeren en fair chance for at rette op skidtet. Denne kan jo indtil videre være helt uskyldig.

VH Søren

Big Green for ever



[^]

Mvh
Christensen

Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?
Mvh
Christensen
Svar
#64
[?]
Hogmeister
Svar
#65
Citat:quote:

Originally posted by TSX

Det er en skam man ikke må hænge folk ud på dette forum[:o)] men det kunne være interessant at vide hvem der har solgt dig rejsen.



Uddrag af regelsættet:
12. Kritik eller ros af enkeltstående erhvervsdrivendes forretningsmetoder - service, kompetence, priser etc. - er principielt velkommen, men skal begrundes og underskrives med virkeligt navn, således at den kritiserede/roste part såvel som brugerne af forumet har en chance for at forholde sig til kritikken/rosen. Denne regel gælder ikke for kritik/ros af produkter, brands, organisationer, offentlige personer og producenter.

Men som 308komp skriver, det ku jo være at eleven prøver på den pæne måde først[Wink]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#66
Citat:quote:

Originally posted by hogmeister

[?]



Det forstår jeg så ikke, at du ikke forstår.

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#67
Hvis eleven gor som du mener, ville en[Wink] vare paa sin plads. En [^] siger hverken det ene eller det andet. Derfor mit[?]
Og enten er eleven blevet forurettet af selskabet der solgte ham turen eller ej. Det skulle ikke have nogen indflydelse paa et arligt indlag om turen her, eller mener du at hvis han faar pengene godtgjort og holder kaft, saa er den helt i orden, og saa kan andre VTF'er sgu selv om det og drage deres egne erfaringer.
Hogmeister
Hogmeister
Svar
#68
Citat:quote:

Originally posted by hogmeister

Hvis eleven gor som du mener, ville en[Wink] vare paa sin plads. En [^] siger hverken det ene eller det andet. Derfor mit[?]
Og enten er eleven blevet forurettet af selskabet der solgte ham turen eller ej. Det skulle ikke have nogen indflydelse paa et arligt indlag om turen her, eller mener du at hvis han faar pengene godtgjort og holder kaft, saa er den helt i orden, og saa kan andre VTF'er sgu selv om det og drage deres egne erfaringer.
Hogmeister



Nej jeg mener at såfremt den danske sælger er uskyldig og retter ind i forhold til elevens oplevelse, og derefter tager sit eget forhold til outfitteren op til revision er der ingen grund til at hænge sælgeren ud.

Jeg tror, uden at kende eleven personligt, at han efterfølgende skriver et indlæg om hvordan, positivt eller negativt, sælgeren har klaret opgaven. Her har sælgeren så mulighed for, at tage ansvar for det han har leveret.

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#69
http://www.limpopo.dk/extern/testjagtrap.htm

Jeg ved ikke om det var turen med eleven deltog i (da jeg ikke kender manden) men det ser ud til at Diana tog sit ansvar alvorligt i dette tilfælde.

Der er så meget kvinder ikke forstår
Der er så meget kvinder ikke forstår
Svar
#70
Citat fra artiklen: Er de der ikke, udløser det et tilbud om en rimelig kompensation, som det skete her.

Så er spørgsmålet bare om alle er enige om at kompensationen er rimelig?

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#71
Elevens konto er deprimerende tom

Mvh
Christensen

Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?
Mvh
Christensen
Svar
#72
Citat:quote:

Originally posted by Skovfogedelev Christensen

Elevens konto er deprimerende tom

Mvh
Christensen

Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?



Det lyder ikke som rimelig kompensation i mine ører [V].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#73
Kan du ikke låne lidt af din far - han var jo involveret [8D]
Citat:quote:

Originally posted by Skovfogedelev Christensen

Elevens konto er deprimerende tom

Mvh
Christensen

Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?



"Livet er for kort til upræcise rifler"
[Image: topp_vinter.gif]
[Image: topp_sommar.gif]
Svar
#74
Lidt underholdende læsning http://www.riffeljagt.com/forum/code/top...C_ID=21039 vedr. turen [Big Grin]

Mvh
Christensen

Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?
Mvh
Christensen
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)