Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Walnuts skæfteværksted
#41
Walnut, du er ikke rask !

Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#42
Citat:quote:

Originally posted by LasseScout

Walnut, du er ikke rask !

Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.



[Big Grin] Hvis det er tilfældet, vil jeg gerne beklage! [:o)] Er det en formildende omstændighed, at jeg er lykkelig, og at jeg ikke er spærret inde? [8D]
Walnut
Svar
#43
[Big Grin] Nødeklemmer [Wink] Ja så har man set det med..[Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Er bare træt af de gratis billedsider.Nu med egen hjemmeside: http://www.bukkedage.dk
Svar
#44
Flot arbejde. Og så længe de ikke klemmer MINE nødder, må du bruge dem som du har lyst.

snitter in spe Smile
Svar
#45
Du burde være spærret inde......!![:0]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#46
Citat:quote:

Originally posted by ULG

Du burde være spærret inde......!![:0]

Hilsen Ulrik



Tak [Smile]

Walnut
Svar
#47
Så skal Walnut da spærres inde bag nøddetræs-tremmer - alt andet ville være umenneskeligt! [Big Grin]

@Walnut: Hvordan gik det i øvrigt med den GunVise - kom den på en fast plade? [Smile]

Mvh Club338
[Image: Brunbjrn.jpg]
Mvh Club338
... min næste Sako BLEV en L461 Vixen Varmint .223R med Lothar Walther pibe :-)
Svar
#48
[Big Grin][Big Grin]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#49
Citat:quote:

Originally posted by Club338

Så skal Walnut da spærres inde bag nøddetræs-tremmer - alt andet ville være umenneskeligt! [Big Grin]

@Walnut: Hvordan gik det i øvrigt med den GunVise - kom den på en fast plade? [Smile]

Mvh Club338
[Image: Brunbjrn.jpg]



[Big Grin] Jeg lyttede til din fornuftige betragtning og har ladet Gun Visen leve det frie liv. Den bliver smidt på bordet, når jeg skal bruge den. Den virker iøvrigt fortræffeligt. Den rummer stor fleksibilitet overfor de forskellige størrelser og former et våben kan have, og de har alle siddet urokkeligt fast under arbejdet.

Walnut
Svar
#50
I må sq ikke spærre manden inde. Efter bare en enkelt nat i cellen ville han have bruneret tremmerne og snittet et oliebehandlet nøddetræs-toiletsæde [Big Grin][Big Grin]

Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#51
Citat:quote:

Originally posted by LasseScout

I må sq ikke spærre manden inde. Efter bare en enkelt nat i cellen ville han have bruneret tremmerne og snittet et oliebehandlet nøddetræs-toiletsæde [Big Grin][Big Grin]

Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.



[Big Grin]
Nej! Jeg ville lave noget innovation på de dødssyge bøgetræsklemmer, man laver derinde.
Walnut
Svar
#52
Kan du ikke snitte et par forskærme til min bil nr 2, en Citroen AX 1994. Dem der sidder på er ved at være lidt for rådne [Smile]

[Image: jger.jpg] Man er først en rigtig mand når man er Morfar"
"Den der ler sidst er langsomt opfattende"
Svar
#53
Citat:quote:

Originally posted by Vilsgaard

Kan du ikke snitte et par forskærme til min bil nr 2, en Citroen AX 1994. Dem der sidder på er ved at være lidt for rådne [Smile]

[Image: jger.jpg] Man er først en rigtig mand når man er Morfar"



[Big Grin]

Walnut
Svar
#54
Citat:quote:

Hva´for nåed a det er løgn?

Walnut

Savklingen - eller det ligner da noget der løgn - ihvertfald i forhold hvad du plejer at diske op. Måske billedet snyder, at det ser bedre ud i virkeligheden.

CP
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#55
Citat:quote:

Originally posted by Claus Petersen

Citat:quote:

Hva´for nåed a det er løgn?

Walnut

Savklingen - eller det ligner da noget der løgn - ihvertfald i forhold hvad du plejer at diske op. Måske billedet snyder, at det ser bedre ud i virkeligheden.

CP



Savklingen ligner det, den er. Den ser betydeligt bedre ud i virkeligheden, og her er funktionen i højsædet [Big Grin]
Walnut
Svar
#56
OK- men så et forslag: hvis du får, (hvad der godt nok er utænkelig:-)), en rest walnød i overskud, giv den et håndtag i original stil.(halv tykkelse/plan bagside selvfølgelig)

CP
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#57
@ Vilsgaard...

Du er nu ikke helt på vildspor....

Denne her er godt nok ikke valnød... men alligevel[:0][:0]

http://www.ultimatecarpage.com/images/la...pedo_1.jpg

Det må også kunne lade sig gøre i Valnød... Walnut.. et lille vinterprojekt ...[Wink]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#58
Ja se nu at komme igang Walle

[Image: jger.jpg] Man er først en rigtig mand når man er Morfar"
"Den der ler sidst er langsomt opfattende"
Svar
#59
Citat:quote:

Originally posted by Claus Petersen

OK- men så et forslag: hvis du får, (hvad der godt nok er utænkelig:-)), en rest walnød i overskud, giv den et håndtag i original stil.(halv tykkelse/plan bagside selvfølgelig)

CP



Ikke nogen dårlig idé!
Walnut
Svar
#60
Citat:quote:

Originally posted by LasseScout

I må sq ikke spærre manden inde. Efter bare en enkelt nat i cellen ville han have bruneret tremmerne og snittet et oliebehandlet nøddetræs-toiletsæde [Big Grin][Big Grin]

Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.



Det kunne da vaere en effektiv maade at faa renoveret de danske faengsler.
Mvh.

Yeti
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)