Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rævehvalpe med nyt lokkekald
#21
Mit er ogsaa kommet i dag. Saa kan jeg maaske bruge lidt af ventetiden paa bukkejagten til at regulerer lidt paa bestanden af raeve.
Mvh.

Yeti
Svar
#22
Spændt på at kigge i postkassen når jeg kommer hjem.. ;-)

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#23
Min dukkede også op i dag.....
[:p][:p]

________________________________________________________________________________________________
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#24
Og lagde I lige mærke jeg jeg lige blev til en "gaffelbuk" der...[Wink][Wink]

________________________________________________________________________________________________
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#25
Postkassen er TOM !!! UUUUAAAAAHHHHHHHHHHØØØØØVVVVVVVVVVV[xx(]
Svar
#26
Er leveret her.
Man skal vel præstere så højfrekvent en lyd som muligt?!

"Livet er for kort til upræcise rifler"

[Image: topp_sommar.gif]
Svar
#27
min kom osse idag...[:p][Big Grin]
tak til torben...[Smile]

mvh støver.
Svar
#28
ja, så er der ræve-kald. [Wink]
Må lige over og prøve de nye Barnes 50gr. Varmint Grenade og det nye ræve kald.
Er bare træt af de gratis billedsider.Nu med egen hjemmeside: http://www.bukkedage.dk
Svar
#29
Jeg takker også mange gange, og kunne nu godt tænke mig, at sende en 50 gr. ballistic tip afsted, hen over stubmarken i aften.

[Smile] AB

Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Svar
#30
Citat:quote:

Originally posted by halvautomat

Er leveret her.
Man skal vel præstere så højfrekvent en lyd som muligt?!

"Livet er for kort til upræcise rifler"

[Image: topp_sommar.gif]



Øhhh nej, man skal lyde som et lille dyr der bliver bidt i. En del af dette er højfrekvente lyde andre er mere raspende.
Mvh.

Yeti
Svar
#31
Citat:quote:

Originally posted by AB

Jeg takker også mange gange, og kunne nu godt tænke mig, at sende en 50 gr. ballistic tip afsted, hen over stubmarken i aften.



Jeg ku godt tænke mig at bondemanden snart så efter at få høstet -selv rapsen står endnu[Sad!][Sad!]

/bundgaard
Svar
#32
Mit kald kom også i dag. Mange tak!
Må dog vente indtil majsen er høstet og det ikk er regulering mere, men desideret jagt. Glæder mig. Men tror alæihevel jeg vil yd og de om jeg kan lække nogle ræve til. Med eller uden riffel.

- Boldsen

*Beretta Silverpigeon.
*Voerre Titan II 6,5x55
Mvh.
Boldsen
Svar
#33
Hej tagergaard. Du har PM.
Hvorfor kan livets problemer ikke ramme en, når man er 17 og ved ALT
Svar
#34
Mine var i postkassen da jeg kom hjem[Big Grin]
Junior er helt vild for at komme ud og fieldteste sit, men der er kommet arbejde og en HD i vejen[xx(]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#35
Modtaget!!! [Smile] –

Det bliver for mit vedkommende nok nogle Svenske ræve der først kommer til at ”stå for” [}Smile]

mvh. Swift

[Image: logo1mini.jpg]
Svar
#36
Wollah

Jeg regulerede rævehvalpe i bukkejagten m Nordic Predator (se jagtblad for maj) den larmer ad h...... til men virkede

Mikkelfætteren foretog en håndbremsevending i den lave majs - sad og ventede lidt og rejste sig så pænt så jeg fik mulighed for at liste en 95gr Hornady SST ind i skuffen på den[Big Grin]
Svar
#37
Jeg hentede mit rævekald i går, og i aftes gik turen så ud til marken med "den store grav". Marken var nyhøstet, vinden var Ok uden at være idéel, mem alt i alt tegnede det rigtig fint.
Håbefuldt kravlede jeg op i stigen, satte mig godt til rette og fandt mit funklende nye kald frem, kun for at opdage at bonden kom ræsende ned af grusvejen på sin traktor ..... Nu skulle der presses halm.
Jeg blev siddende en halv times tid, men jeg nød vejret og den friske luft og frydede mig over alle de vidunderlige lyde man kunne få den lille "dims" til at sige ..... Det blive spændende at se resultatet når der er lidt mere ro på marken.

/Stanton

Der er intet der slår "svineheld" ....... !!
/Stanton
Svar
#38
For os der ikke nåede at få et kald,inden kasse blev tom-Hvor kan det købes....?[Smile]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#39
Det kan købes her:

http://www.jaktwebben.com/foxcaller-p-173-c-144.aspx

og vist også et sted i UK, tror jeg [Big Grin]

/Kalle
Svar
#40
Tak,så er det bestilt[Smile]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)